Ja! Dat was precies wat ik niet bedoelde...quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hier brandt nog licht.. Dus ik ben nog wakker!
Slaap lekker, Wickedangel.quote:
*autosleutels klaar heeft liggen..quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:16 schreef broer het volgende:
[..]
Ja! Dat was precies wat ik niet bedoelde...
Ja, masseren is leuk. Maar prikken met autosleutels is niet mijn ding, geloof ik.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*autosleutels klaar heeft liggen..
Ach, je kunt je wel meer afvragen, maar dat doen we toch ook niet?quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:18 schreef broer het volgende:
Je kunt je trouwens afvragen of bikkel wel met een hoofdletter moet.
Ik wel. Dat is de tragiek nu juist.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ach, je kunt je wel meer afvragen, maar dat doen we toch ook niet?
Mmmm, je moet nog veel leren merk ik!quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:18 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, masseren is leuk. Maar prikken met autosleutels is niet mijn ding, geloof ik.
O, ja? Wat moet ik zoal leren, dan?quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mmmm, je moet nog veel leren merk ik!
En met die gedachte ga ik nog even genieten van een sateetje en wat nutteloze televisie.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
En niet te veel posten, mensen.
Ach, voor één keer mag dat wel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het is toch niet de bedoeling dat dit een opsom-topic wordt??
Jij had een hekel aan truste-posts, maar toch: slaap lekker!quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:23 schreef Lamon het volgende:
En met die gedachte ga ik nog even genieten van een sateetje en wat nutteloze televisie.
Ja, en dan direct uitgekost worden zekerquote:Op zaterdag 8 april 2006 03:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, voor één keer mag dat wel.
Leef je uit!
Het wordt er niet vriendelijker op, Vikingsmeisje...quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja, en dan direct uitgekost worden zeker
Sorry, zal het schakeltje weer even naar lief zettenquote:Op zaterdag 8 april 2006 03:29 schreef broer het volgende:
[..]
Het wordt er niet vriendelijker op, Vikingsmeisje...
Neuh, dat hoeft niet. Maar alleen maar suggereren is flauw. Noem dan ook man en paard.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sorry, zal het schakeltje weer even naar lief zetten
Okey.. Eerst maak je de opmerking dat Fryslân misschien vijf kwartier rijden is.. Dan zeg ik dat ik nog wakker ben, omdat ik denk dat je een massage nodig hebt.. Dan zeg je dat je dat niet bedoelt. Ook goed, dan leg ik mijn autosleutels klaar om jouw kant uit te komen!quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:33 schreef broer het volgende:
[..]
Neuh, dat hoeft niet. Maar alleen maar suggereren is flauw. Noem dan ook man en paard.
Voor een struise boerenvrouw moet dat toch geen probleem zijn.
Nu herhaal je gewoon wat we al eerder hebben gezegd. Dat is bepaald geen lijstje van mijn onvolkomenheden. (Of, wacht: misschien tóch wel...)quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Okey.. Eerst maak je de opmerking dat Fryslân misschien vijf kwartier rijden is.. Dan zeg ik dat ik nog wakker ben, omdat ik denk dat je een massage nodig hebt.. Dan zeg je dat je dat niet bedoelt. Ook goed, dan leg ik mijn autosleutels klaar om jouw kant uit te komen!
Ik zit al lang en breed in de auto.. Nu het seintje nog dat ik de motor mag startenquote:Op zaterdag 8 april 2006 03:38 schreef broer het volgende:
[..]
Nu herhaal je gewoon wat we al eerder hebben gezegd. Dat is bepaald geen lijstje van mijn onvolkomenheden. (Of, wacht: misschien tóch wel...)
Hoe dan ook: zit je al in de auto hiernaartoe om me te masseren of zit het er niet meer in?
O, je neemt zelf geen initiatief?quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zit al lang en breed in de auto.. Nu het seintje nog dat ik de motor mag starten
Ik zou zeggen: rijd eens anderhalf uur weg en bel dan eens ergens aan. Misschien kom je wel precies hier terecht...quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Tuurlijk wel, maar ik weet zo nog niet welke kant ik uit moet..
Dat zou ik best wel eens kunnen doen!quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:43 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: rijd eens anderhalf uur weg en bel dan eens ergens aan. Misschien kom je wel precies hier terecht...
Ik zou in ieder geval naar het zuiden rijden. Als je naar het noorden rijdt, zit je zo in de Waddenzee. Pas op!quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat zou ik best wel eens kunnen doen!
* kompasje op zoekt!quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:45 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval naar het zuiden rijden. Als je naar het noorden rijdt, zit je zo in de Waddenzee. Pas op!
Semi-bikkeltijd heb ik nog niet eerder gezien trouwensquote:Op zaterdag 8 april 2006 03:44 schreef broer het volgende:
[..]
Is het je eindelijk gelukt om semi-bikkeltijd te halen, Sebasser?
En waarom zit je dan nu hier?quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:47 schreef Sebasser het volgende:
het zal vast zijn omdat ik meestal wel in BeF of een ander speciaal aangemaakt nachtbagger topic zit
Je kan je deur ook gewoon open laten.. Masseer ik je wakker!quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:48 schreef broer het volgende:
O, trouwens: mijn bel doet het niet, dus je moet kloppen.
En je moet hárd kloppen, want ik vrees dat ik slaap voor je hier bent.
ik vermoed omdat BeF closed is en de rest naar de meet is geweest waardoor ze nu allemaal slapenquote:
Klinkt goed voorbereid. Ben je nog niet te dronken om te rijden?quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* kompasje op zoekt!
Jij zou het aandurven om mij voortijdig wakker te maken?quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Je kan je deur ook gewoon open laten.. Masseer ik je wakker!
Nee, ik heb morgenochtend een vergadering dus ik moet even helder blijven!!quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:51 schreef broer het volgende:
[..]
Klinkt goed voorbereid. Ben je nog niet te dronken om te rijden?
Ja hoor, waarom niet??quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:52 schreef broer het volgende:
[..]
Jij zou het aandurven om mij voortijdig wakker te maken?
Nee, is helemaal niemand naar de meet geweest.. Op Lits na danquote:Op zaterdag 8 april 2006 03:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik vermoed omdat BeF closed is en de rest naar de meet is geweest waardoor ze nu allemaal slapen
quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja hoor, waarom niet??
quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
Maar pas een beetje op voor broer
Ja, maar dan wordt het dus ook niets met dat masseren.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nee, ik heb morgenochtend een vergadering dus ik moet even helder blijven!!
Als ik maar om tien uur in Heerenveen ben!quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:55 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt het dus ook niets met dat masseren.
Ja, dat is helemaal waar.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dingen moet je eerst zelf mee maken voor je ze gaat geloven.. Toch??
Ja, ik weet het niet... Ik vind het niet echt aantrekkelijk hoe je dat zegt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Als ik maar om tien uur in Heerenveen ben!
Ik heb de waarschuwing voor kennis geving aangenomenquote:Op zaterdag 8 april 2006 03:57 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat is helemaal waar.
Maar ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik vroeger wakker werd dan ik eigenlijk wilde. Door een wekker, bijvoorbeeld. En ik wil je dan toch in ieder geval even waarschuwen...
Dan moet het maar eens een keertje dat ik niet hoef te vergaderen!quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:59 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet... Ik vind het niet echt aantrekkelijk hoe je dat zegt.
Oe. Risicovol, hoor!quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb de waarschuwing voor kennis geving aangenomen
En ik moet toch even zeggen dat mijn zachte handen anders zullen zijn dan een genadeloze wekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |