Is dat een cello, die ze zo bevallig vast houdt, Gellius?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:01 schreef Gellius het volgende:
Affijn, iemand nog een iets verstandigs te zeggen over mijn meisje?
Hm, het één hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk. Het is tegewoordig in zekere kringen heel bon ton om te zeggen dat je geliefde ook 'je beste maatje' isquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:00 schreef pyl het volgende:
Hè, jammer, ik meende even met een feitje uit de keuken van mevrouw Z van doen te hebben. Waarvoor ze per slot van rekening heeft gestudeerd.
Ga jij je mond eens spoelen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:03 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hm, het één hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk. Het is tegewoordig in zekere kringen heel bon ton om te zeggen dat je geliefde ook 'je beste maatje' is.
Dat zijn dan zeker die kringen die na het zien van Brokeback Mountain hun beste maatje gaan beschouwen als hun vriend(innet)je?quote:
Dat zegt me dan weer helemaal niets.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zijn dan zeker die kringen die na het zien van Brokeback Mountain hun beste maatje gaan beschouwen als hun vriend(innet)je?
Houden zoquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:18 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat zegt me dan weer helemaal niets.
Welja.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:26 schreef Gellius het volgende:
Mejuffrouw kont uit een tamelijk bekende muziekfamilie. Allen lelieblank helaas, maar goed - je kan niet alles hebben.
Achja.quote:
Mvr. is geboren KuK.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:41 schreef Tokay het volgende:
En welke nationaliteit heeft jouw violiste?
Ik schiet waarschijnlijk geen steek op met het antwoord, maar ach, 't is het idee...
Oeh, vertel! Spannend.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:37 schreef Gellius het volgende:
Oostenrijks, dus. Mevrouw is a-ke-lig aan haar einde gekomen.
Jazeker, en ik steek ook weleens de Wibautstraat over.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:48 schreef Gellius het volgende:
Mevrouw had een wel hèle beroemde componerende oom. En dat was dan weer een vriend van mijn eerdere meneer, zodat je wel ziet: alles is verwoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |