mja oke, maar doe dan nog wel iets aan veranderingen, zoals nieuwe jingles. niet steeds dezelfde sleur. het is net een uitzending van de teletubbies met weinig veranderingenquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik denk dat hij nu zoveel geld verdient en niet meer ontslagen wil worden en daardoor geen vreemde streken meer uit durft te halen.
Het klopt dat Beelen vaak wat voorspelbaar is, maar ik kan toch vaak om hem lachen. En ik ben erg tevreden over de muziek van 3FM, beter dan alleen die hits van de commerciele zendersquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:36 schreef Inorbit het volgende:
Patrick kicken is de enige. s'ochtends in de file moet ik soms hardop om hem lachen. Veronica is trouwens een zender waar muziek gedraait word.
true thatquote:Op woensdag 12 april 2006 03:11 schreef rubbereend het volgende:
Giel is tenminste leuker dan die zogenaamde gezelligheid die Evers enzo maken met al die side kicks
3FM is een jongerenzender..quote:Op woensdag 12 april 2006 15:24 schreef pooier het volgende:
als je grijs begint te worden luister je naar 3fm (of kijk je naar de vara)
Dat is ook de reden dat ik s'ochtends 3FM op heb staan. Als ik net wakker ben heb ik echt geen zin in quazi grappige mannetjes die een casettebandje met gelach te pas en te onpas aanzetten.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:28 schreef miss_bleu het volgende:
ben juist weer Giel gaan luisteren. Vind het juist een stuk beter dan al die andere ochtendshows met dat harde gebler
Dat vind ik dan wel postitief aan Giel, dat 'ie geen sidekicks gebruikt.quote:Op woensdag 12 april 2006 03:11 schreef rubbereend het volgende:
Giel is tenminste leuker dan die zogenaamde gezelligheid die Evers enzo maken met al die side kicks
Wat een ongelovelijke bullshit zeg...quote:Op woensdag 12 april 2006 15:57 schreef pooier het volgende:
[..]
mooie marketing uitspraak
oudjes die zich jong willen voelen bedoel je![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:31 schreef MutedFaith het volgende:
Ik mis Rob Stenders..
ja sorry veel pubers trekken ze niet, maarja dat is de keuze als je niet alleen RnB en andere shit draait uit de top10quote:Op woensdag 12 april 2006 15:57 schreef pooier het volgende:
[..]
mooie marketing uitspraak
oudjes die zich jong willen voelen bedoel je![]()
Om heel eerlijk te zijn is er geen station die wel een leuk ochtenprogramma heeft.quote:Op woensdag 12 april 2006 03:11 schreef rubbereend het volgende:
Jawel hoor, Studio Brussel!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:59 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn is er geen station die wel een leuk ochtenprogramma heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |