Wijze woorden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
leven zoeken op fok is een onmogelijke zaak
wachten op leven op fok is een goede zaak
quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:03 schreef Plato1980 het volgende:
Je zou het niet zeggen maar Ynske heeft soms inderdaad best goede ingevingen.![]()
tuurlijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:03 schreef Premier het volgende:
Oh jee, dat wordt weer hommeles met zo'n TT!
jouwem ava laad heel raar en laatquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:03 schreef webspider het volgende:
Ha, onderweg naar werk ... zowaar eens een keer zin om daar te zijn
Ja, dat ken ik. Ik installeer OpenBSD op een ml370. Als firewallquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:03 schreef webspider het volgende:
Ha, onderweg naar werk ... zowaar eens een keer zin om daar te zijn
Nerd!quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:07 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja, dat ken ik. Ik installeer OpenBSD op een ml370. Als firewall.
Programmerenquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:21 schreef Anthraxx het volgende:
Hoera! Vandaag mijn tentamen Advanced C++. Tot vanavond
Dat je weet dat het computertaal isquote:
Hm hm... Niks mis mee maar een avondje gezellig pils hakken is er niet bijquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:24 schreef mvdlubbe het volgende:
Niks mis met nerds.
Mail me maar stiekem als je een vraag niet weet!quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:21 schreef Anthraxx het volgende:
Hoera! Vandaag mijn tentamen Advanced C++. Tot vanavond
Is dat jou ding ja C++ ?!quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mail me maar stiekem als je een vraag niet weet!
Het is een open boek tentamen enquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mail me maar stiekem als je een vraag niet weet!
wat een onzinquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Hm hm... Niks mis mee maar een avondje gezellig pils hakken is er niet bij
Ohja... ik was het levende bewijs dat het niet zo wasquote:
C++quote:
Pilsjes hakken in je eentjequote:Op dinsdag 11 april 2006 09:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Hm hm... Niks mis mee maar een avondje gezellig pils hakken is er niet bij
Teh horror zeg.... dat trek ik echt niet. Kan de lol er niet van inzien, maar gelukkig andere mensschen welquote:
Dat is geen pils hakken zeg ik altijd maarquote:
neem je _aruaL_ mee, dan ben je al niet meer in je eentjequote:
Of gewoon vrienden misschien ?!quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
neem je _aruaL_ mee, dan ben je al niet meer in je eentje
rood wijntje nippen, beter dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:36 schreef liefie_ het volgende:
pilsjes hakken an sich is al een klote benaming en dan vind ik het altijd weer een stuk minder aantrekkelijk klinken...
maja
Het gaat om de strekkingquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:36 schreef liefie_ het volgende:
Pilsjes hakken an sich is al een klote benaming en dan vind ik het altijd weer een stuk minder aantrekkelijk klinken...
Maarja.
HTS Hogere informatica. Waarom het "hogere" erbij staat is me nog steeds een raadsel overigens.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Teh horror zeg.... dat trek ik echt niet. Kan de lol er niet van inzien, maar gelukkig andere mensschen wel. Wat voor opleiding heb je gedaan destijds
?
al wat meer in de goeie richting idd...quote:
Wijntje dan maar doenquote:
quote:
Nee, wat bedoel jequote:Op dinsdag 11 april 2006 09:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
al wat meer in de goeie richting idd...
zelf in mijn uber boeren dorp zeggen ze geen pilsjes hakken dus dat zegt genoeg lijkt me
Bedankt voor de vermelding schatje. Als ik royalties zou vangen voor iedere keer dat die opmerking tegenwoordig in m'n vriendenkring wordt gebruikt, zou ik miljonair zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:26 schreef Mokster het volgende:
"Het neukt niet anders."
lyrics by Tranceptor
Dat heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
HTS Hogere informatica. Waarom het "hogere" erbij staat is me nog steeds een raadsel overigens.
witte danquote:
Dat zegt meer over (de simpelheid van) je vrienden dan over jou (briljante opmerkingen)quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bedankt voor de vermelding schatje. Als ik royalties zou vangen voor iedere keer dat die opmerking tegenwoordig in m'n vriendenkring wordt gebruikt, zou ik miljonair zijn.![]()
Graag gedaan mop!quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:39 schreef Tranceptor het volgende:
Bedankt voor de vermelding schatje. Als ik royalties zou vangen voor iedere keer dat die opmerking tegenwoordig in m'n vriendenkring wordt gebruikt, zou ik miljonair zijn.![]()
Dat drinkt iedereen.... dus ook weinig speciaals aan. Als je wijn drinkt wees dan tof en drink rodequote:
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:40 schreef jackson het volgende:
Dat zegt meer over (de simpelheid van) je vrienden dan over jou (w briljante opmerkingen)
Gelukkig hadden wij het niet in projectgroepen maar bv oldschool masm individueel. Assemblerquote:
Ik hoop dat ze alles met een knipoog oppakt.... maar dat zal wel want ze kent me een klein beetjequote:Op dinsdag 11 april 2006 09:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat jij wil.![]()
Ik vind het allemaal prima.![]()
Ik snap alleen niet waarom je Mokster nou moet beledigen.![]()
Ik ben er na een half jaar mee gekaptquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig hadden wij het niet in projectgroepen maar bv oldschool masm individueel. Assembler![]()
Jij snapt het !quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geen rosé meer voorlopig.
Witte wijn is voor mietjes, dus rode is prima alternatief.
Ah, dus jij denkt toffer te zijn dan anderen omdat je doet alsof je rode wijn lekker vindt?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat drinkt iedereen.... dus ook weinig speciaals aan. Als je wijn drinkt wees dan tof en drink rode
Iets te scherp afgestelde firewall?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:45 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik ben zojuist aangevallen door een server.
pas maar op van rode wijn krijg je jichtquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geen rosé meer voorlopig.
Witte wijn is voor mietjes, dus rode is prima alternatief.
Ik zal je uit een droom helpen knaap.... Ik vind rode wijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:45 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ah, dus jij denkt toffer te zijn dan anderen omdat je doet alsof je rode wijn lekker vindt?
Beeeetje jammer.
Ik drink gewoon wat ik lekker vind. Stuk makkelijker.
Werkt heel goed tegen physical access.quote:
Wij hebben geen rode wijn nodig om toffer te zijn, it goes naturally.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:45 schreef PhaE het volgende:
Ah, dus jij denkt toffer te zijn dan anderen omdat je doet alsof je rode wijn lekker vindt?
Beeeetje jammer.
Whateverquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pas maar op van rode wijn krijg je jicht
Die bloodhoundtechniek van Symantec begint wel extreme vormen aan te nemenquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:45 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik ben zojuist aangevallen door een server.
Dat voorop indeed.... maar je bent dan van die mensen die tof aan de witte wijn zitten enzo... jah dat zuipt iedereenquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wij hebben geen rode wijn nodig om toffer te zijn, it goes naturally.![]()
Maar remote terminal session doen dusquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:46 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Werkt heel goed tegen physical access..
nou dan nietquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die bloodhoundtechniek van Symantec begint wel extreme vormen aan te nemen
Dus half Frankrijk loopt ermee of wat?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou dan niet
maar het is toch echt zo
Knaap?!quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zal je uit een droom helpen knaap.... Ik vind rode wijn
En spreek jezelf niet zo kansloos tegenquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou dan niet
maar het is toch echt zo
Nee, en je moet die van jou niet zover uitrollen denk dan trappen mensen er ook niet zo snel op.quote:
joh ik vind dit nogal 16 jarige gedrag...quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat voorop indeed.... maar je bent dan van die mensen die tof aan de witte wijn zitten enzo... jah dat zuipt iedereen
Zo snap ik je tenminstequote:Op dinsdag 11 april 2006 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, en je moet die van jou niet zover uitrollen denk ik, dan trappen mensen er ook niet zo snel op.
Dit volg ik niet helemaal.... maar wellicht word alles wat te serieus genomen hier. Mijn excuses ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:49 schreef liefie_ het volgende:
goed om te horen dat jij zo zelfverzekerd bent dat je zelf je drankkeuze laat afhangen van de mening van anderen(in jou hoofd dan want volgens mij zijn er verdomd weinig mensen die zich bezig houden met dit soort zaken maja)
Sorry... een klein beetje noord-holland in me (denk).quote:
Ah is dat het probleem, ik moet Pepsi gaan drinkenquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:49 schreef liefie_ het volgende:
je hoort er niet bij als je cola drinkt die niet van pepsi is
Ik ben verlorenquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah is dat het probleem, ik moet Pepsi gaan drinken
Lekker belangrijk. Je leeft ook langer door rode wijn, goed voor je hart- en bloedvaten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou dan niet
maar het is toch echt zo
Dat is inderdaa de enige zinnige conclusie die ik kan trekken uit het stukje tekstquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah is dat het probleem, ik moet Pepsi gaan drinken
quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, en je moet die van jou niet zover uitrollen denk dan trappen mensen er ook niet zo snel op.
Ik vind Pepsi zelfsquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:53 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik ben verloren![]()
Ze schenken hier bijna alleen maar coca cola..
Je gaat toch niet werken he!?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:59 schreef PhaE het volgende:
Maar ik ga deze geweldige slowchat weer verlaten, en zinnige dingen doen
'werken'quote:
Ik ben in een goede bui wat evaluaties aan het maken. Scheelt ze straks weer wat in loon als het meezitquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:14 schreef jackson het volgende:
Werken....! Ik maakte het hier net nog mee
Doe je goed... ik moet nog een test-document afmakenquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben in een goede bui wat evaluaties aan het maken. Scheelt ze straks weer wat in loon als het meezit
Of dyslectisch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |