wie zijn 3 en 4 dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lid 5 op de lijst Hugster kenners [afbeelding]
nope, jij bent de enigequote:
m'n auto is morgen waarschijnlijk niet op tijd klaar bij de garage, dus ik kom met de trein, moet ik alleen weten op welk station ik op welke tram/metro moet stappen.quote:
Mja, je mag er Anne van maken als je wilt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je een naamswijziging voor je BB account wilt gil je maar he?
Puik, donequote:Op dinsdag 11 april 2006 19:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, je mag er Anne van maken als je wilt.
Jesquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Puik, done
spreekt voor zich dat dat nu ook je inlognaam is
oh god ja, jij bent morgen in mijn hoodquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
m'n auto is morgen waarschijnlijk niet op tijd klaar bij de garage, dus ik kom met de trein, moet ik alleen weten op welk station ik op welke tram/metro moet stappen.
Duivendrecht en Centraal stopt die, misschien ook op Bijlmer maar dat weet ik niet zeker.
ohja, mja volgens mij maakt t niet uit wat je doet en rij ik wel voor men (over)levenquote:
Ik was van plan om 18u / half 7, maar of ik nu met de trein of auto kom, dat ga ik beide niet redden denk ik, met de auto vanwege de files en met de trein omdat die reis zo alle klote is, maar ik ga het wel proberen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh god ja, jij bent morgen in mijn hood
hoelaat ben je er? En je kan sowiezo beter Duivendrecht nemen.![]()
je broertje?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:14 schreef PeuRac het volgende:
heb trouwens al een koper voor m'n auto misschien
wahahaha zooooo angstaanjagend ben ik niet hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:16 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ohja, mja volgens mij maakt t niet uit wat je doet en rij ik wel voor men (over)leven
misschien ja?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:14 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
wahahaha zooooo angstaanjagend ben ik niet hoor
De rukkerquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dan heeft ie je geblocked denk ik, hij is hier online
Ik vind dit wel geschikte koper voor je autoquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:14 schreef PeuRac het volgende:
Nee man, hij weigerd meer als 150 euro voor een auto te betalen en het mag in de maand niet meer als 30e verzekering + wegenbelasting kosten bij hemquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dan heeft ie je geblocked denk ik, hij is hier online
denk jij wat ik denk, heeft ie m dan al wel gezien ?quote:
Vraag dan maar aan sjoewequote:
oi lipjequote:
ik vertrouw vrouwelijke crew leden nietquote:
kom je nou wel of nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was van plan om 18u / half 7, maar of ik nu met de trein of auto kom, dat ga ik beide niet redden denk ik, met de auto vanwege de files en met de trein omdat die reis zo alle klote is, maar ik ga het wel proberen.
Ik kom welquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
kom je nou wel of niet![]()
enne van hoelaat tot hoelaat is die open dag?
ik ben rond 18:00 meestal klaar met eten etcquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom welde open dag is van 18u tot 21u, tijd zat dus.
Zeg nou zelf, dit is toch onweerstaanbaar?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:18 schreef jozef444 het volgende:
[..]
denk jij wat ik denk, heeft ie m dan al wel gezien ?![]()
Wie doet die 1337-bling versie weer eens posten?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, dit is toch onweerstaanbaar?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wie doet die 1337-bling versie weer eens posten?
Stuurtje gaat er uitquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, dit is toch onweerstaanbaar?
[afbeelding]
chip is ook over te zetten?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stuurtje gaat er uitNet als de velgen er af gaan en de Squadra chip (:9 ) er niet in blijft. De veerpootbrug gaat mee naar de volgende auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |