* PhaE krijgt een deja vu over users die het laatste woord willen hebben..quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
jahwel... 0 = een 5
-3 dus een 2 en +3,7 dus een 8,7
Leg eens uit dan...quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat ik dat mens ook gewoon herken.
Jij mien!quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat ik dat mens ook gewoon herken.
"Zo blijkens het is", om met een waarde bekende van mij te spreken.quote:
Uitlegquote:
Brrr... die ken ik zelfs...quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/miendobbelsteen
http://www.marjol3in.com/quote:
Nou, die foto is dus mien. Ben je nu gelukkigquote:
Iedere keer als ik foto's van haar zie denk ik: check die wenkbrauwen, zou ze overal van die volle lichaamsbeharing hebben...quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, die foto is dus mien. Ben je nu gelukkig
Ach... ik pak het woord knaap iig goed opquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:46 schreef PhaE het volgende:
[..]
* PhaE krijgt een deja vu over users die het laatste woord willen hebben..
Je hebt gelijk hoor, knaap
Thanks for sharing that.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere keer als ik foto's van haar zie denk ik: check die wenkbrauwen, zou ze overal van die volle lichaamsbeharing hebben...![]()
Dat is niet het enige wat ik denk bij miendobbelsteenquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere keer als ik foto's van haar zie denk ik: check die wenkbrauwen, zou ze overal van die volle lichaamsbeharing hebben...![]()
Het voelt wel beter nu ik het kan delen met anderen...quote:
Ik vond het al een domme opmerking en wilde graag weten in wie zijn koelkast bier lag...quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
duh tuurlijk snap ik t wel
maar ik vond het een stomme vraag die een stom antwoord verdiende
Dat schreeuwt om een toelichting!quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat ik denk bij miendobbelsteen
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:47 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik ook van jou
[edit]
je hebt je ondertitel aangepast![]()
Gaan we nu allemaal grouphuggen en klappen voor onszelf?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het voelt wel beter nu ik het kan delen met anderen...![]()
Ja, wist je dat niet. AUB niet weer die hele soap hier. Volgens mij is R&P toendertijd geopend voor haarquote:
Ik zou zeggen: UTFS!quote:
Liever niet, maar gedeelde smart is halve smart...quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gaan we nu allemaal grouphuggen en klappen voor onszelf?
k heb er aardig wat van meegekregen maar dat net nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wist je dat niet. AUB niet weer die hele soap hier. Volgens mij is R&P toendertijd geopend voor haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |