Net als Olaf bedoel je?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Cziommer. Iemand die dolgraag in Amsterdam wil komen spelen, een goede voetballer is en over de juiste mentaliteit beschikt, die moet je toch altijd erbij willen hebben?
Ik zeg, voetballend in orde. Lindebergh mist de voetballende kwaliteiten...quote:
Cziommer ook. Hij kan een leuke vrije trap nemen, maar verder is hij een pseudo-vedette avant la lettrequote:Op dinsdag 11 april 2006 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zeg, voetballend in orde. Lindebergh mist de voetballende kwaliteiten...
Maar waar maakt iedereen zich druk om. Ajax koopt Cziommer echt niet hoor. De beste man is een goede subtopper, waar Ajax geen belangstelling voor heeft en dus ook niet zal aantrekken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Cziommer ook. Hij kan een leuke vrije trap nemen, maar verder is hij een pseudo-vedette avant la lettre.
Idd verdomme. Danny is een rasajacied, eentje die je maar verdomd weinig ziet. 13 jaar in de hoofdmacht van AJAX gespeeld. Ik zal nooit z'n befaamde kuchje vergeten voordat ie AJAX naar de wereldbeker schoot. Als trainer komt hij tekort, maar ik zal altijd respect voor deze Ajacied houden!quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat ik her en der weer op inet lees is schrijnend. Verdomme, behandel Danny eens met iets meer respect zeg.
Noem 1 trainer die rechtstreeks uit de cursus meteen een topclub naar succes heeft geleid! Precies, daarom is het de schuld van t bestuur!quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Idd verdomme. Danny is een rasajacied, eentje die je maar verdomd weinig ziet. 13 jaar in de hoofdmacht van AJAX gespeeld. Ik zal nooit z'n befaamde kuchje vergeten voordat ie AJAX naar de wereldbeker schoot. Als trainer komt hij tekort, maar ik zal altijd respect voor deze Ajacied houden!
Precies maar het doet natuurlijk altijd pijn voor hem.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Idd verdomme. Danny is een rasajacied, eentje die je maar verdomd weinig ziet. 13 jaar in de hoofdmacht van AJAX gespeeld. Ik zal nooit z'n befaamde kuchje vergeten voordat ie AJAX naar de wereldbeker schoot. Als trainer komt hij tekort, maar ik zal altijd respect voor deze Ajacied houden!
Klopt, ze hadden moeten leren van het Wouters-tijdperk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Noem 1 trainer die rechtstreeks uit de cursus meteen een topclub naar succes heeft geleid! Precies, daarom is het de schuld van t bestuur!!
Maar de helft van het bestuur wat daar verantwoordelijk voor was, is al weer weg.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Noem 1 trainer die rechtstreeks uit de cursus meteen een topclub naar succes heeft geleid! Precies, daarom is het de schuld van t bestuur!!
ze gaan weer lekker om met de mensenquote:
Als Ajax netjes was geweest, had het Blind zo'n seizoen bespaard. Desnoods halverwege. Juist vanwege het respect om zijn spelerscarriere binnen de club.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
Okee6 stelt in een ander dat wij onze trainer belachelijk maken, maar zover ik weet zijn zowel Blind als Koeman zeer netjes behandeld ook in de mindere tijden. En Blind wmbt blijven om te leren.
Dat gevoel ken ik ja.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:40 schreef jna het volgende:
Geweldig, Bobby Haams bij 2vandaag:
"Als ik naar de Arena kijk denk ik: Godverdomme, wanneer worden we weer kampioen"
Als Ajax netjes was geweest, had het bestuur eens naar henzelf gekeken. Slap gelul weer dus.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:39 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als Ajax netjes was geweest, had het Blind zo'n seizoen bespaard. Desnoods halverwege. Juist vanwege het respect om zijn spelerscarriere binnen de club.
Uitleg prijsverschil (tussen het omwisselbiljet van Ajax en PSV)quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:07 schreef Houniet het volgende:
Over de cup finale, waarom betaald een p$v supporter 29 euro voor een kaartje en heeft het vrij vervoer? Terwijl wij 46 euro betalen en met de combi zitten? knvb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |