Erg mooi.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:59 schreef wyccie het volgende:
Wil er iemand een recensie van Joe Speedboot schrijven, hier en nu, en kort?
Ben je dood aan het gaan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:59 schreef LXIV het volgende:
Ik kan bijna niet meer typen...
Te laat het is al voorbij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:01 schreef LXIV het volgende:
Nee, ik wacht vol spanning af wat er NU gaat gebeuren.
Laat maar zitten met Johny Kraaykamp Senior.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:02 schreef LXIV het volgende:
Type maar iets lulligs. Of iets aardigs.
MAAR LAAT ME NIET HIER ZITTEN!
Nee hoor grapje, het is nog gaande.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
![]()
Helaas, gemist dan. Moet ik nu wachten tot morgen 01:00 ?
Dat was ik allang van plan. Het komt op mijn lijstje te staan. Maar zijn nog tig wachtenden voor hem.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:04 schreef broer het volgende:
[..]
Maar ga je het nu ook lezen?
Want dát was de bedoeling...
Ik weet niet wie de wachtenden zijn, maar ze zijn het geen van alle waard. Je moet eerst Joe Speedboot lezen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:05 schreef wyccie het volgende:
Dat was ik allang van plan. Het komt op mijn lijstje te staan. Maar zijn nog tig wachtenden voor hem.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:05 schreef LXIV het volgende:
I.R.Baboons Semi-Bikkeltijd, deel 53
Nooit van gehoord...
Maar ok!![]()
Tsss... En R_ON heeft het nog wel zo juist gekarakteriseerd als Het Belangrijkste Topic Van Fok!.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:05 schreef LXIV het volgende:
I.R.Baboons Semi-Bikkeltijd, deel 53
Nooit van gehoord...
Paul Auster, Arthur Japin, Tessa de Loo en zelfs Dan Brown.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de wachtenden zijn, maar ze zijn het geen van alle waard. Je moet eerst Joe Speedboot lezen.
Ik heb hier ook 2 van die dingen liggenquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat ik maar eens in "A novel Endocytic mechanism of epidermal growth factor receptor sequestration and internalization" duik.
Jaaaaaaaaa, als het belangrijkste topic van Fok!quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:08 schreef broer het volgende:
[..]
Tsss... En R_ON heeft het nog wel zo juist gekarakteriseerd als Het Belangrijkste Topic Van Fok!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |