Schalke is geen Ajaxquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:08 schreef marsu het volgende:
Danny moet blijven en aan Cziommer hebben we niks. De man die tweemaal faalde bij Schalke![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:10 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Uitleg prijsverschil (tussen het omwisselbiljet van Ajax en PSV)
In onderstaande tekst wordt in het kort aangeven wat de voornaamste redenen voor het prijsverschil zijn tussen het omwisselbiljet van Ajax en die van PSV:
- De prijs van het omwisselbiljet van de bekerfinale is inclusief vervoer, organisatiekosten en parkeren op P2.
- Ajax is verplicht een extra verzekering af te sluiten voor het vervoer;
- De supportersvereniging van PSV heeft een bijdrage geleverd voor de kosten van het busvervoer.
Tsja je moet er wat voor over hebben hequote:Op dinsdag 11 april 2006 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]prima actie van onze supportersvereniging, maarja daar betaal ik dan ook voor
vind het echt absurd duur wat jullie moeten betalen. Tel er nog eten en drinken bij en de bekerfinale kost je een vermogen!
Klopt, maar hier zit in ieder geval het vervoer er bij in. Bij Inter-uit betaalden de Ajax supporters 53 euro. Terwijl het vak aan de overkant maar 17 euro koste. Overigens heb ik geen 53 euro betaald, maar ben ik voor 17 euro binnengekomen. Maar er zijn er veeeeeel genaait toen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]prima actie van onze supportersvereniging, maarja daar betaal ik dan ook voor
vind het echt absurd duur wat jullie moeten betalen. Tel er nog eten en drinken bij en de bekerfinale kost je een vermogen!
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:00 schreef Jajong het volgende:
Doet toch een beetje pijn.
Wie hadden ze dan moeten nemen??quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ze hadden hem nooit moeten aanstellen als hoofdcoach vorig jaar.
quote:
Zo is het!quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ze hadden al in november 2004 voor Van Gaal moeten kiezen, en Koeman weg moeten sturen.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
respect voor de voetballer blind, maar het is voorlopig een waardeloze trainer
quote:11/4/2006 - Aanklager vraagt vrijspraak voor Blind
(Gepost door RvN)
BRON: NOS.nl
De NOS meldt vanavond dat de aanklager betaald voetbal vrijspraak heeft gevraagd voor Danny Blind bij de behandeling van het wegsturen van Blind in het duel tegen roda JC. De kans is volgens de NOS groot dat de tuchtcommissie die eis van de aanklager overneemt. De aanklager geeft aan niet overtuigd te zijn op basis van de bewijzen dat Blind Roelof Luinge heeft uitgescholden.
quote:11/4/2006 - AD: AZ en FC Utrecht in de markt voor Boukhari
(Gepost door RvN)
BRON: AD
Volgens het Algemeen Dagblad is FC Utrecht serieus geinteresseerd in de transfervrije Nourdin Boukhari. Hij zou daar dave van den Bergh op moeten volgen. Ook AZ zou de aanvaller de laatste weken echter intensief gevolgd hebben. Boukhari lijkt echetr een voorkeur voor het buitenland te hebben.
Terecht natuurlijk.. Achterlijke debiel die Luinge..quote:
Kan Boukhari niet naar het buitenland? Je zal zien dat hij volgend seizoen weer goals tegen Ajax gaat maken.quote:
Je kunt beter beiden halen, dan heb je gelijk de rechterkant klaar. Gourcuff voor de basis, Cziommer om zich erin te knokken. Niet datik Gourcuff ooit heb zien spelen, maar het zal toch wel wat zijn?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:
Simon Cziommer lijkt me een nuttigere aanwinst dan Olaf Lindenbergh was. Best een goede optie. Gourcuff zou leuker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |