quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:48 schreef broer het volgende:
Vertel eens, R_ON, heb je de laatste tijd nog een mooi boek gelezen?
Die bewaar ik voor de volgende LZP.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:51 schreef broer het volgende:
Officieel had LXIV dit topic natuurlijk moeten openen.
Inclusief icons...
O, mooi. Kom je er dan wel over vertellen, hier?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:51 schreef R_ON het volgende:
Nee, momenteel niet. Ik heb momenteel andere dingen aan mijn hoofd. Wellicht doe ik dat Nadien.
Zet maar vast klaar. Ben je in ieder geval niet te laat.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:53 schreef LXIV het volgende:
Zal ik hem alvast reserveren?
Zolang ik hier in het weekend ook werk, en mijn eigen computer heb aangeleverd. Msn en Fok! ik gewoon op mn werk. Als het werk maar gedaan word.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:48 schreef wyccie het volgende:
Aaah, het tijdsverschil.
Dan nog een vraag: mag jij gewoon Fokken en MSN'en en dat soort dingen daar? Ik zou het niet eens durven.
Ach, tuurlijk wel. Gewoon overal op antwoorden. Heel simpel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:55 schreef R_ON het volgende:
Niet te veel vragen te gelijk hoor, dat kan ik echt niet aan.
Ja, doe eens. Ik ben wel benieuwd wat het verschil is.quote:Zal ik de kokette nicht uithangen? De valse? Nee, he. Vrede voor ons allen.
Je bedoelt een soort van recensie?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:53 schreef broer het volgende:
[..]
O, mooi. Kom je er dan wel over vertellen, hier?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, tuurlijk wel. Gewoon overal op antwoorden. Heel simpel.
[..]
Ja, doe eens. Ik ben wel benieuwd wat het verschil is.
Geen kniesoor die erop let.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:57 schreef Bosbeetle het volgende:
En inderdaad het was sulphate i.p.v. suphate.
Nee, geen recensie. Dat zou betekenen dat ik waarde zou hechten aan jouw mening.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:56 schreef R_ON het volgende:
Je bedoelt een soort van recensie?
SPAN-NEND! Heb jij ook al knikkende knieen?quote:
Het geeft niet hoor. De rest van het woord is wel heel mooi getyptquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:57 schreef Bosbeetle het volgende:
En inderdaad het was sulphate i.p.v. suphate.
Erg mooi.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:59 schreef wyccie het volgende:
Wil er iemand een recensie van Joe Speedboot schrijven, hier en nu, en kort?
Ben je dood aan het gaan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:59 schreef LXIV het volgende:
Ik kan bijna niet meer typen...
Te laat het is al voorbij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:01 schreef LXIV het volgende:
Nee, ik wacht vol spanning af wat er NU gaat gebeuren.
Laat maar zitten met Johny Kraaykamp Senior.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:02 schreef LXIV het volgende:
Type maar iets lulligs. Of iets aardigs.
MAAR LAAT ME NIET HIER ZITTEN!
Nee hoor grapje, het is nog gaande.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
![]()
Helaas, gemist dan. Moet ik nu wachten tot morgen 01:00 ?
Dat was ik allang van plan. Het komt op mijn lijstje te staan. Maar zijn nog tig wachtenden voor hem.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:04 schreef broer het volgende:
[..]
Maar ga je het nu ook lezen?
Want dát was de bedoeling...
Ik weet niet wie de wachtenden zijn, maar ze zijn het geen van alle waard. Je moet eerst Joe Speedboot lezen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:05 schreef wyccie het volgende:
Dat was ik allang van plan. Het komt op mijn lijstje te staan. Maar zijn nog tig wachtenden voor hem.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:05 schreef LXIV het volgende:
I.R.Baboons Semi-Bikkeltijd, deel 53
Nooit van gehoord...
Maar ok!![]()
Tsss... En R_ON heeft het nog wel zo juist gekarakteriseerd als Het Belangrijkste Topic Van Fok!.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:05 schreef LXIV het volgende:
I.R.Baboons Semi-Bikkeltijd, deel 53
Nooit van gehoord...
Paul Auster, Arthur Japin, Tessa de Loo en zelfs Dan Brown.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de wachtenden zijn, maar ze zijn het geen van alle waard. Je moet eerst Joe Speedboot lezen.
Ik heb hier ook 2 van die dingen liggenquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat ik maar eens in "A novel Endocytic mechanism of epidermal growth factor receptor sequestration and internalization" duik.
Jaaaaaaaaa, als het belangrijkste topic van Fok!quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:08 schreef broer het volgende:
[..]
Tsss... En R_ON heeft het nog wel zo juist gekarakteriseerd als Het Belangrijkste Topic Van Fok!.
Gewoon beginnen aan Joe Speedboot, dus. Als het je niet binnen vijf pagina's te pakken heeft, leg je het weer weg. Dat is mijn eigen soort 'niet goed, geld terug'-garantie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
Paul Auster, Arthur Japin, Tessa de Loo en zelfs Dan Brown.
Kende gij het topic van Baboon niet?!?! Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:10 schreef LXIV het volgende:
Wanneer je het ONZ forum uit hebt staan, komt hij ook niet voorbij in de active-topiclijst.
Dus dan kan zoiets bestaan zonder dat je er weet van hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |