Nee. Q. moet je aaien. Dan wordt-ie opstandig en dat is schattig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:41 schreef Q. het volgende:
Bah. Dood moet die!
Mij praat je niet bang hoor! Ik ben wel wat gewend!quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Niveau en tempo zijn over het algemeen omgekeerd evenredig.
Wat megalomaan. Ik dacht dat je hier braaf moest wachten op een naamtopiquequote:Op zaterdag 8 april 2006 02:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
De reeks is me echt op het lijf geschreven, broer. Geen wonder dat ik hem zelf ben gestart.
Ik dacht dat een naamtopic alweer gedateerd was!quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat megalomaan. Ik dacht dat je hier braaf moest wachten op een naamtopique![]()
Het niveau ligt hier alleen hoog als Lamon er is. Het tempo alleen als ik er ben.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het niveau, en ook het tempo, ligt hier redelijk hoog, lijkt mij!
Je moet érgens in geloven, toch? En ik gooi me met heel mijn wezen op de kaboutertjes.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
Je hebt echt te hoge verwachtingen van die kaboutertjes.
Ja, nu vraag ik weer om een terugleesactie van jou. Maar waarmee heb je het niveau proberen te verhogen, dan?quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:43 schreef Lamon het volgende:
Dat heb ik eergisteren al tevergeefs geprobeerd, ik wens ze succes met die opgave.
We zijn trots op je. Vooral ik.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
De reeks is me echt op het lijf geschreven, broer. Geen wonder dat ik hem zelf ben gestart.
Niet zo snel, niet zo snel.. Ben driftig aan het mee schrijven!!!quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:50 schreef broer het volgende:
[..]
Het niveau ligt hier alleen hoog als Lamon er is. Het tempo alleen als ik er ben.
[..]
Je moet érgens in geloven, toch? En ik gooi me met heel mijn wezen op de kaboutertjes.
Hebben die tenminste óók wat...
[..]
Ja, nu vraag ik weer om een terugleesactie van jou. Maar waarmee heb je het niveau proberen te verhogen, dan?
[..]
We zijn trots op je. Vooral ik.
Wanneer kom je weer terug uit dat godvergeten land-met-rookverbod-in-de-kroeg?
Omdat we toch al met de traditie bezig zijn: het oorspronkelijke topic bevatte niet mijn naam in de titel, maar bij deel 2 is dat door iemand anders toegevoegd. Toen we een nieuwe start maakten in SCD heb ik mijn naamgedeelte weer weggelaten, en pas bij deel 7,5 (3,5 deel in ONZ/SC en 3 in SCD, dat daarna over ging naar ONZ) heb ik zelf 'I.R.Baboon's' in de topictitel gezet. Dus zo megalomaan ben ik ook weer niet. Overigens, als we toch bezig zijn: het eerste deel zonder trema was deel 17 (geopend door broer), hoewel die ook een deel 14 zonder trema geopend heeft, maar daarmee was hij te laat.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat megalomaan. Ik dacht dat je hier braaf moest wachten op een naamtopique![]()
ShowChat #727: Met de groetjes aan Haaibaaike!quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik dacht dat een naamtopic alweer gedateerd was!
Ik dacht: ik beantwoord gewoon alles in één keer, zodat ik hoogstens semi-rsi oploop en geen échte rsi.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Niet zo snel, niet zo snel.. Ben driftig aan het mee schrijven!!!
O heerlijk! Zonder te vragen krijg ik direct de hele geschiedenis voor mijn snufferd.. Is er hier ook nog iemand die voor mij de toekomst kan voorspellen??quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En ik kom er zojuist achter dat we als spinoff ook nog I.R.Baboon's pseudo-semi-bikkeltijd. Deel 1. hebben gehad.
Ik post em nog wel een keertje..quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:50 schreef broer het volgende:
Ja, nu vraag ik weer om een terugleesactie van jou. Maar waarmee heb je het niveau proberen te verhogen, dan?
quote:Op donderdag 6 april 2006 02:24 schreef Lamon het volgende:
Ik heb die ironie al verwerkt in mijn gedachte. Ik word met de dag banger en banger.
Soms heb ik mezelf zover gekregen te leven voor het moment, maar dan bedenk ik me ineens weer dat er straks niemand meer is om die momenten te herinneren, dus dat is alleen een troost als je verder al die gedachtes blokkeert.
Het is gewoon ongezond om te beseffen dat alles wat er is, wat er bestaat en ooit bestaan heeft, niets meer is dan wat je eigen hersens hebben verwerkt, en dat bij sterven dat allemaal verdwijnt.
De wereld draait niet door, want het draaien van de wereld is niet meer dan je eigen perspectief.
De meeste mensen hebben een natuurlijk instinct om dat gegeven te kunnen negeren, maar als je dat niet hebt, moet je het bewust uit je hoofd blokken, en dat lukt niet altijd.
Maar meestal wel gelukkig.
Toch heb ik nog steeds een volkomen onrealistisch verlangen naar eeuwig leven, dat is namelijk de enige echte oplossing voor de padstelling, buiten het dwangmatig negeren om.
Ach, troost je.. Ik kan masserenquote:Op zaterdag 8 april 2006 02:55 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht: ik beantwoord gewoon alles in één keer, zodat ik hoogstens semi-rsi oploop en geen échte rsi.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Omdat we toch al met de traditie bezig zijn: het oorspronkelijke topic bevatte niet mijn naam in de titel, maar bij deel 2 is dat door iemand anders toegevoegd. Toen we een nieuwe start maakten in SCD heb ik mijn naamgedeelte weer weggelaten, en pas bij deel 7,5 (3,5 deel in ONZ/SC en 3 in SCD, dat daarna over ging naar ONZ) heb ik zelf 'I.R.Baboon's' in de topictitel gezet. Dus zo megalomaan ben ik ook weer niet. Overigens, als we toch bezig zijn: het eerste deel zonder trema was deel 17 (geopend door broer), hoewel die ook een deel 14 zonder trema geopend heeft, maar daarmee was hij te laat.
En ik kom er zojuist achter dat we als spinoff ook nog I.R.Baboon's pseudo-semi-bikkeltijd. Deel 1. hebben gehad.
Wat moet ik met Haaibaaike??quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ShowChat #727: Met de groetjes aan Haaibaaike!
ShowChat #709: Haaibaaike is een vieze oude gluurder!
![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:55 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht: ik beantwoord gewoon alles in één keer, zodat ik hoogstens semi-rsi oploop en geen échte rsi.
Welk effect beoog je met deze post? Dat ik hem minsten drie keer quote zodat ik maar rsi krijg?quote:
Volgens mij hebben we het hier een aantal delen geleden ook over gehad, o.a. met k_i_m, en de conclusie was om je flink te misdragen zolang het kon.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik post em nog wel een keertje..
Let wel ik heb het enkel over emotioneel niveau, niet over intellectueel niveau, ik drink teveel om daar aan te beginnen.
[..]
quote:Do You Realize - that you have the most beautiful face
Do You Realize - we're floating in space -
Do You Realize - that happiness makes you cry
Do You Realize - that everyone you know someday will die
And instead of saying all of your goodbyes - let them know
You realize that life goes fast
It's hard to make the good things last
You realize the sun don'-go down
It's just an illusion caused by the world spinning round
Do You Realize - Oh - Oh - Oh
Do You Realize - that everyone you know
Someday will die -
And instead of saying all of your goodbyes - let them know
You realize that life goes fast
It's hard to make the good things last
You realize the sun don'-go down
It's just an illusion caused by the world spinning round
Do You Realize - that you have the most beautiful face
Do You Realize
Nee, dat je vanaf nu vaarwel tegen rsi kan zeggenquote:Op zaterdag 8 april 2006 02:58 schreef broer het volgende:
[..]
Welk effect beoog je met deze post? Dat ik hem minsten drie keer quote zodat ik maar rsi krijg?
Dat geloof ik niet. Dat kan ik me simpelweg niet voorstellen. Je hebt toch, door te leven, het besef dat het op een gegeven moment stopt en dat alles dan stopt? Dat het gewoon allemaal voor niets is? Hoe kun je dat in hemelsnaam negeren?quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:55 schreef Lamon het volgende:
De meeste mensen hebben een natuurlijk instinct om dat gegeven te kunnen negeren
Omdat jij me gaat masseren? Of omdat ik zo handig ben alles in één keer te quoten?quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nee, dat je vanaf nu vaarwel tegen rsi kan zeggen
Neenee, je neemt de reeks niet serieus genoeg.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Je neemt me net ietsje te serieus![]()
Beide!quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:02 schreef broer het volgende:
[..]
Omdat jij me gaat masseren? Of omdat ik zo handig ben alles in één keer te quoten?
Nu wil ik RC niet onmiddellijk een nerd noemen, maar hij is wel degene die dat met één of twee database-queries voor elkaar heeft. Bovendien post hij hier wel eens. Zo moeilijk kan dat dus niet zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Voor het nu al legendarische deel 50 wil ik graag meer van dat soort feitjes verzamelen, alsmede met een top 50 komen van posters, en statistiekjes over hoe lang het duurde voor welk topic vol was. Helaas moet ik daar nog wel een nerd voor zien te vinden, want zelf kan ik het niet. Maar goed, ik hoop dat het nog een hele tijd duurt voor er een deel 50 geopend wordt, dus niet te hard posten, mensen.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Neenee, je neemt de reeks niet serieus genoeg.
Dat wil Arcee vast wel doenquote:Voor het nu al legendarische deel 50 wil ik graag meer van dat soort feitjes verzamelen, alsmede met een top 50 komen van posters, en statistiekjes over hoe lang het duurde voor welk topic vol was. Helaas moet ik daar nog wel een nerd voor zien te vinden, want zelf kan ik het niet.
Nou, ik zou zeggen: Friesland ligt op een uurtje of anderhalf rijden.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Beide!
Er is een verschil tussen beseffen en echt beseffen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:00 schreef broer het volgende:
Dat geloof ik niet. Dat kan ik me simpelweg niet voorstellen. Je hebt toch, door te leven, het besef dat het op een gegeven moment stopt en dat alles dan stopt? Dat het gewoon allemaal voor niets is? Hoe kun je dat in hemelsnaam negeren?
Nee, broer. Daar wil ik rond deel 49 mee beginnen. En eigenlijk hoop ik dan dat iemand anders dat gaat doen, want organiseren is niets voor mij. Wel heb ik het idee om voor de deel-50-meet een uitnodiging naar de 50 users die het meest in de reeks gepost hebben te sturen. Om te laten merken dat we ook oude helden niet vergeten zijn. En met 'sturen' bedoel ik natuurlijk 'mailen'.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:04 schreef broer het volgende:
[..]
Nu wil ik RC niet onmiddellijk een nerd noemen, maar hij is wel degene die dat met één of twee database-queries voor elkaar heeft. Bovendien post hij hier wel eens. Zo moeilijk kan dat dus niet zijn.
Ben je de deel-50-meet al aan het organiseren?
Hier brandt nog licht.. Dus ik ben nog wakker!quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:05 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen: Friesland ligt op een uurtje of anderhalf rijden.
Eén uur en een kwartier, als je een beetje door rijdt...
Ook wel héél S-B, natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, mensen, ik kom nu achter iets heel genants, wel zijn deel 50 al voorbij, want na deel 46 zijn we verder gegaan met deel 37..
Dat niemand dat ooit eerder opgemerkt heeft.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, mensen, ik kom nu achter iets heel genants, wel zijn deel 50 al voorbij, want na deel 46 zijn we verder gegaan met deel 37..
Ach, dan heb je nog even, neem aan dat je het nu gaat doorschuiven naar nummertje 100!!!quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
In dat geval zou het wel okee zijn om in die telling bikkeltijd ook mee te rekenen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Om te laten merken dat we ook oude helden niet vergeten zijn.
Dit betekent wel dat het deel na dit deel #53 moet zijn. Ik toch van een beetje consequent zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, dan heb je nog even, neem aan dat je het nu gaat doorschuiven naar nummertje 100!!!
Dat moet ook verwerkt worden, maar wel in een ander lijstje. Ik heb bv nauwelijks in Bikkeltijd gepost, dus de échte bikkels moeten meer eer krijgen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
In dat geval zou het wel okee zijn om in die telling bikkeltijd ook mee te rekenen.
Anders zouden er een paar pioniers net buiten de boot kunnen vallen.
Die tergende gedachte is precies wat het leven ondraaglijk maakt. Er zijn niet voor niets zoveel mensen die 'het niet meer zien zitten'. Dat zijn allemaal mensen die 'het' beseffen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:06 schreef Lamon het volgende:
Er is een verschil tussen beseffen en echt beseffen.
Gewoon beseffen is het feit erkennen, daar is niets mis mee. Niet meer dan logisch.
Maar echt besef is die tergende gedachte (een ander goed voorbeeld is het echt nadenken over de oneindigheid van het heelal). Het is te groot voor je hersenen, het is allesomvattend, nietsverhullend en verdraait aanhoudend als je eenmaal te ver bent.
Ik meld me hierbij af...quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
En eigenlijk hoop ik dan dat iemand anders dat gaat doen, want organiseren is niets voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |