abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17625108
In welke restaurants of eetcafés in Den Haag ben je wel 's geweest (of kom je regelmatig) en wat vind je ervan?

Ik zal aftrappen... gisteravond gegeten bij La Lanterna in de Javastraat. Gewoon een goedkoop Italiaans restaurant (vrijwel alles onder de ¤15, pizza's onder de ¤10), maar goed te eten en een zeer vriendelijke bediening. Dat viel me echt op.

De Boterwaag (Grote Markt)]... lekker, maar iets te prijzig voor wat je krijgt vind ik. Bovendien vind ik eten in een café niet heel erg geslaagd.

Y Mucho Mas (Kettingstraat). Tapas-restaurant, erg lekker (vooral de inktvisringen in dit sausje ) en leuk ingericht... niet heengaan als je daarna nog uitgaat want je meurt ontzettend naar knoflook.

Harvest (Sint Jacobsstraat). Chinees restaurant. Voor het decor hoef je het niet te doen en de bediening - hoewel zeer vriendelijk - spreekt nauwelijks Nederlands, maar over het eten ben ik best enthousiast. Niet duur en bovendien krijg je grote porties en wordt als je niet alles hebt opgegeten standaard gevraagd of je het wil meenemen. Altijd lekker als lunch de volgende dag ofzo Het zit er ook vol met Chinezen altijd, dat lijkt me ook wel een goed teken.

Naast de Paap (Papenstraat). "Gewoon" een goedkoop restaurant. Zeker niet slecht, maar erg dertien in een dozijn.

El Basha (Laan). Zoals op de link ook wordt gezegd meer een veredelde shoarmatent, maar vanwege de inrichting en de bediening zal ik 'm d'r toch maar bijzetten. Ik kom er 's nachts wel eens en ben eigenlijk altijd tevreden. Lekkere shoarma, lekkere Turkse pizza... meer van de kaart heb ik eigenlijk niet gegeten ')

La Primavera (Beeklaan). Eén keer gegeten en ik was er niet tevreden over. Ik vond de pizza gewoon vies Maar m'n vrienden vonden het wel lekker, dus misschien lag het aan mij...

Ik heb alleen ervaring met goedkope restaurants, maar dure mogen ook
Die links zijn overigens niet al spam bedoeld, ik vind het gewoon een erg handige site hiervoor.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
  woensdag 10 maart 2004 @ 16:53:59 #2
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_17625688
Grillroom Luxor aan het Spui. Voor de lekkerste broodjes shoarma!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_17636432
toen mijn geliefde nog in de zeeheldenbuurt woonde gingen we wel eens eten bij 'Sint Joris en De Draeck'. lekker, en zomers een gezellig terras.

ook daar om de hoek had je een leuk eetcafé, heet geloof ik 'de Klap'.

en dan op de laan van Meerdervoort zaten ter hoogte van de van Swietenstraat ook een paar lekkere tentjes, waaronder een spaans restaurant met erg lekker eten, maar ik ben de naam vergeten...
pi_17639729
Dubrovnic op de Rijswijkseweg. Veel vlees, niet echt goedkoop, normale prijzen maar lekker en vreselijk veel! Ik raad je af om daar een voorgerecht te nemen
pi_17677987
Kent iemand Eritrees eethuis Mogogo?? En is het nog wat??
Ik ben lichtelijk gefascineerd door de naam! En nu wil ik er gaan eten, maar dan alleen als het leuk en lekker is!
pi_17681298
Bogors, indonesisch restaurant. Top, echte smaken en geen vernederlandste gerechten. En prijs valt erg mee.
  zondag 14 maart 2004 @ 22:19:34 #7
45963 Kiezel
Niet van steen, wel een kei!
pi_17718434
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 00:19 schreef bixister het volgende:

ook daar om de hoek had je een leuk eetcafé, heet geloof ik 'de Klap'. Klopt

en dan op de laan van Meerdervoort zaten ter hoogte van de van Swietenstraat ook een paar lekkere tentjes, waaronder een spaans restaurant met erg lekker eten, maar ik ben de naam vergeten...

Je bedoelt denk ik Que Pasa. Een absolute aanrader!
wOOps
pi_17720586
jaaa Que Pasa, die bedoelde ik! tnx Kiezel.
pi_17721050
Teveel om op te noemen

Van Seinpost en het Lido tot Afhaalcentrum Boeng en alles wat daar tussen ligt.

Het lekkerste eten was toch wel in een Libanees restaurant. Lekker en giga "veil voor wènug"
We zeiden "doe maar wat" en dat hebben we geweten, ze bleven met schalen eten aankomen, hadden we dat op, bleek dat het voorgerecht geweest te zijn
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_17721122
hmmm libanees eten is inderdaad lekkah! (al heb ik dat nog nooit in een echt libanees restaurant gegeten).
pi_17725876
Heb het wel eens gegeten. In Saoedi Arabie. Klinkt raar maar het is toch zo.

Er zit toch een tapas-restaurant bij club Havana en de Budha-bar in de buurt. Weet iemand waar hij precies zit.
  maandag 15 maart 2004 @ 11:09:06 #12
1602 Fransie
blue is not red
pi_17725990
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 01:12 schreef Den_Haag het volgende:
Bogors, indonesisch restaurant. Top, echte smaken en geen vernederlandste gerechten. En prijs valt erg mee.
Is de laatste jaren toch wel wat veranderd.

Is helaas afgelopen zaterdag overvallen.
Nu ook verkrijgbaar op het SAABforum.nl
---===Official Oldbie===---
pi_17726610
quote:
Op maandag 15 maart 2004 11:02 schreef Den_Haag het volgende:

Er zit toch een tapas-restaurant bij club Havana en de Budha-bar in de buurt. Weet iemand waar hij precies zit.
Y Mucho Mas bedoel je waarschijnlijk. Kan ik je aanraden. Zit in de Kettingstraat (aan 't eind van de straat waar de Jetlag was en die smartshop is).
pi_17726992
quote:
Op maandag 15 maart 2004 11:09 schreef Fransie het volgende:

[..]

Is de laatste jaren toch wel wat veranderd.

Is helaas afgelopen zaterdag overvallen.
Ten goede veranderd of was het eerst beter?

In het nieuws werd gesproken over een Indiaas restaurant.

@Kaensterle, bedankt. Heb vanavond waarschijnlijk een dinertje. Kan ik hem meteen uittesten
  maandag 15 maart 2004 @ 14:12:29 #15
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_17730111
Dit weekend gegeten bij Dudok in Den Haag: tergend langzame bediening, taaie vis, duur kwa prijs/kwali.....dus tja... weet niet of dit normaal is bij Dudok, maar duurt wel even voor ik er weer kom.
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  dinsdag 16 maart 2004 @ 10:02:35 #16
21673 Hitman
Probleemoplosser
pi_17748736
quote:
Op maandag 15 maart 2004 14:12 schreef Litman het volgende:
Dit weekend gegeten bij Dudok in Den Haag: tergend langzame bediening, taaie vis, duur kwa prijs/kwali.....dus tja... weet niet of dit normaal is bij Dudok, maar duurt wel even voor ik er weer kom.
Dit is inderdaad normaal bij Dudok. Ik vind de ambiance wel aardig, maar ik ben nog niet 1 keer echt tevreden naar huis gegaan. Zelfs voor een bestelling van 3 bier spelen ze het klaar om er 10 minuten over te doen; ligt het aan mij of is dit belachelijk? De laatste keer dat ik er was zat ik naast een tafel met mensen die iets te vieren hadden. Op een gegeven moment liep de spanning zo hoog op dat iemand al scheldend geld op tafel smeet en met de hele groep de Dudok uitliep (ze hadden al 3 kwartier op hun eten zitten wachten). Zal ook voor mij nog een tijd duren voordat ik daar weer kom (de Dudok burger is namelijk wel lekker).
Success is nothing more than taking advantage of an opportunity...
pi_17748831
Ik heb laatst ook gegeten bij Dudok, op een drukke avond het eten stond binnen een kwartier op tafel. Het eten was trouwens heerlijk.
Waar ik ook vaak kom is Fat Kee, de beste Chinees van Den Haag, enorme hoeveelheden, snelle bediening en goed te betalen.
Verdedigt 's lands grenzen met een schattig hoedje en Jean-Paul Gaultier make-up.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 16:13:09 #18
56409 xxsaskiaxx
Viva Italia!
pi_17755544
Y Mucho Mas is idd lekker
en bij dudok is het idd normaal dat je lang moet wachten
Verder kom ik heel vaak in restaurant La luna maar dat zullen veel mensen wel niet kennen. Oja en de resident is ook zeker een aanrader!!!
Ti voglio bene!
  dinsdag 16 maart 2004 @ 16:33:37 #19
27929 piere
doe mij maar bier
pi_17756033
de catacomben en dan het gevangenismenu. is heel erg leuk als je dat met je vrien/vriendin doet
fok you ja!
  dinsdag 16 maart 2004 @ 22:17:44 #20
521 ruby
Hell yeah!
pi_17764351
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 10:08 schreef YabYum het volgende:
Ik heb laatst ook gegeten bij Dudok, op een drukke avond het eten stond binnen een kwartier op tafel. Het eten was trouwens heerlijk.
Waar ik ook vaak kom is Fat Kee, de beste Chinees van Den Haag, enorme hoeveelheden, snelle bediening en goed te betalen.
Inderdaad, één van de betere Chinezen!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 17 maart 2004 @ 00:43:10 #21
18518 Spitsmuisje
Is niet voor de poes!
pi_17767595
Iets duurder, maar erg geweldig is Dekxels op de Denneweg. De bediening is erg vriendelijk zonder opdringerig te zijn en het eten is super! Fusion en erg verassend. IS erg leuk om met je ouders te gaan eten. Mij zien ze er vaker!

Babbelen is trouwens ook erg lekker. Je krijgt er veel voor weinig geld. De ambiance is ook leuk.

Nog een ander: Lokanta op het Buitenhof. GOed kitsch en erg lekker. Het enige jammere is dat ze niet zo snel zijn, maar ze zijn altijd nog sneller dan bij Dudok (zien ze me nooit meer terug.)

Aan het einde van de Papestraat (als je de hoek om gaat) zit ook een heerlijk Italiaantje, Ben even de naam kwijt, maar het is er verukkelijk. Piepklein, maar zoooo lekker ( en niet duur)
pi_17768176
quote:
Op maandag 15 maart 2004 11:02 schreef Den_Haag het volgende:

In de Maziestraat bij het Noordeinde zit Triana
En in de Raamstraat, El Porton
En in de oude Molstraat.
En op de Denneweg, Limon.

En nu heb ik dus trek in een Fat Kee
pi_17772514
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 00:43 schreef Spitsmuisje het volgende:
Babbelen is trouwens ook erg lekker. Je krijgt er veel voor weinig geld. De ambiance is ook leuk.
Ja daar heb ik ook wel 's gegeten en 't was best goed voor zover ik me kan herinneren.
  woensdag 17 maart 2004 @ 11:49:02 #24
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_17772928
Zeg, die Fat Kee waar zit die precies?
  woensdag 17 maart 2004 @ 15:39:06 #25
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_17778042
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 01:34 schreef milagro het volgende:
In de Maziestraat bij het Noordeinde zit Triana
Das érg lekker inderdaad!

Eén van mijn favorieten in Den Haag was lange tijd Bogor (van Swietenstraat, Indonesisch), maar denk dat de klandizie daar na afgelopen weekend wel een beetje is afgenomen.

Voor de wat ruimere portemonee (of als je wordt uitgenodigd ) zijn "It rains Fishes" (Noordeinde, Fusion), Dekxels (Denneweg, ook Fushion) en Shirasagi (Spui, Japans) ook aan te bevelen!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 17 maart 2004 @ 15:40:18 #26
80382 manny
30 is best veel
pi_17778072
Bon Vivant aan de Laan van NOI, oa onbeperkt spare ribs happen !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  woensdag 17 maart 2004 @ 15:43:17 #27
27929 piere
doe mij maar bier
pi_17778145
de Hardans is ook een aanradertje (vraag vooral om de geheime wijnkaart)
fok you ja!
  woensdag 17 maart 2004 @ 15:51:46 #28
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_17778356
Zit eigenlijk The Golden Ship nog in den haag? tegenover het ijspaleis, op een hoek. Jaren geleden (denk wel 8-9 jaar) terug daar enorm goed chinees gegeten (chinees chinees, niet nederlands chinees of chinees indisch)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_17779910
restaurant Garoeda. onwijs lekker, alleen wel redelijk prijzig.
Pocatepeletel or whatever is ook lekker
  woensdag 17 maart 2004 @ 19:35:59 #30
521 ruby
Hell yeah!
pi_17783632
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 11:49 schreef Litman het volgende:
Zeg, die Fat Kee waar zit die precies?
Op de Gedempte Gracht achter de Bijenkorf. Maarrr, je hebt er twee. Eentje op nummer 23 en de ander op nummer 675.
Ikzelf haal altijd een Fat Keetje bij die ene die het dichtst bij de Wagenstraat in de buurt zit.
pi_17784809
Hardans is ook niet een van de goedkoopste trouwens.

Zitten der eigenlijk veel goede sushi-restaurants in Den Haag. Heb een vriendinnetje wat graag sushi wil eten, ga het natuurlijk niet zelf maken
  donderdag 18 maart 2004 @ 14:52:22 #32
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_17801102
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 19:35 schreef ruby het volgende:

[..]

Op de Gedempte Gracht achter de Bijenkorf. Maarrr, je hebt er twee. Eentje op nummer 23 en de ander op nummer 675.
Ikzelf haal altijd een Fat Keetje bij die ene die het dichtst bij de Wagenstraat in de buurt zit.
* binnenkort daar in de buurt is en eens gaat proeven!
  zaterdag 20 maart 2004 @ 14:59:13 #33
14283 shift
New & Improved
pi_17845192
Tirana (tapas bij het Noordeinde) is erg goed!
Indonesisch vind ik Toko Toet erg goed (Beeklaan, eigenlijk afhaal, maar er staan een paar kleine tafeltjes waar je ook kan eten, opletten, wel om 19:00 dicht)
En vlak daarbij Rakang Thai. Voor mij tot nu toe de beste Thai in Den Haag. Al zit er nog een leuk klein eethuisje verstopt in de buurt van cafe Greve..

Fat Kee moet ik ook weer eens naar toe.
In girum imus nocte et consumimur igni
  zaterdag 20 maart 2004 @ 17:48:58 #34
521 ruby
Hell yeah!
pi_17848817
Chieng Mai (Thais restaurant) op de Denneweg vind ik ook een aanrader.
pi_17848905
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 15:39 schreef Hik het volgende:

[..]

Das érg lekker inderdaad!

Eén van mijn favorieten in Den Haag was lange tijd Bogor (van Swietenstraat, Indonesisch), maar denk dat de klandizie daar na afgelopen weekend wel een beetje is afgenomen.

Voor de wat ruimere portemonee (of als je wordt uitgenodigd ) zijn "It rains Fishes" (Noordeinde, Fusion), Dekxels (Denneweg, ook Fushion) en Shirasagi (Spui, Japans) ook aan te bevelen!
Shirasagi is onwijs idd ..
Ben er ooit vrolijk aan de sake gegaan, iets wat ik eigenlijk niet te zuipen vindt maar het hoort erbij, en man wat was ik dronken

In de Reinkenstraat heb je ook lekkere eettentjes

En de lekkerste roti haal je wmb in de Balistraat
pi_18419981
Ik ben Maandag bij dekxels gaan eten op de denneweg en Zaterdag bij La luna
Ti voglio bene!
  woensdag 14 april 2004 @ 20:39:08 #37
37887 Dauthi
Progressive
pi_18425570
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 10:08 schreef YabYum het volgende:
Fat Kee de beste HAHAHAHA Kom je zeker nooit verder dan die straat, daar achter moet je wezen voor goed en echt chinees eten. Heet niet voor niks de ChinaTown

Saur redelijk prijzig en net zo decadent maar af en toe wel leuk, Lange Poten.
Paard van Troje beste prijs kwaliteit verhouding van Den Haag, zegt men.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_20483477
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 01:34 schreef milagro het volgende:
En op de Denneweg, Limon.
Helemaal oké: eten, bereiding, bediening, sfeer.
  donderdag 8 juli 2004 @ 10:40:22 #39
78489 Tadaaaaa
trrrrrrrring trrrrrring
pi_20483771
Leuk is ook Scallywags the restaurant in de Wagenstraat. En basaal is om te smullen (bierkade? brouwersgracht? Zuidwal?), mooi interieur en super food, wines en service. Erg leuke lui!
Dingdong!
  donderdag 8 juli 2004 @ 14:46:34 #40
18518 Spitsmuisje
Is niet voor de poes!
pi_20489922
Ook leuk: de Haagse Lounge in de Haagse Bluf. Bediening is niet erg snel, maar het is er best lekker.

Waar ik vaak kom is Limon op de Denneweg. Het allerlekkerste tapas restaurantje wat ik ken!

Naast de Paap: (Papestraat): Niet geweldig

Havana: Veel voor weining, maar ook hier moet je lang wachten.
  zondag 1 augustus 2004 @ 12:32:05 #41
521 ruby
Hell yeah!
pi_20988440
Effe een schopje hoor.

Ik heb gisteren heerlijk gegeten bij Y Muchos Mas in de Kettingstraat. Dat betreft een Spaans restaurant. We waren met z'n drieën en hadden een tapasverzameling voor vier personen gekozen. Dan kreeg je 12 verschillende tapas, gekozen door de kok, voor 44 euro. Daarbij hadden we 2 x stokbrood met aioli besteld + een salade. Uiteraard met een paar drankjes. De uiteindelijke rekening was 85 euro. We zaten op het terras buiten en ik moet zeggen de stoelen zaten best klote. Echt van die stoelen die de rug niet echt ten goede komen. Maar omdat het eten heerlijk was en we het gezellig hadden, kwamen we er wel overheen.

En het terras is nog niet echt enorm gezellig wegens al het gebouw er om heen. Maar dat gaat volgens mij binnenkort helemaal goedkomen als alles is opgeknapt daar in die hoek.
Het restaurant ziet er van binnen in ieder geval prachtig uit.
Ik ze mezelf daar zeker nog eens terugkomen.
  woensdag 10 mei 2006 @ 20:11:15 #42
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_37716820
Ook even dit topic omhoog schoppen:
Binnenkort met mjn vriendin een weekendje weg naar Den Haag, vraagje: Waar moet ik zeker een keer gaan eten in Den Haag, Budget rond de 50/60 euro. De prijs.kwaliteit verhouding moet goed zijn
-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
  woensdag 10 mei 2006 @ 21:51:13 #43
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37720190
50 / 60 is dat pp of voor het totaal?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_37734392
Keuken van waarde, Auberge de kievit en Savelberg voor de wat luxere restaurants.
Wil je lekker goedkoop , gezellig een lekkere hap halen is "het elfde gebod" in een zijstraatje van de javastraat ( molenstraat?) een aanrader ! ( lekkere daghap voor weinig )
  Moderator vrijdag 12 mei 2006 @ 14:37:45 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_37761140
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:23 schreef realbase het volgende:
Keuken van waarde, Auberge de kievit en Savelberg voor de wat luxere restaurants.
Vergeet Callas niet.

Zeer goede prijs/kwaliteit-verhouding: Lemon Grass, aan de haven. Middensegment.
Rakang Thai aan de Beeklaan was hierboven al genoemd. Ook ik heb daar prima ervaringen mee.
Jill's restaurant aan de Schoolstraat: Gezellig. Inventieve, schappelijk geprijsde menu's.

Voor wie een keer op "niveau" wil eten zonder meteen bakken met geld kwijt te zijn, kan ik Paul van Waarden in Rijswijk aanbevelen. Heeft een michelinster, maar je eet er 4 heerlijke gangen voor onder de 40 euro! Relaxte sfeer.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gert op 12-05-2006 14:45:22 ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_37766132
Die laatste kan ik ook alleen maar aanbevelen
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:44:03 #47
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37774185
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 17:15 schreef Pilootje het volgende:
Die laatste kan ik ook alleen maar aanbevelen
Eigen ervaring?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_37775571
zoiets
pi_37838982
Paul van waarden is toch de oude eigenaar van " de keuken van waarde " ?
pi_37839032
geloof het wel ja, alleen is die zaak flink afgegleden toen die daar weg ging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')