Joben, zou ik denken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:36 schreef Z het volgende:
Is het meervoud van Job, Jobs?
Zeg Z, jij wordt toch niet zo'n kleinburgerlijk, verzuurd, rechts oudwijf zoals er in POL al zoveel doelloos rondhangen, hè?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:00 schreef Z het volgende:
Al die jaren dat ze gestudeerd heeft, al dat belastinggeld, op een of andere manier moet ze dat toch 'terug betalen'?
Ik hoop dat zij die topic leest.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:03 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeg Z, jij wordt toch niet zo'n kleinburgerlijk, verzuurd, rechts oudwijf zoals er in POL al zoveel doelloos rondhangen, hè?![]()
Als Alexandre Dumans Fils in Utrecht geboren werd, dan is dit Alexandre Dumas Fils. Indien niet: dan is dit iemand anders.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:03 schreef pyl het volgende:
Gellius, is het Alexandre Dumas Fils? Nee, hè? En toch ken ik dat hoofd ...![]()
Tokkies ligt het meest voor de hand.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:14 schreef Gellius het volgende:
Tokayen? Tokaae? Tokays?
Haar reactie:quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:03 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeg Z, jij wordt toch niet zo'n kleinburgerlijk, verzuurd, rechts oudwijf zoals er in POL al zoveel doelloos rondhangen, hè?![]()
Zettekes, da's ook een meervoud. En Jobkes.
Gellius, is het Alexandre Dumas Fils? Nee, hè? En toch ken ik dat hoofd ...![]()
quote:Overigens wil ik mijzelf verdedigen door te zeggen dat ik van onschatbare waarde voor deze samenleving ben.......
quote:
Ik heb iets geroepen over Oldebarneveltquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
Tokay jij weet dus wie het is.....
Ik heb werkelijk geen idee..... maar Peaceman riep gisteren iets van Oldebarnevelt...... misschien die?
Ik kan niet kiezen.quote:
quote:
Dank u,quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hartelijk gefeliciteerd, peaceman!En nog vele jaren!!!
![]()
quote:
Mevrouw pyl riep gisteren nog: Willem Mengelberg!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:42 schreef Gellius het volgende:
Dat alles en in zekere zin ook een bestuurder, ja. Een stuurder.
Ja hier in RJP... maar het kan ook eerder zijn geweest... of heb ik toch gedroomd en zelf een vooruitziende blik gehad.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb iets geroepen over OldebarneveltIn je dromen misschien.....
Nou, kijk eens aan! Wat zouden we toch zonder onze teerbeminde mevrouwen en memannen moeten aanvangen? Ik wil die editie van deze topic graag aan hen opdragen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:58 schreef pyl het volgende:
[..]
Mevrouw pyl riep gisteren nog: Willem Mengelberg!
(En het is nog waar ook; het ging over de befaamde 1939-opname van Mengelberg en het Concertgebouworkest van de Mattheüs Passie.)
Is het eigenlijk niet dit topic of deze topicsquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nou, kijk eens aan! Wat zouden we toch zonder onze teerbeminde mevrouwen en memannen moeten aanvangen? Ik wil die editie van deze topic graag aan hen opdragen.
Dat is de toppunt! - zo klinkt het ook bij mij hoor.quote:
Wat zegt mevrouw Z daarvan? Zij kan het weten. Van mijn belastingcenten. Nota bene.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:22 schreef Z het volgende:
Het is die topic!
En jij vindt het wel mooi klinken?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat is de toppunt! - zo klinkt het ook bij mij hoor.
Nee, natuurlijk niet. Het strijkt mij tegen de haren in. Of zoiets.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
En jij vindt het wel mooi klinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |