quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:19 schreef bixister het volgende:
ook daar om de hoek had je een leuk eetcafé, heet geloof ik 'de Klap'. Klopt
en dan op de laan van Meerdervoort zaten ter hoogte van de van Swietenstraat ook een paar lekkere tentjes, waaronder een spaans restaurant met erg lekker eten, maar ik ben de naam vergeten...
Je bedoelt denk ik Que Pasa. Een absolute aanrader!
Is de laatste jaren toch wel wat veranderd.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:12 schreef Den_Haag het volgende:
Bogors, indonesisch restaurant. Top, echte smaken en geen vernederlandste gerechten. En prijs valt erg mee.
Y Mucho Mas bedoel je waarschijnlijk. Kan ik je aanraden. Zit in de Kettingstraat (aan 't eind van de straat waar de Jetlag was en die smartshop is).quote:Op maandag 15 maart 2004 11:02 schreef Den_Haag het volgende:
Heb het wel eens gegeten. In Saoedi Arabie. Klinkt raar maar het is toch zo.
Er zit toch een tapas-restaurant bij club Havana en de Budha-bar in de buurt. Weet iemand waar hij precies zit.
Ten goede veranderd of was het eerst beter?quote:Op maandag 15 maart 2004 11:09 schreef Fransie het volgende:
[..]
Is de laatste jaren toch wel wat veranderd.
Is helaas afgelopen zaterdag overvallen.
Dit is inderdaad normaal bij Dudok. Ik vind de ambiance wel aardig, maar ik ben nog niet 1 keer echt tevreden naar huis gegaan. Zelfs voor een bestelling van 3 bier spelen ze het klaar om er 10 minuten over te doen; ligt het aan mij of is dit belachelijk? De laatste keer dat ik er was zat ik naast een tafel met mensen die iets te vieren hadden. Op een gegeven moment liep de spanning zo hoog op dat iemand al scheldend geld op tafel smeet en met de hele groep de Dudok uitliep (ze hadden al 3 kwartier op hun eten zitten wachten). Zal ook voor mij nog een tijd duren voordat ik daar weer kom (de Dudok burger is namelijk wel lekker).quote:Op maandag 15 maart 2004 14:12 schreef Litman het volgende:
Dit weekend gegeten bij Dudok in Den Haag: tergend langzame bediening, taaie vis, duur kwa prijs/kwali.....dus tja... weet niet of dit normaal is bij Dudok, maar duurt wel even voor ik er weer kom.
Inderdaad, één van de betere Chinezen!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:08 schreef YabYum het volgende:
Ik heb laatst ook gegeten bij Dudok, op een drukke avond het eten stond binnen een kwartier op tafel. Het eten was trouwens heerlijk.
Waar ik ook vaak kom is Fat Kee, de beste Chinees van Den Haag, enorme hoeveelheden, snelle bediening en goed te betalen.
In de Maziestraat bij het Noordeinde zit Trianaquote:Op maandag 15 maart 2004 11:02 schreef Den_Haag het volgende:
Heb het wel eens gegeten. In Saoedi Arabie. Klinkt raar maar het is toch zo.
Er zit toch een tapas-restaurant bij club Havana en de Budha-bar in de buurt. Weet iemand waar hij precies zit.
Ja daar heb ik ook wel 's gegeten en 't was best goed voor zover ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:43 schreef Spitsmuisje het volgende:
Babbelen is trouwens ook erg lekker. Je krijgt er veel voor weinig geld. De ambiance is ook leuk.
Das érg lekker inderdaad!quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:34 schreef milagro het volgende:
In de Maziestraat bij het Noordeinde zit Triana
Op de Gedempte Gracht achter de Bijenkorf. Maarrr, je hebt er twee. Eentje op nummer 23 en de ander op nummer 675.quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:49 schreef Litman het volgende:
Zeg, die Fat Kee waar zit die precies?
* binnenkort daar in de buurt is en eens gaat proeven!quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:35 schreef ruby het volgende:
[..]
Op de Gedempte Gracht achter de Bijenkorf. Maarrr, je hebt er twee. Eentje op nummer 23 en de ander op nummer 675.
Ikzelf haal altijd een Fat Keetje bij die ene die het dichtst bij de Wagenstraat in de buurt zit.
Shirasagi is onwijsquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:39 schreef Hik het volgende:
[..]
Das érg lekker inderdaad!
Eén van mijn favorieten in Den Haag was lange tijd Bogor (van Swietenstraat, Indonesisch), maar denk dat de klandizie daar na afgelopen weekend wel een beetje is afgenomen.![]()
Voor de wat ruimere portemonee (of als je wordt uitgenodigd) zijn "It rains Fishes" (Noordeinde, Fusion), Dekxels (Denneweg, ook Fushion) en Shirasagi (Spui, Japans) ook aan te bevelen!
Fat Kee de bestequote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:08 schreef YabYum het volgende:
Ik heb laatst ook gegeten bij Dudok, op een drukke avond het eten stond binnen een kwartier op tafel. Het eten was trouwens heerlijk.
Waar ik ook vaak kom is Fat Kee, de beste Chinees van Den Haag, enorme hoeveelheden, snelle bediening en goed te betalen.
Helemaal oké: eten, bereiding, bediening, sfeer.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:34 schreef milagro het volgende:
En op de Denneweg, Limon.
Vergeet Callas niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:23 schreef realbase het volgende:
Keuken van waarde, Auberge de kievit en Savelberg voor de wat luxere restaurants.
Eigen ervaring?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:15 schreef Pilootje het volgende:
Die laatste kan ik ook alleen maar aanbevelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |