De blinde vlucht voorwaarts! Dat is altijd het beste!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:35 schreef Z het volgende:
Kies wat nieuws Gellius! Die Topic bijvoorbeeld.
Hmmm ik had je verkeerd begrepen, nu ik het nog een keer rustig lees.... strijken en RJP tegelijk doen, is toch wat lastiger dan gedacht.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:33 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Het strijkt mij tegen de haren in. Of zoiets.
Nope. Twee taalgeleerden van een twintigtal jaren later, Gellius.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:48 schreef Gellius het volgende:
Hm, twee der Negenmannen van 1844, pyl?
Ik lees al een hele tijd mee op Fok! en mijn mond is dus al heel wat keren van stomme verbazing opengevallen over de volstrekt schaamteloze onwetendheid en smakeloosheid van de moderne internettende jeugd ( ... kuch ...), maar het kan altijd nóg erger, inderdaad.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:03 schreef Gellius het volgende:
.... De rest is allemaal maar interlekuwele dikdoenerij. Oh ja, en Reve was een vieze pedo.
Aldus verliest het plaatje dat ik voor de buren heb gepland langzaam maar zeker zijn actualiteitswaarde ...quote:Maar kom, ik dwaal af. Vervelend. Daar heb ik anders nooit last van. Nu ja, een enkele keer als een bevallig deerntje in het spel is (letterlijk hier, hahahahahaha) maar dat is me wel vergund natuurlijk. En anders ook maar niet, dan ga ik wel weer naar de buren. Het staat daar weer aardig stil op het moment overigens.
Dat is juist. Natuurlijk.quote:Enfin. Het zullen dus wel de heren de Vries en Te Winkel zijn, van derzelfde spelling.
Je rekent mij nog tot de jeugd?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik lees al een hele tijd mee op Fok! en mijn mond is dus al heel wat keren van stomme verbazing opengevallen over de volstrekt schaamteloze onwetendheid en smakeloosheid van de moderne internettende jeugd
Daar moest de staf dan maar eens over gebroken worden. Grmbl. Blagen en rekels.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:18 schreef pyl het volgende:
[..]
de volstrekt schaamteloze onwetendheid en smakeloosheid van de moderne internettende jeugd
[..]
Och heden ja! De heer niet-Algra! Anders haal je 'm weer naar hier.quote:Aldus verliest het plaatje dat ik voor de buren heb gepland langzaam maar zeker zijn actualiteitswaarde ...![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Je rekent mij nog tot de jeugd?
Aha, pyl gaat voor de bonus.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:27 schreef pyl het volgende:
Hugo Brandt Corstius - en hoeveel pseudoniemen wil je hebben?
... zwwwzwzwwzw...quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:28 schreef Tokay het volgende:
Die microfoons! Ach ja... die goede oude tijd, toen alles nog met ducttape aan elkaar hing.![]()
Dit zijn gewichtige zaken hoor. Vertel eens: je zegt toch hopelijk wel 'patat' en geen 'friet'?quote:
Hm, interessante zienswijze. Die kende ik nog niet. Waar komt dit strenge onderscheid vandaan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:46 schreef Z het volgende:
Friet is alleen friet als het in paardenvet gebakken is, in alle andere gevallen is het patat.
Is dat een cello, die ze zo bevallig vast houdt, Gellius?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:01 schreef Gellius het volgende:
Affijn, iemand nog een iets verstandigs te zeggen over mijn meisje?
Hm, het één hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk. Het is tegewoordig in zekere kringen heel bon ton om te zeggen dat je geliefde ook 'je beste maatje' isquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:00 schreef pyl het volgende:
Hè, jammer, ik meende even met een feitje uit de keuken van mevrouw Z van doen te hebben. Waarvoor ze per slot van rekening heeft gestudeerd.
Ga jij je mond eens spoelen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:03 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hm, het één hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk. Het is tegewoordig in zekere kringen heel bon ton om te zeggen dat je geliefde ook 'je beste maatje' is.
Dat zijn dan zeker die kringen die na het zien van Brokeback Mountain hun beste maatje gaan beschouwen als hun vriend(innet)je?quote:
Dat zegt me dan weer helemaal niets.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zijn dan zeker die kringen die na het zien van Brokeback Mountain hun beste maatje gaan beschouwen als hun vriend(innet)je?
Houden zoquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:18 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat zegt me dan weer helemaal niets.
Welja.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:26 schreef Gellius het volgende:
Mejuffrouw kont uit een tamelijk bekende muziekfamilie. Allen lelieblank helaas, maar goed - je kan niet alles hebben.
Achja.quote:
Mvr. is geboren KuK.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:41 schreef Tokay het volgende:
En welke nationaliteit heeft jouw violiste?
Ik schiet waarschijnlijk geen steek op met het antwoord, maar ach, 't is het idee...
Oeh, vertel! Spannend.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:37 schreef Gellius het volgende:
Oostenrijks, dus. Mevrouw is a-ke-lig aan haar einde gekomen.
Jazeker, en ik steek ook weleens de Wibautstraat over.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:48 schreef Gellius het volgende:
Mevrouw had een wel hèle beroemde componerende oom. En dat was dan weer een vriend van mijn eerdere meneer, zodat je wel ziet: alles is verwoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |