En toch heb ik een donkerbruin vermoeden dat die Walter nog helemaal niet van het toneel is verdwenen, die kon nog weleens een verrassende comeback maken in het programma.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:56 schreef Martijn_77 het volgende:
Was te verwachten dat er 2 uit zouden gaan. Vindt deze twee Walter en Erwin wel terecht.
Walter heeft gewoon te weinig praktijkkennis voor een chefkok en Erwin is er een van te veel rammen en stressen
Als souschef ofzo zou hij best kunnen terugkomen ja. Dat idee kreeg ik ook al een beetje. Want Herman had het er alleen over dat hij nog geen keuken alleen kan dragen mij hij wel hele tevreden was over zijn kwaliteiten qua koken. Maar de echte kennis en praktijkervaring nog niet had.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:50 schreef knoef het volgende:
[..]
En toch heb ik een donkerbruin vermoeden dat die Walter nog helemaal niet van het toneel is verdwenen, die kon nog weleens een verrassende comeback maken in het programma.
Hoe zo hij miste toch wel wat basis kennis enzo.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:50 schreef knoef het volgende:
[..]
En toch heb ik een donkerbruin vermoeden dat die Walter nog helemaal niet van het toneel is verdwenen, die kon nog weleens een verrassende comeback maken in het programma.
En die kennis en ervaring is hij nu dus aan het opdoen heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen. De kans dat hij in de zaak van Herman komt te werken lijkt mij groot, of dat in het programma is te zien is een tweede. Het lijkt mij echter wel, want waarom zou Den Blijker buiten het programma om (dus niet de comeback van Walter als showelement gebruiken) een hobbykok als souschef aannemen terwijl er genoeg 'professionele' en bekwame souschefs rondlopen. Of het programma wordt binnenkort omgedoopt tot ' Herman zoekt souschef' ..............quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:15 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Als souschef ofzo zou hij best kunnen terugkomen ja. Dat idee kreeg ik ook al een beetje. Want Herman had het er alleen over dat hij nog geen keuken alleen kan dragen mij hij wel hele tevreden was over zijn kwaliteiten qua koken. Maar de echte kennis en praktijkervaring nog niet had.
Ik vond Walter voor een amateur kok ook niet echt geweldig, maar da's ieder zijn mening. Zoals al vaker gezegd, mag je Blijker echter geen 'michelin sterren' aanrekenen. Hij heeft ooit, heel kort 1 ster gehad. Die werd daarna ook weer direct verwijderd van de gevel. Het is zeker geen slechte kok, maar behoort imho zeker niet bij de top.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:17 schreef Annemiek78 het volgende:
Walter vond ik juist geweldig.. Als je dan bedenkt dat hij een hobby-kok is. Het is jammer dat het diner wat hij mocht coordineren als chef qua timing niet helemaal goed ging. Maar wat verwacht je dan? Dat het gelijk de eerste keer goed gaat? Ik denk juist dat Walter enorm gegroeid is in die weken en dat hij er een is die het meest opgestoken heeft van dit programma. En oke Herman kan inderdaad een tikkie arogant over komen, maar mag ie?? Hij heeft nog al niet wat goed lopender restaurants en michelin sterren op zijn naam staan!
Je mag wel tegen je bron zeggen dat ie poep lultquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:06 schreef knoef het volgende:
[..]
En die kennis en ervaring is hij nu dus aan het opdoen heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen. De kans dat hij in de zaak van Herman komt te werken lijkt mij groot, of dat in het programma is te zien is een tweede. Het lijkt mij echter wel, want waarom zou Den Blijker buiten het programma om (dus niet de comeback van Walter als showelement gebruiken) een hobbykok als souschef aannemen terwijl er genoeg 'professionele' en bekwame souschefs rondlopen. Of het programma wordt binnenkort omgedoopt tot ' Herman zoekt souschef' ..............
Ik denk niet dat die leerling kok gaat winnen hoor. Herman zoekt een chef, geen beste leerling.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:08 schreef Fonk het volgende:
hahah jezus wat een stressss. Tja opzich wel logisch dat ze in de stres raken als je ook de bediening er bij moet doen.
Hm ik dacht altijd dat Herman den blijker zo aardige kok was whehehe.. Damn wat keek die uit ze ogen lol:P
Maar ik vind het super dat een LEERLING SVH KOK er nog in zit!!!!
Zal je straks zien dat hij nog (kan) winnen ook poeh!!
Van mij mag het wel weer Dinsdag zijn*spanned*
Kan ik hieruit concluderen dat Walter of geen aanbieding van Herman heeft gekregen of deze niet heeft aangenomen volgens jou?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:00 schreef -dS- het volgende:
[..]
Je mag wel tegen je bron zeggen dat ie poep lultsomige! die eruit zijn gegaan hebben wel een aanbieding gehad om wat te doen bij herman maar de meeste hebben nee gezegt.. want die willen toch chef worden of hebben een andere aanbieding door hun bekendheid gehad.. en somige lagen eruit en die mochten weg blijven
Er zal best wel wat geflest worden hier en daar, maar ik ben wel beniewd wie die bron is .....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:06 schreef knoef het volgende:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat Walter of geen aanbieding van Herman heeft gekregen of deze niet heeft aangenomen volgens jou?
En zijn dr dan nog meer "roddels" ??quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:54 schreef Pilootje het volgende:
Ze broer is een van de kandidaten
Idd, geen spoilers hier dat verpest de lol van het kijken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:04 schreef Pilootje het volgende:
moet je hem vragen, ben ik ook wel benieuwd naar. De mods wilden echter geen spoilers in dit topic.
Kan je toevallig de show ook terugkijken op het net ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:30 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, geen spoilers hier dat verpest de lol van het kijken.
Vanavond weer
voor zo ver ik weet nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:37 schreef Speedski het volgende:
[..]
Kan je toevallig de show ook terugkijken op het net ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |