sneaky inderdaadquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:57 schreef BazzoS het volgende:
Ik zal het even uitleggen:
Sjoem vertelde over een rel in haar klas, dat een persoon de leraar had geslagen oid. Ik kijk op msn en wat zie ik? Anne online. Ik zeg zoiets als: "Dikke rel of niet?" Anne: "Jazeker!
"
![]()
Dat gebeurt me geen tweede keerquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:57 schreef BazzoS het volgende:
Ik zal het even uitleggen:
Sjoem vertelde over een rel in haar klas, dat een persoon de leraar had geslagen oid. Ik kijk op msn en wat zie ik? Anne online. Ik zeg zoiets als: "Dikke rel of niet?" Anne: "Jazeker!
"
![]()
Voeg me eens toe op je huidige msn dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet eerlijk
Het was ook maar toeval dat ik op msn kwam, normaal kom ik daar nooit
Dat is mijn huidige msn eigenlijk, maar je mag sjoemm@gmail.com ook wel toevoegen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:58 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Voeg me eens toe op je huidige msn dan?![]()
No shitquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wist al dat ijsmeis sjoem was na 1 post in de SCMaar ik hd achter de schermen dan ook gelezen dat de ijsmeis account in werd geruild voor een kloontje
ik ben bij ep 18 of 19, het nummer klopte niet maar het was 1 van die tweequote:Op dinsdag 11 april 2006 19:04 schreef Mukie het volgende:
Prisonbreak is btw vet
seizoen 1 al bijna helemaal afgekeken
jij hebt ook veel minder mannelijke aandacht in de SC sinds je een vriend hebt, nooit opgevallen?quote:
mja nou nog eens niet zoveel gelekte uitzendingen en dan zou t helemaal ok zijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:04 schreef Mukie het volgende:
Prisonbreak is btw vet
seizoen 1 al bijna helemaal afgekeken
Dan ben je al bijna op 't eind.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben bij ep 18 of 19, het nummer klopte niet maar het was 1 van die twee
gelukkig viel dat niet zo heel erg opquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat nou Sjoem was leukerDat was ik nog steeds
ik heb idd tot aan 12 gezien, donderdag krijg ik nog een dvdquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben bij ep 18 of 19, het nummer klopte niet maar het was 1 van die twee
wanabe wat?quote:
Denk je dat ik dat erg vind?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij hebt ook veel minder mannelijke aandacht in de SC sinds je een vriend hebt, nooit opgevallen?:'0
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wou het niemand aandoen met jou vergeleken te worden
jij bijt alleen ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat erg vind?
Zodra heren doorhebben dat ik niet hap, gaat de aandacht altijd weg (met of zonder vriend)
Je blijft toch mn ijsmuisje hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ja hoi allemaal.
halvers, wat mot je nou weer?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:08 schreef PeuRac het volgende:
BoJo nog aanwezig?
ja mocht ik je ooit tegenkomen dan weet ik dat ik gewoon hard weg moet rennenquote:
je zit in pta, dan moet je wegrijdenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:11 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ja mocht ik je ooit tegenkomen dan weet ik dat ik gewoon hard weg moet rennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |