Volgens mij weet jij niet waar je het over hebt, taalvirtuoosquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:21 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Dat hoor je toch zovaak, net alsof je zo ff naar een rechter kunt stappen.
Zovan "heej rechter, kom es hier!!"
Dat wil wel makkelijk, gewoon de max snelheid even met 100km overschrijden.![]()
Maar anders..je weet dus duidelijk niet waar je over praat als je denkt zo ff naar de rechter te kunnen stappen.
Hey droplul, ooit wel eens gehoord van de sector kanton? Daar mag je zelf je verdediging voeren en is een advocaat niet verplicht. In casu is dit het geval, omdat het om een geschil gaat dat onder een bepaald bedrag valt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:34 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, "zelf naar de rechter stappen"
Je zult een civiele procedure moeten starten. Een advocaat zal dan de verdedigende partij moeten dagvaarden. De dagvaarding zal door een deurwaarder naar de verdedigende partij moeten worden gebracht. De rechtbank zal een datum uitkiezen. Dit kan echt tijden duren.
Een versnelde procedure is ook mogelijk maar niet voor particulieren (mijn wetens).
En dat noemen ze ff naar de rechter stappen.![]()
Edit 2: En dan heb ik het over de kosten nog niet eens gehad. Maar die zal je rechtsbijstand wel voldoen (mits ze de zaak aangaan, en zover gaan ze in deze nooit!)
Net zoals 't ook handig kan zijn om niet te posten als je wat gezopen hebtquote:Op woensdag 12 april 2006 23:48 schreef Nachtdier het volgende:
En, begrijpend leren lezen. Kan het leven ernstig vergemakkelijken, als je niet alles te serieus neemt.
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:18 schreef gronk het volgende:
[..]
Net zoals 't ook handig kan zijn om niet te posten als je wat gezopen hebt
Goede tip! Zal ik onthouden, voor het geval ik toch dronken achter de computer wil kruipen.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:18 schreef gronk het volgende:
[..]
Net zoals 't ook handig kan zijn om niet te posten als je wat gezopen hebt
You're screwed. Als je de auto met garantie gekocht hebt moet je ALTIJD een nieuwe APK keuring vragen. Dat de garage dit niet gedaan heeft, geeft te denken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:46 schreef wietse.cc het volgende:
Bij de verkoop was afgesproken dat ik bij verloop (over een mand) gratis APK zou krijgen en dat ik garantie op de bak heb.
Hey kakteef, ik bedoel alleen te zeggen dat het niet zo makkelijk is als veel mensen denken.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:48 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Hey droplul, ooit wel eens gehoord van de sector kanton? Daar mag je zelf je verdediging voeren en is een advocaat niet verplicht. In casu is dit het geval, omdat het om een geschil gaat dat onder een bepaald bedrag valt.
En anders, meer tv kijken. De rijdende rechter, op de publieke zender.
En, begrijpend leren lezen. Kan het leven ernstig vergemakkelijken, als je niet alles te serieus neemt.
Tis hier geen marokko!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:33 schreef r_one het volgende:
Kort lontje?
Dat had ik dus nooit gedaan, ik had er dus nooit meer teruggekomen, mijn vertrouwen is dan meteen weg............zo'n tent is toch niet te vertrouwen? dan ga je er toch geen andere auto meer kopen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:10 schreef Griffin2k het volgende:
Nu heb ik 2/3 van mijn geld teruggekregen en zij staan bij mij in het krijt (paps en mams hebben hun nieuwe auto met korting gekregen)![]()
Ja zo denk ik er ook over, maar mijn ouders hadden die auto dus al gekocht, maar hebben uiteindelijk nog korting gekregen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:42 schreef Slasher het volgende:
[..]
Dat had ik dus nooit gedaan, ik had er dus nooit meer teruggekomen, mijn vertrouwen is dan meteen weg............zo'n tent is toch niet te vertrouwen? dan ga je er toch geen andere auto meer kopen?
Zogenaamd?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:05 schreef rafwan het volgende:
Het zijn gewoon een stel beunhazen van de eerste orde die kopers misleiden met zogenaamd RDW-lidmaatschap,
Of je laat hem gewoon die dingen repareren, laat het gewoon even zwart op wit zetten en je bent klaar.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:22 schreef x2tharay het volgende:
*WEG*
Lullig voor je, maar eigenlijk vind ik je knap stom dat je 500 euro voorschot gaat geven op een auto waar je niet eens een proefrit in gemaakt hebt nog.quote:
Auto's die uit de versnelling schieten moet je niet kopen bij een garage die je probeert te verkopen dat het ff een kwestie is van "een tandwieltje vervangen".quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Of je laat hem gewoon die dingen repareren, laat het gewoon even zwart op wit zetten en je bent klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |