quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Niet in mijn koelkast. En na half 12 wordt er niet meer verkocht. En dat is ook wel een keer goed voor me.
Nog meer?quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ben drie keer in Ierland geweest en dacht iedere keer: goed dat ik hier niet woon, want ik was binnen de kortste keren alcoholistHeb jij dat ook, dat je dáár meer drinkt
![]()
Nou, ik ben in A'dam ook een gezonde student, maar ik drink hier wel meer. Dat is ook niet zo raar, want in A'dam werk ik 2 dagen in de week, en dan moet ik dus om half 9 redelijk fris op kantoor zijn, en bovendien moet ik me daar toch iets meer inspannen voor de studie.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ben drie keer in Ierland geweest en dacht iedere keer: goed dat ik hier niet woon, want ik was binnen de kortste keren alcoholistHeb jij dat ook, dat je dáár meer drinkt
![]()
Johquote:Op zaterdag 8 april 2006 02:15 schreef broer het volgende:
Een rookverbod schijnt minder erg te zijn als je zelf niet rookt.
Mike komt in jouw verhalen niet echt over als een bikkel. Zelfs niet als een semi-bikkel. Hij komt eigenlijk een beetje over als een suf type.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar, zoals mike zei 'als ik hier een half jaar zou zitten zou ik dood zijn'.
Klopt!quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:18 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht: ik meld het even. Er zijn mensen die dat vergeten...
...wordt er koud gezegd over degene die zich verdomme i.t.t. de rest van de bevolking van semi-bikkeltijd wel aan die godvergeten tijden aan het houden is.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, Lamon. Daar noem je ook iemand. Leuke jongen hoor, maar als het op semibikkeltijden aankomt heb je niks aan hem, dat blijkt maar weer.
Welnee, Mike is hartstikke leuk en ik vond het ook erg leuk dat hij hier was, maar ik kan me best indenken dat hij na 7 pints en een paar joints iets heeft van 'nou, voor mij is het wel genoeg'. Als ie echt saai was was ie natuurlijk niet gekomen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
Mike komt in jouw verhalen niet echt over als een bikkel. Zelfs niet als een semi-bikkel. Hij komt eigenlijk een beetje over als een suf type.
Dus óf: vertel eens wat positiefs over Mike, óf: spreek het verlossende woord dat Mike een ware ingekakte burgerlul is.
Nee, kan me goed voorstellen dat mensen een hekel hebben aan rook. Zelf heb ik weer een hekel aan sigarenrook, dus die vergelijking kan ik goed trekken. Dan nog vind ik pubs-met-rookverbod gewoon niet kunnen. Borrelen en roken gaan gewoon samen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:18 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht: ik meld het even. Er zijn mensen die dat vergeten...
quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
...wordt er koud gezegd over degene die zich verdomme i.t.t. de rest van de bevolking van semi-bikkeltijd wel aan die godvergeten tijden aan het houden is.
Jij post werkelijk in elke SCquote:
Nou, ze zijn ook erg vriendelijk voor mij geweest. Maar pas een beetje op voor broerquote:
Nee, er zijn absoluut SC waar ik niet komquote:
Jíj wilde nieuwe aanwasquote:Op zaterdag 8 april 2006 02:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet zo snel zeg. We zijn net begonnen met vergaderen..
Geheel in de semi-stijl is dit een semi-positieve post, I.R.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welnee, Mike is hartstikke leuk en ik vond het ook erg leuk dat hij hier was, maar ik kan me best indenken dat hij na 7 pints en een paar joints iets heeft van 'nou, voor mij is het wel genoeg'. Als ie echt saai was was ie natuurlijk niet gekomen.
Ik zal de ballontage-commissie even met rust latenquote:Op zaterdag 8 april 2006 02:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet zo snel zeg. We zijn net begonnen met vergaderen..
Ik ook. Maar waarom mensen uitgerekend een hekel moeten hebben aan mijn rook zal ik wel nooit snappen...quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, kan me goed voorstellen dat mensen een hekel hebben aan rook.
quote:Er is echt een réden voor de Atlantische Oceaan, hoor![]()
Same here.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, er zijn absoluut SC waar ik niet kom
Maar ik ben gewoon nieuwsgierig... Dus wilde ik hier ook even om het hoekje kijken!
* PrintScreen verschuilt achter VMquote:
Is dat de commissie die de lift te energievretend vindt en daarom mensen per luchtballon een etage hoger wil helpen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
de ballontage-commissie
...voor je het weet komt de hele BB5-clan hier posten. Zal ik wat mailtjes rondsturen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Je maakt eens een ondoordachte opmerking en voor je het weet...
quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:36 schreef broer het volgende:
[..]
Is dat de commissie die de lift te energievretend vindt en daarom mensen per luchtballon een etage hoger wil helpen?
Ja.. En aangezien de heliumfles leeg is, hoop ik dat de kabouters ons nu omhoog gaan trekken!quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:36 schreef broer het volgende:
[..]
Is dat de commissie die de lift te energievretend vindt en daarom mensen per luchtballon een etage hoger wil helpen?
Angsthaas! Laat je het mij weer opknappen??quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen verschuilt achter VM![]()
Sigaretten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:36 schreef Q. het volgende:
Mensen. Bier.
Ik dacht dat hij meer... vertwijfeld keekquote:Op zaterdag 8 april 2006 02:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kijk em eens gevaarlijk kijken net nadat hij zijn Harley opgepoetst heeft.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:36 schreef Lamon het volgende:
Kijk em eens gevaarlijk kijken net nadat hij zijn Harley opgepoetst heeft.
En als ze ons niet omhoog krijgen, dan krijgen ze misschien het niveau wel wat omhoog.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja.. En aangezien de heliumfles leeg is, hoop ik dat de kabouters ons nu omhoog gaan trekken!
Het niveau, en ook het tempo, ligt hier redelijk hoog, lijkt mij!quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:40 schreef broer het volgende:
[..]
En als ze ons niet omhoog krijgen, dan krijgen ze misschien het niveau wel wat omhoog.
Je hebt echt te hoge verwachtingen van die kaboutertjes.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:40 schreef broer het volgende:
[..]
En als ze ons niet omhoog krijgen, dan krijgen ze misschien het niveau wel wat omhoog.
Dat heb ik eergisteren al tevergeefs geprobeerd, ik wens ze succes met die opgave.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:40 schreef broer het volgende:
Sorry, het was te gemakkelijk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
...wordt er koud gezegd over degene die zich verdomme i.t.t. de rest van de bevolking van semi-bikkeltijd wel aan die godvergeten tijden aan het houden is.
Laat mij gewoon lekker in die waan...quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt echt te hoge verwachtingen van die kaboutertjes.
De reeks is me echt op het lijf geschreven, broer. Geen wonder dat ik hem zelf ben gestart.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Geheel in de semi-stijl is dit een semi-positieve post, I.R.
Op zaterdag 8 april 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:quote:
Je weet toch mijn toestand?quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Angsthaas! Laat je het mij weer opknappen??
Niveau en tempo zijn over het algemeen omgekeerd evenredig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het niveau, en ook het tempo, ligt hier redelijk hoog, lijkt mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |