nee, als TS al niet eens een plaatje kan posten neem ik z'n topic ook niet sereneuzquote:
Hoe sneller hoe bet0rquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
iiiiiieeeehhhhhh wat is dat? maakt niet uit, als het maar sterft
Dat neuk je er wel uit.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
Het spant erom. Gothic chicks zijn soms wel oke, maar emo-meisjes zijn meestal beter. Alleen die luisteren dan weer emo.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:58 schreef Maikuuul het volgende:
Emo ? wtf is dat gek ?
Iemand die zijn haren zo lang laat groeien dattie niks meer ziet ?
De woorden "fucking" en "brilliant" komen in mij op. In het engels natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:57 schreef Relneger18 het volgende:
http://www.bofunk.com/video/2675/you_must_be_emo.html
Post eens één van je diepzinnige gedichten?quote:
Martin luther king was geen emo, gekquote:
Bier. Bier. Bier.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:25 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Post eens één van je diepzinnige gedichten?
En moet "diepzinnig" bedoel ik: "slecht sinterklaasversje vol depressie-cliché's en regelrechte diefstallen van briljante mensen als Newton en Wilde".
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:27 schreef Nosh het volgende:
[..]
Martin luther king was geen emo, gek
Anders was hij de historie in gegaan met quotes als:
'You know man, I had like, this dream. Something about unity and peace and other hypocrite shit and stuff, you know. Whatever man, you don't understand me. I'm like, way too deep and complicated for people like you, man.'
Ik kan niet goed dichten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:25 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Post eens één van je diepzinnige gedichten?
En moet "diepzinnig" bedoel ik: "slecht sinterklaasversje vol depressie-cliché's en regelrechte diefstallen van briljante mensen als Newton en Wilde".
Achso... nu is me duidelijk wat een EMO is. Wat is trouwens een GUIDO? (ook zo een Amerikaanse stereotype)quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:11 schreef Sapstengel het volgende:
Nog maar een keer dan, nu op mn eigen host, omdat al die gratis zooi niet werkt:
[afbeelding]
Je lijkt er anders verdomd veel op, nouja die foto in je roflboek iigquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:31 schreef cerror het volgende:
Right, ik werd laatst al emo genoemd.
Diegene is geen ariër meer want zijn neus staat niet meer recht.
Tief toch op met je roflboek, zoiets heeft een correcte naam onderontwikkelde aap.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je lijkt er anders verdomd veel op, nouja die foto in je roflboek iig
emo's die stoer doen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:31 schreef cerror het volgende:
Right, ik werd laatst al emo genoemd.
Diegene is geen ariër meer want zijn neus staat niet meer recht.
Emo's zijn gewoon doorgeschoten metrosexuelen in de ontkenningsfase.quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je lijkt er anders verdomd veel op, nouja die foto in je roflboek iig
Jij hebt de Hotti hype niet meegekregen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:32 schreef Abonides het volgende:
[..]
Achso... nu is me duidelijk wat een EMO is. Wat is trouwens een GUIDO? (ook zo een Amerikaanse stereotype)
Al die kutkneusjes op fok! die niets durven te zijn en alleen maar afgeven op anderenquote:Als er iets erger is dan gothic is het...
WIL ER NOU IEMAND EINDELIJK DAT PUNKBASH-TOPIC OPENEN!!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:56 schreef Moravec het volgende:
[..]
Al die kutkneusjes op fok! die niets durven te zijn en alleen maar afgeven op anderen![]()
Punk is dead, breezahs zijn dom, gothics lelijk, hippies stinken, enz...
Het lijkt wel of er dan alleen politiek correcte burgerlullen overblijven hier.
Ja, want je moet jezelf helemaal kleden naar de mongoloide maatstaven van een subcultuur 'om iemand te zijn'. Logisch.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:56 schreef Moravec het volgende:
[..]
Al die kutkneusjes op fok! die niets durven te zijn en alleen maar afgeven op anderen![]()
Cousin IT, is al eerder genoemd dacht ik...quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:11 schreef EsDe het volgende:
Hoe heet dat ding uit the adams family ook alweer? die haarbal? moet er spontaan aan denken![]()
oja, zie het nu.. sorryquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:24 schreef Revelation het volgende:
[..]
Cousin IT, is al eerder genoemd dacht ik...
quote:
Geef het kotsbakje vast aan..quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:56 schreef Camplo het volgende:
Lippiercing, kan het afschuwelijker
Emo's
Kots ril, bah.
Omg die sokken en die schoenen van dat meisje...quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:11 schreef Sapstengel het volgende:
Nog maar een keer dan, nu op mn eigen host, omdat al die gratis zooi niet werkt:
[afbeelding]
Dan heb ik toch liever een emo-vrouwke dan een gothic vrouwke als ik dat zo vergelijk:quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:11 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
Jongen in de douche!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:29 schreef Jossos het volgende:
*stabby rip stab stab*![]()
http://video.tinypic.com/player.php?v=v6j8ec
Guido is een beetje de Amerikaanse variant van een bacoboy maar dan erger. Teveel gel in het haar, van die creme waardoor je bruiner lijkt, gewaxte wenkbrauwen enzo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:32 schreef Abonides het volgende:
[..]
Achso... nu is me duidelijk wat een EMO is. Wat is trouwens een GUIDO? (ook zo een Amerikaanse stereotype)
Welke zijn er trouwens nog meer?
Lee Hotti...quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:16 schreef seto het volgende:
[..]
Guido is een beetje de Amerikaanse variant van een bacoboy maar dan erger. Teveel gel in het haar, van die creme waardoor je bruiner lijkt, gewaxte wenkbrauwen enzo.
Emo komt trouwens in Nederland amper voor, maargoed.
http://video.google.com/videoplay?docid=5993667996999295092&q=GUIDO&pl=truequote:
OMG! een hele spreekbeurt over de guido'squote:Op dinsdag 11 april 2006 18:26 schreef seto het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=5993667996999295092&q=GUIDO&pl=true
Hij doet voor hoe ze dansen
Je moet juist die emo's koppelen aan een gothic... de emo probeert de gothic te helpen, de gothic pleegt vervolgens zelfmoord, want zoveel emo kan hij/zij niet aan... vervolgens denkt de emo dat hij/zij gefaald heeft en pleegt ook zelfmoord...quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:51 schreef YellowLedbetter het volgende:
Sja, weet je wat het probleem is? Die gothics met hun zelfmoordneigingen zijn een probleem dat zichzelf op den duur oplost. Die emo's echter niet, tenzij we ze allen onvruchtbaar schoppen
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:01 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Borkydude: Emos zijn een mislukte vorm van mensen, in fact het zijn niet eens mensen, ze moeten in kampen worden opgesloten en vernietigd zodat de mensheid eindelijk verlost is van het wangestalte van een stijl wat zich Emo noemt, orgineel is Emo een afkorting van Emotional Hardcore, ofwel een afscheiding van Hardcore Punk, in den beginnen was het zo dat bands als Fugazi, Sunny Day Real Estate, Rites Of Spring in midden jaren '80 een langzamere meer emotionele versie gingen spelen van Hardcore, vaak liet dit het publiek in tranen achter omdat het heel meeslepend was, eind jaren '90 onstond er een tendens van bandjes die hier samen met platenmaatschappijen een commerciële insteek aan gaven, een trend was geboren, aangezien de homos van Emo bands zoals Dashboard Confessional en andere tiefus baggerzooi zich realiseerde dat hun publiek alleen uit "alternatieve" pubers bestond gingen ze veelal liedjes schrijven over puberale problemen, het uit gaan met eerste vriendje/vriendinnetje, problemen met ouders en auto-mutilatie, hiermee kwam de Emokid trend op, deze zielige pubertjes die zichzelf als depressief profileren om aandacht te krijgen gingen in hun individualistisch "alternatieveness" de zelfde top40 bagger luisteren en gingen veelal in zichzelf snijden terwijl ze achterlijke Emo-zeur-Rock luisteren.
Een Emo is te herkennen aan het algemene nichterige uitzien, het uit zien als een homofiele nerd werd een trend en men ging lomp zwart haar dragen wat voor een oog valt, daarbij dragen ze vrouwenbroeken en witte glitterriemen en gaan ze allemaal in de verdedeging als je ze Emo noemt wat ze ook zijn en zelf voor hebben gekozen, aldus DE EMOTREND en het zal en MOET sterven.
Daarnaast geeft het Punkers, Goths, Metalheads, Grungeheads, Altos en Skaters een slechte naam.![]()
Iets durven te zijn? In een boekje lezen hoe een groep mensen erbij loopt en dan precies hetzelfde gaan doenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:56 schreef Moravec het volgende:
[..]
Emo is niet de nieuwe Hardcore, genoeg nieuwe (Post)-Hardcore die wel goed zoals The Refused.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:38 schreef Jossos het volgende:
Wat een gehuil. Emo is het nieuwe hardcore. Trieste gastjes die kwijlend achter een of andere rage aanlopen geholpen door een ongelofelijke partij kutmuziek.
Alleen zijn emo's in dit op zicht fijner, die hebben van nature al zelfmoordneigingen.
ga behanglijm snuivenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Emo is niet de nieuwe Hardcore, genoeg nieuwe (Post)-Hardcore die wel goed zoals The Refused.
Ga nooit de huidige pop-Emo vergelijken met ECHT Hardcore Punk.![]()
![]()
![]()
![]()
onjuist, want emo's krassen er wel op los maar durven geen zelfmoord te plegenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:04 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je moet juist die emo's koppelen aan een gothic... de emo probeert de gothic te helpen, de gothic pleegt vervolgens zelfmoord, want zoveel emo kan hij/zij niet aan... vervolgens denkt de emo dat hij/zij gefaald heeft en pleegt ook zelfmoord...
win-win situatie![]()
Behanglijm wordt je niet high van ga lekker My Chemical Romance luisteren en in je armen snijden kut Emo.quote:
Als het nog langer dan een jaar duurt dan doe ik het.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:41 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
onjuist, want emo's krassen er wel op los maar durven geen zelfmoord te plegen...emo's blijven dus leven...Hun terminatie hoort dus door iemand anders te worden uitgevoerd.
![]()
goed ideequote:Op dinsdag 11 april 2006 19:42 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
ga lekker My Chemical Romance luisteren
"Hit me baby one more time" is een klassieker.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Emos hebben het muziekale verstand van de gemiddelde Britney Spears luisteraar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |