En wat als ik der daar weg wil halen en haar moeder is het met me eens en accepteert dit, ze wil daar niet meer blijven enzo, dan wordt het zeker een rechtszaak of heb ik dat verkeert.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
geen van beide, haar moeder is of gezaghebbende ouder of niet met het gezag belaste ouder... Na een echtscheiding kan het zo zijn dat haar moeder de 'niet met het gezag belaste ouder' is geworden of dat ze gezaghebbende ouder is gebleven...
Een voogd is altijd iemand die niet de juridische ouder is...
Hij ongesteld?? Laat me niet lachenquote:
nee hoorquote:
rare kronkels heb je somsquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor![]()
maar jij loopt gewoon te zieken, en daarheb ik een pesthekel aan
omdat ik de lengte van je.....quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ja daag
Maar goed, ik ga wel ff watanders doen
nope, zei is oud genoeg dat ze zelf mag kiezen bij welke ouder ze woont, haar ouders moeten zich bij die keuze neerleggenquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En wat als ik der daar weg wil halen en haar moeder is het met me eens en accepteert dit, ze wil daar niet meer blijven enzo, dan wordt het zeker een rechtszaak of heb ik dat verkeert.
nou ja, mss lag het wel aan mij ookquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
omdat ik de lengte van je.....
nouja, veel plezier met datgene dan
we houden het op een miscommuicatiequote:Op dinsdag 11 april 2006 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja, mss lag het wel aan mij ook
het zal wel![]()
Thx
Niet goedquote:
das wel heel misgecuiminatieerd!quote:
Hoiquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:39 schreef leonieke het volgende:
Zo, alle papieren eens netjes geordend
Ik ben trots op mezelf![]()
Maar nu heeft mijn rugje wel wat extra rust verdiend![]()
Al een pak beter dan vorige week maar als ik iets van lichamelijke inspanningen heb gedaan, heb ik wel weer last. 's Morgens geraak ik al beter uit bedquote:
Ik begin stilletjesaan te beseffen dat de vakantie volgende week weeral voorbij isquote:En hoe bevalt het vakantievieren?
jah, ligt weer een beetje stil eigenlijk.. eerstmaar eens wat neven en nichten mailen voor huidige data. Ik ben binnen de familie al wel een paar boeken op het spoor van mensen die zich eerder op dit pad gewaagd hebben, en waarvan ik dus eenvoudige lijntjes tot 1580 resp 1650 hebquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maareh, hoe is het met de genealogie?
ja hoor, gekookt, was gedaan, bed verschoond, backupDVDs gebakken van foto archief, morgen de afwas.quote:
Het begin is er dan iigquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Al een pak beter dan vorige week maar als ik iets van lichamelijke inspanningen heb gedaan, heb ik wel weer last. 's Morgens geraak ik al beter uit bed![]()
Dus donderdag of vrijdag begin je echt jaquote:Ik begin stilletjesaan te beseffen dat de vakantie volgende week weeral voorbij is
Druk druk druk wel. Veel familiebezoekjes gedaan (want daar moesten we wel wat schade inhalen) en gewinkeld (niet veel geld uitgegeven
). Morgen zou ik eigenlijk dringend moeten beginnen werken of anders heb ik niets gedaan (en de toetsen voor volgende week moeten toch echt af zijn
)
klinkt leukquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor, gekookt, was gedaan, bed verschoond, backupDVDs gebakken van foto archief, morgen de afwas.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het begin is er dan iigAlleen uit bed komen sochtends is niet nodig hoor in een vakantie
Dat vond ik ook. Ik heb tijdens de herfstvakantie, tijdens de kerstvakantie én tijdens de krokusvakantie goed gewerkt. En nu vonden phille en ik dat we echt een weekje van de paasvakantie mochten genieten, zonder echt aan het werk te denkenquote:Dus donderdag of vrijdag begin je echt ja![]()
Je hebt iig lekker vakatnie gehad zo te horen. Zo hoort het hoor![]()
Mwah... Patronen maken is nou niet echt leuk te noemen, eerder tijdrovendquote:
als t resultaat leuk is, valt t toch wel mee?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah... Patronen maken is nou niet echt leuk te noemen, eerder tijdrovend.
Aha oke, let wel op dat ze bij MIJ gaat wonenquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
nope, zei is oud genoeg dat ze zelf mag kiezen bij welke ouder ze woont, haar ouders moeten zich bij die keuze neerleggen
Duurt nog wel ff voordat ik ermee aan de slag kan, heb er nog 6 te gaan voordat ik het (voorlopig) ff genoeg vind.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als t resultaat leuk is, valt t toch wel mee?
16e eeuw?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jah, ligt weer een beetje stil eigenlijk.. eerstmaar eens wat neven en nichten mailen voor huidige data. Ik ben binnen de familie al wel een paar boeken op het spoor van mensen die zich eerder op dit pad gewaagd hebben, en waarvan ik dus eenvoudige lijntjes tot 1580 resp 1650 hebDie boeken moeten even hierheen komen, liggen nu nog bij mijn ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |