Bron: www.vi.nlquote:'Danny Blind lijkt de bui al te zien hangen'
Danny Blind lijkt er rekening mee te houden dat hij volgend seizoen geen coach meer is van Ajax. Het uitblijven van steun vanuit het bestuur en de manier waarop de leidinggevenden zich in de pers extreem op de vlakte houden over zijn functioneren, geven Blind dat idee.
'Als ze zo reageren, weet je genoeg', hintte Blind desgevraagd door RTV Noord-Holland. Verder wenste hij niet in te gaan op dat onderwerp, al gaf Blind wel aan inmiddels te hebben gesproken met het bestuur.
Blind is bezig aan zijn tweede seizoen als hoofdtrainer van de Amsterdammers. Hij kwam vorig seizoen aan het roer toen Ronald Koeman eind februari 2005 opstapte vanwege de tegenvallende resultaten. Onder Blinds leiding presteert het onervaren Ajax opnieuw matig.
Henk ten Cate, die assistent-trainer is van Frank Rijkaard bij Barcelona, is in beeld om Blind te vervangen. Ajax heeft al geïnformeerd naar zijn diensten voor volgend seizoen.
Van mij mag ie direct tekenenquote:12-04-2006:Eens Ajacied, altijd Ajacied!
Louis van Gaal was verrast en verbaasd over de ontvangst die hij afgelopen zondag in het Rinus Michels Stadion kreeg.Ons verbaasde het allerminst als je bedenkt wat hij voor Ajax heeft betekend als speler en technisch directeur, maar vooral als trainer! De term:"Eens Ajacied, altijd Ajacied" gaat helaas nog maar voor weinig spelers of trainers op, maar wel voor hem.Daarnaast is het een fantastisch mens. Misschien niet altijd even makkelijk om mee te werken (denk aan Arie van Eijden en Ronald Koeman), maar verstand van zaken, recht door zee en bovendien zeer succesvol.
Na afloop van de wedstrijd spraken een paar 410-ers kort met hem op het parkeerdek.Ze vroegen wat hij van het doek vond.Deze had hij helaas niet gezien maar hij wilde graag dat we een foto stuurden.Dit hebben we uiteraard gedaan en hieronder volgt zijn antwoord:
Ik heb er maar een woord voor: FANTASTISCH!
Heel erg bedankt voor het toezenden, ik had het helaas zondag niet gezien.
Veel succes en plezier met onze club!
Louis van Gaal
"Onze club"... erg mooi!Louis graag gedaan!\
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:41 schreef jna het volgende:
Laat ze meteen een mailtje sturen om te vragen of ie terug komt.
Ben ik gevoelsmatig ook meer voor. Louis moet lekker verder bouwen met AZ. 1 jaartje is te kort.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:15 schreef Radegast het volgende:
Liever Ten Cate dan Van Gaal.
Vind ik dan.
nog een nachtje slapenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:27 schreef -Wolf- het volgende:
Verdomme, ik wil de nieuwe shirts voor komend seizoen zien!
Bijlmer uitstappen, kan je eerst langs FEBO, dan Bakerstreet, onderweg een hot-dog en in home verder eten. Zelf ditmaal met auto, wordt om 17.00 uur opgehaald, lekker op tijd in home. Waarschijnlijk de laatste keer, dit seizoen.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:30 schreef devv05 het volgende:
Ik pak ook 5 uur de trein, 6 uur in het home, broodje warm vlees met pindasaus
Jammer dat Bakerstreet helemaal aan de andere kant van de arena zit
Zoals trabelsi de laatste tijd speelt, ben ik zelfs blij met deze blessure....quote:Op woensdag 12 april 2006 12:26 schreef the_hunter het volgende:
En wéér iemand met een blessure...
Dat bedoelde ik niet. Bedoelde dat er wéér iemand geblesseert raakt. Wie dat is, maakt me niet uit. Ik word alleen gek van al die blessures. Er zit gewoon iets niet goed daar...quote:Op woensdag 12 april 2006 15:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zoals trabelsi de laatste tijd speelt, ben ik zelfs blij met deze blessure....
Zolang je om 5 voor 7 maar bij Noord C bentquote:Op woensdag 12 april 2006 15:30 schreef devv05 het volgende:
Ik pak ook 5 uur de trein, 6 uur in het home, broodje warm vlees met pindasaus
Jammer dat Bakerstreet helemaal aan de andere kant van de arena zit
Ja Porto was er vorig jaar idd ookquote:Op woensdag 12 april 2006 15:44 schreef Mr.Mills het volgende:
Opmerklijk inderdaad.
Was Porto vorig jaar niet ook al aanwezig?
Tsja, de medische staf is idd al jaren drama, helaas....quote:Op woensdag 12 april 2006 15:43 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Bedoelde dat er wéér iemand geblesseert raakt. Wie dat is, maakt me niet uit. Ik word alleen gek van al die blessures. Er zit gewoon iets niet goed daar...
En een paar minuten later is 't toch herschreven naar Benficaquote:Op woensdag 12 april 2006 15:43 schreef twi het volgende:
Ik dacht dat ik in 't vorige topic las dat Benfica de 4e club in het AT zou zijn, maar nu lees ik op VI dat het Porto zal zijn?
quote:
Kijk die arrogante kop, die wil je toch onder een trein rossenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:04 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
Luinge was abuis. Het was Rosales die hem "hijo de puta" noemde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |