nee, als TS al niet eens een plaatje kan posten neem ik z'n topic ook niet sereneuzquote:
Hoe sneller hoe bet0rquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
iiiiiieeeehhhhhh wat is dat? maakt niet uit, als het maar sterft
Dat neuk je er wel uit.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
Het spant erom. Gothic chicks zijn soms wel oke, maar emo-meisjes zijn meestal beter. Alleen die luisteren dan weer emo.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:58 schreef Maikuuul het volgende:
Emo ? wtf is dat gek ?
Iemand die zijn haren zo lang laat groeien dattie niks meer ziet ?
De woorden "fucking" en "brilliant" komen in mij op. In het engels natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:57 schreef Relneger18 het volgende:
http://www.bofunk.com/video/2675/you_must_be_emo.html
Post eens één van je diepzinnige gedichten?quote:
Martin luther king was geen emo, gekquote:
Bier. Bier. Bier.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:25 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Post eens één van je diepzinnige gedichten?
En moet "diepzinnig" bedoel ik: "slecht sinterklaasversje vol depressie-cliché's en regelrechte diefstallen van briljante mensen als Newton en Wilde".
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:27 schreef Nosh het volgende:
[..]
Martin luther king was geen emo, gek
Anders was hij de historie in gegaan met quotes als:
'You know man, I had like, this dream. Something about unity and peace and other hypocrite shit and stuff, you know. Whatever man, you don't understand me. I'm like, way too deep and complicated for people like you, man.'
Ik kan niet goed dichten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:25 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Post eens één van je diepzinnige gedichten?
En moet "diepzinnig" bedoel ik: "slecht sinterklaasversje vol depressie-cliché's en regelrechte diefstallen van briljante mensen als Newton en Wilde".
Achso... nu is me duidelijk wat een EMO is. Wat is trouwens een GUIDO? (ook zo een Amerikaanse stereotype)quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:11 schreef Sapstengel het volgende:
Nog maar een keer dan, nu op mn eigen host, omdat al die gratis zooi niet werkt:
[afbeelding]
Je lijkt er anders verdomd veel op, nouja die foto in je roflboek iigquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:31 schreef cerror het volgende:
Right, ik werd laatst al emo genoemd.
Diegene is geen ariër meer want zijn neus staat niet meer recht.
Tief toch op met je roflboek, zoiets heeft een correcte naam onderontwikkelde aap.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je lijkt er anders verdomd veel op, nouja die foto in je roflboek iig
emo's die stoer doen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:31 schreef cerror het volgende:
Right, ik werd laatst al emo genoemd.
Diegene is geen ariër meer want zijn neus staat niet meer recht.
Emo's zijn gewoon doorgeschoten metrosexuelen in de ontkenningsfase.quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je lijkt er anders verdomd veel op, nouja die foto in je roflboek iig
Jij hebt de Hotti hype niet meegekregen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:32 schreef Abonides het volgende:
[..]
Achso... nu is me duidelijk wat een EMO is. Wat is trouwens een GUIDO? (ook zo een Amerikaanse stereotype)
Al die kutkneusjes op fok! die niets durven te zijn en alleen maar afgeven op anderenquote:Als er iets erger is dan gothic is het...
WIL ER NOU IEMAND EINDELIJK DAT PUNKBASH-TOPIC OPENEN!!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:56 schreef Moravec het volgende:
[..]
Al die kutkneusjes op fok! die niets durven te zijn en alleen maar afgeven op anderen![]()
Punk is dead, breezahs zijn dom, gothics lelijk, hippies stinken, enz...
Het lijkt wel of er dan alleen politiek correcte burgerlullen overblijven hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |