quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:48 schreef broer het volgende:
Vertel eens, R_ON, heb je de laatste tijd nog een mooi boek gelezen?
Die bewaar ik voor de volgende LZP.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:51 schreef broer het volgende:
Officieel had LXIV dit topic natuurlijk moeten openen.
Inclusief icons...
O, mooi. Kom je er dan wel over vertellen, hier?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:51 schreef R_ON het volgende:
Nee, momenteel niet. Ik heb momenteel andere dingen aan mijn hoofd. Wellicht doe ik dat Nadien.
Zet maar vast klaar. Ben je in ieder geval niet te laat.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:53 schreef LXIV het volgende:
Zal ik hem alvast reserveren?
Zolang ik hier in het weekend ook werk, en mijn eigen computer heb aangeleverd. Msn en Fok! ik gewoon op mn werk. Als het werk maar gedaan word.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:48 schreef wyccie het volgende:
Aaah, het tijdsverschil.
Dan nog een vraag: mag jij gewoon Fokken en MSN'en en dat soort dingen daar? Ik zou het niet eens durven.
Ach, tuurlijk wel. Gewoon overal op antwoorden. Heel simpel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:55 schreef R_ON het volgende:
Niet te veel vragen te gelijk hoor, dat kan ik echt niet aan.
Ja, doe eens. Ik ben wel benieuwd wat het verschil is.quote:Zal ik de kokette nicht uithangen? De valse? Nee, he. Vrede voor ons allen.
Je bedoelt een soort van recensie?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:53 schreef broer het volgende:
[..]
O, mooi. Kom je er dan wel over vertellen, hier?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, tuurlijk wel. Gewoon overal op antwoorden. Heel simpel.
[..]
Ja, doe eens. Ik ben wel benieuwd wat het verschil is.
Geen kniesoor die erop let.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:57 schreef Bosbeetle het volgende:
En inderdaad het was sulphate i.p.v. suphate.
Nee, geen recensie. Dat zou betekenen dat ik waarde zou hechten aan jouw mening.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:56 schreef R_ON het volgende:
Je bedoelt een soort van recensie?
SPAN-NEND! Heb jij ook al knikkende knieen?quote:
Het geeft niet hoor. De rest van het woord is wel heel mooi getyptquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:57 schreef Bosbeetle het volgende:
En inderdaad het was sulphate i.p.v. suphate.
Erg mooi.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:59 schreef wyccie het volgende:
Wil er iemand een recensie van Joe Speedboot schrijven, hier en nu, en kort?
Ben je dood aan het gaan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:59 schreef LXIV het volgende:
Ik kan bijna niet meer typen...
Te laat het is al voorbij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:01 schreef LXIV het volgende:
Nee, ik wacht vol spanning af wat er NU gaat gebeuren.
Laat maar zitten met Johny Kraaykamp Senior.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:02 schreef LXIV het volgende:
Type maar iets lulligs. Of iets aardigs.
MAAR LAAT ME NIET HIER ZITTEN!
Nee hoor grapje, het is nog gaande.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
![]()
Helaas, gemist dan. Moet ik nu wachten tot morgen 01:00 ?
Dat was ik allang van plan. Het komt op mijn lijstje te staan. Maar zijn nog tig wachtenden voor hem.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:04 schreef broer het volgende:
[..]
Maar ga je het nu ook lezen?
Want dát was de bedoeling...
Ik weet niet wie de wachtenden zijn, maar ze zijn het geen van alle waard. Je moet eerst Joe Speedboot lezen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:05 schreef wyccie het volgende:
Dat was ik allang van plan. Het komt op mijn lijstje te staan. Maar zijn nog tig wachtenden voor hem.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:05 schreef LXIV het volgende:
I.R.Baboons Semi-Bikkeltijd, deel 53
Nooit van gehoord...
Maar ok!![]()
Tsss... En R_ON heeft het nog wel zo juist gekarakteriseerd als Het Belangrijkste Topic Van Fok!.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:05 schreef LXIV het volgende:
I.R.Baboons Semi-Bikkeltijd, deel 53
Nooit van gehoord...
Paul Auster, Arthur Japin, Tessa de Loo en zelfs Dan Brown.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de wachtenden zijn, maar ze zijn het geen van alle waard. Je moet eerst Joe Speedboot lezen.
Ik heb hier ook 2 van die dingen liggenquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat ik maar eens in "A novel Endocytic mechanism of epidermal growth factor receptor sequestration and internalization" duik.
Jaaaaaaaaa, als het belangrijkste topic van Fok!quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:08 schreef broer het volgende:
[..]
Tsss... En R_ON heeft het nog wel zo juist gekarakteriseerd als Het Belangrijkste Topic Van Fok!.
Gewoon beginnen aan Joe Speedboot, dus. Als het je niet binnen vijf pagina's te pakken heeft, leg je het weer weg. Dat is mijn eigen soort 'niet goed, geld terug'-garantie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
Paul Auster, Arthur Japin, Tessa de Loo en zelfs Dan Brown.
Kende gij het topic van Baboon niet?!?! Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:10 schreef LXIV het volgende:
Wanneer je het ONZ forum uit hebt staan, komt hij ook niet voorbij in de active-topiclijst.
Dus dan kan zoiets bestaan zonder dat je er weet van hebt.
Maar dat betekent dat ik voor de zoveelste keer aan een nieuw boek begin zonder een vorig boek uit te hebben gelezen. Dat voelt niet goed. Selectief obsessief-compulsief.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:12 schreef broer het volgende:
[..]
Gewoon beginnen aan Joe Speedboot, dus. Als het je niet binnen vijf pagina's te pakken heeft, leg je het weer weg. Dat is mijn eigen soort 'niet goed, geld terug'-garantie.
Oh...ik dacht aan bikkelen als in eten...maar dat is smikkelen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:13 schreef LXIV het volgende:
Wat is een semi-bikkel eigenlijk?
Is dat 0,5 of 1,5?
Ik ga mij nu schamen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:12 schreef R_ON het volgende:
[..]
Kende gij het topic van Baboon niet?!?! Dat meen je niet!
Ga je onmiddellijk schamen! Binnenkort is alweer bijna de vijftigste. Vergis je niet hoor!
Een bikkel is iemand met één bal. Zoals bijvoorbeeld van de notoire A.H. gezegd wordtquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh...ik dacht aan bikkelen als in eten...maar dat is smikkelen...![]()
Ja, nou moet je niet allemaal tegenargumenten gaan bedenken als ik je een boek aanraad. Dan gaat voor mij de lol er ook af.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:14 schreef wyccie het volgende:
Maar dat betekent dat ik voor de zoveelste keer aan een nieuw boek begin zonder een vorig boek uit te hebben gelezen. Dat voelt niet goed. Selectief obsessief-compulsief.
Een kruideniersmentaliteit kon hem juist niet verweten worden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:18 schreef wyccie het volgende:
A.H. ....het wordt tijd dat ik ook ga slapen. Ik denk nu bijvoorbeeld aan Albert Heijn, of Albert Heinsiein.
Maar het is waarschijnlijk een Rus.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:16 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, nou moet je niet allemaal tegenargumenten gaan bedenken als ik je een boek aanraad. Dan gaat voor mij de lol er ook af.
En als tegenactie raad ik je dan de volgende keer een verschrikkelijk boek aan. Dat snap je wel.
Wat is de echte naam van Rasputin?quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een kruideniersmentaliteit kon hem juist niet verweten worden.
Relativeringsvermogen trouwens ook niet!quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een kruideniersmentaliteit kon hem juist niet verweten worden.
Heel goed.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:19 schreef wyccie het volgende:
Nou okee dan. Ik koop het boek deze week. In het weekend begin ik er aan. Als ik het volgende maand nog niet uit heb, leg ik het weg en lees de andere boeken eerst uit.
Goeie beslissing, want dit zou je een ban opleverenquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik zou nu iets gemeens over Brabanders kunnen zeggen, maar doe het niet.
Brabanders : r zijn lief!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 04:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Goeie beslissing, want dit zou je een ban opleveren
verkapte tvp
Ach, zo te zien mis je niet veel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel erg onhandig dat dit topic het hardste loopt (figuurlijk natuurlijk, topics kunnen doorgaans niet lopen) als ik er niet ben.
quote:Ik haat je, Ik haat je, je bent een gore lul
Ik haat je, Ik haat je, met al je flauwe kul
Altijd zuipen, altijd zat en ik moet altijd maar weer plat,
Ik haat je, Ik haat je, zeikerd, stomme sul
Ik haat je, Ik haat je, mesthoop, wurm, luis
Ik haat je, Ik haat je, slijm in kolengruis,
Je vrienden zijn al net zo dom en net zo leeg en geil en stom
Ik haat je, Ik haat je, ik schop je in je kruis
Ik haat je, Ik haat je, je maakt me idioot
Ik haat je, Ik haat je, met al je stom gekloot.
Televisie, weekendquiz, Sue Ellen vind je ook niet mis
Ik haat je, Ik haat je, waarom ben je niet dood?
Ik haat je, Ik haat je, dikke vette puist,
Ik haat je, Ik haat je, dat is het hem nou juist,
Je schrokt, je boert, je schijt, je drinkt,
Je krabt, je pist, je gaapt, je stinkt,
Ik haat je, Ik haat je, 't wordt tijd dat je verhuist.
Hier ook niet maar ik ben dan ook amper wakker. Wel zonden ze hier gisteravond pink floyd the wall (berlijn 1990) uitquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet heel erg. Op school niet, thuis niet en op 't forum ook niet.
Of je bent heel jong en hebt geen interesse in boeken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moest toch wel een beetje lachen om de TS van dit topic.
Gerard Reeve ofzo
Als je nog nooit van Gerard Reve gehoord hebt, heb je toch wat gemist in je opvoeding en algemene ontwikkeling.
Tja ieder zn meukquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben zelf ook niet de oudste, en heb nog nooit iets van Reve gelezen, maar ik weet wel wie het is.
Er zijn verdacht veel Brabanders in dit topic.quote:Op dinsdag 11 april 2006 04:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Goeie beslissing, want dit zou je een ban opleveren
verkapte tvp
Heb je het vorige topic niet gelezen? Daar ergens staat wel waar ik me nu bevind.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
In Brabant is het ook gewoon gezellig en leuk.
Waar kom jij dan vandaan wyccie? Of wil je dat niet kwijt?
Dat vorige topic is voor de helft aan mijn neus voorbij gegaan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je het vorige topic niet gelezen? Daar ergens staat wel waar ik me nu bevind.
Ja, dat topic ging snel. Het werd opeens druk 's nachts, en erg laat. En dat heb ik gemerkt vandaagquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vorige topic is voor de helft aan mijn neus voorbij gegaan.
Ben je bereidt om het nog een keer te vertellen, of zal ik gaan teruglezen?
Of kom gezellig naar New Yorkquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:24 schreef wyccie het volgende:
Het wordt druk in Brabant en Nijmegen.
Ik denk dat ik maar ga emigreren naar Canada.
Hoe zijn de huizenprijzen in dromenlandquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:28 schreef wyccie het volgende:
Nederland heeft toch ook wel wilde dieren? Korenwolf ofzo.
NY lijkt me ook leuk, maar nu ga ik naar dromenland.
Rustig aan, ik ga nog steeds niet naar de K&W meet, hoor. Afstand moet er blijven.quote:
Doe je dat niet altijd?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
En een biertje pakken.
Ik leef al met het idee dat het een beetje vakantie is.
Dat klinkt mij niet vreemd in de oren, hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt misschien vreemd, maar dat leven is iets wat van mij is. Ik bepaal het, ik doe het zo. Het is mijn chaos, mijn ramp. Daarom geniet ik er ook van.
Ik laat nog wel eens een biertje staan, hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe je dat niet altijd?
Dat slaat op "een bietje pakken" én op "al leven met het idee dat het een beetje vakantie is"
Voor de volgende dag, zeker, soms denkt men ook vooruit. Onbewust misschien, maar het gebeurt wel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik laat nog wel eens een biertje staan, hoor.
Dat je je daar bewust van bent, is al heel wat.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, wat heb ik toch een lelijk taalgebruik.
Claudia_x heeft mij erop gewezen, sindsdien ben ik me ervan bewust.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb ook een lelijk taalgebruik.
Althans, dat vermoed ik, omdat anderen me daar voortdurend op wijzen.
Het kan dus nog erger, Erik.
Hoe kom jij dan aan je zeer atletische uiterlijk?!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:05 schreef k_man het volgende:
Ik doe niet of nauwelijks aan sport. Noch actief, noch passief.
In de finale pas?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kijk stiekem wel een beetje uit naar de WK, voetbal.
Maar, ik zeg erbij, ik kijk stiekem ook een beetje uit naar een Nederlandse nederlaag, in de finale.
Een vriend van mij heeft via de ticketbox kaartjes verkregen voor WK-wedstrijden. Hij is ingeloot voor de troostfinale.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kijk stiekem wel een beetje uit naar de WK, voetbal.
Maar, ik zeg erbij, ik kijk stiekem ook een beetje uit naar een Nederlandse nederlaag, in de finale.
Het is dat ik geen wyccie heet, anders zou ik zeggen: "ja hoor, gerust".quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag ik dat niet zo zeggen, wyccie?
Lullig is in die context een beter woord.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:19 schreef bofneger het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft via de ticketbox kaartjes verkregen voor WK-wedstrijden. Hij is ingeloot voor de troostfinale.
Is dat niet zuur?
Niets. Ik zie Nederlandse mensen gewoon graag huilen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:21 schreef wyccie het volgende:
Wat heeft het Nederlands elftal jullie misdaan?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Niets. Ik zie Nederlandse mensen gewoon graag huilen.
En eenvoor AE.
Wat heeft het jou gebracht?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:21 schreef wyccie het volgende:
Wat heeft het Nederlands elftal jullie misdaan?
Geen van beide. Ik ben teleurgesteld.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Doe je me nu een plezier, of vraag je om een kus, wyccie?
In mij?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen van beide. Ik ben teleurgesteld.
Spanning en sensatiequote:
Publiek? Wie wat waar?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben ook teleurgesteld, wyccie.
In het Nederlandse publiek, welteverstaan.
Die voetballende jongens staan daar buiten, hoor.
Een oranje kroontje dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een ieder die roept dat 'wij' wel even Wereldkampioen worden, verdient straf.
Een ieder die een klomp op zijn harses draagt, verdient straf.
Een ieder die het beter weet dan Marco, verdient straf.
En zo'n gouden leeuw om je nek?!?!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat valt onder dezelfde categorie als 'een klomp'...
Jij wil daarmee beweren dat ik contactgestoord ben?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind alcoholisme een basisvoorwaarde om met mensen te kunnen omgaan.
Dat zou je denken, maar dan past een vol topic (301) net op 5 pagina's, terwijl dat met 60 niet het geval is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
Vreemd getal.
Ja, daarom ben ik nu niet naar dublin om een standuppende international te bekijken maar zit ik gewoon thuis smithwick's te drinken.quote:Zijn jullie al moe?
Daarmee zeg je eigenlijk dat je tenminste één interessant balspel kent, AE.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
Oninteressant balspel, 't zal wel....
Nee, ik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij wil daarmee beweren dat ik contactgestoord ben?
Mijn Ierse Vlam kan met 7 ballen jongleren, DO2. Als dát geen interessant balspel is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Daarmee zeg je eigenlijk dat je tenminste één interessant balspel kent, AE.
Dat klopt, het stuiterbalspel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Daarmee zeg je eigenlijk dat je tenminste één interessant balspel kent, AE.
Dronken? Dan kun je goed met Baboon omgaan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar ben ik weer, eventjes. Heel eventjes...
.
Hoi Erik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar ben ik weer, eventjes. Heel eventjes...
.
Lelijke woorden moeten ook de kans krijgen om uitgesproken danwel getypt te worden, tenslotte hebben ze ook bestaansrecht.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Eventjes is een lelijk woord, maar ik kon zo snel niks anders verzinnen.
Eventjes, een kleine "even", ofzo. Ik weet het niet, het is een gevoelsding.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Omschrijf de lading eens.
Zelf kan ik vaak de verleiding en het gemak niet weerstaan van "ff".quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eventjes, een kleine "even", ofzo. Ik weet het niet, het is een gevoelsding.
Droom zacht.quote:
Ja, DO2, had je zoiets tussen de regels door vernomen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Heb jij een Ierse Vlam, I.R.?
Hoho, dát heb ik nooit gezegd. Er zijn ook genoeg drankorgels met wie ik niet kan omgaan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dronken? Dan kun je goed met Baboon omgaan.
Ik heb het haar overigens nog nooit zien doen. Maar ze is voorzitster van de Juggle Society hier, dus ik neem aan dat het wel waar is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een Ierse Vlam die 7 ballen in de lucht kan houden...Ik vind 't nu al een lekker ding.
Voorzitsters liegen niet, is mij ooit verteld door een voorzitster.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb het haar overigens nog nooit zien doen. Maar ze is voorzitster van de Juggle Society hier, dus ik neem aan dat het wel waar is.
Wauw. Een echt Society, zelfs. Dat klinkt alsof ze een website hebben...quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar ze is voorzitster van de Juggle Society hier
Nou, nadat ik mijn losse flodder had gepost kwam ik er achter dat het wel min of meer waar is. Eigenlijk ga ik alleen om met studenten, en de gemiddelde student (m/v, en zowel in Ierland als in NL) voldoet al erg snel aan de omschrijving van een alcoholist. En de fokkers die ik wel eens zie ook angstaanjagend vaak, trouwens.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je lijkt mij alles behalve lastig, I.R.
Iedereen liegt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Voorzitsters liegen niet, is mij ooit verteld door een voorzitster.
Oh, het is niet dat ik het de werknemers van het Nederlnds elftal niet gun hoor, maar al die heisa er omheen is zo irritant. Of je nou wilt of niet, je wordt constant met die onzin geconfronteerd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Spanning en sensatie![]()
Nee, maar even serieus. Wat is dat toch? Waarom meteen Nederland het slechtste toewensen terwijl zij ook maar hun best doen.
Persoonlijk kan ik altijd goed overweg met mensen die mij niet lastig vinden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, nadat ik mijn losse flodder had gepost kwam ik er achter dat het wel min of meer waar is. Eigenlijk ga ik alleen om met studenten, en de gemiddelde student (m/v, en zowel in Ierland als in NL) voldoet al erg snel aan de omschrijving van een alcoholist. En de fokkers die ik wel eens zie ook angstaanjagend vaak, trouwens.
Had ik al gezegd dat ze voorzitster van 'The Society Of Lying People' was?quote:
Nee, dat ligt meer aan de manier waarop het studentenleven in Maynooth is opgebouwd, ze hebben hier tientallen societies voor allerlei doeleinden. Iedere sport heeft een society (dus dat loopt van de hurlingsociety tot de trampolinesociety) en dan heb je nog allerlei andere societies zoals de blues society (als je psychische problemen hebt), de anti-abortus society, allerlei politiek gekleurde of religieus gekleurde societies, de kaartspellen society en de internationale society.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:16 schreef broer het volgende:
[..]
Wauw. Een echt Society, zelfs. Dat klinkt alsof ze een website hebben...
Ik maak geen onderscheid, iedereen liegt. Niemand vertelt de volledige waarheid.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ze voorzitster van 'The Society Of Lying People' was?
Oh, ik vind mezelf ook een bijzonder aangenaam persoon. Leuk om bier mee te drinken. Zolang je niet te politiek correct, saai of geëngageerd bent.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Persoonlijk kan ik altijd goed overweg met mensen die mij niet lastig vinden.
Ik heb geen idee, DO2, misschien ga ik straks even zoeken voor je.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mogen we daaruit afleiden dat er geen website is, I.R.?
Hoe weet je dat dan? Dit getuigt toch van enige zelfkennis?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:27 schreef k_man het volgende:
Oh, en ik heb totaal geen zelfkennis.
Mikado,quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Helaas, DO2, ze hebben geen website (de link is dood). Maar ik kom er wel achter dat we een mikado society hebben. Dat is ook wat waard, dunkt me.
Ik denk dat ie het daarom dan ook zegt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan? Dit getuigt toch van enige zelfkennis?
Ja, ik vond jou bijzonder aardig, in het begin.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:26 schreef k_man het volgende:
Ik word juist onaangenamer. Onuitstaanbaar.
In het begin lijk ik aardig, maar dat blijkt al snel schijn.
Kent iedereen elkaar hier dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik vond jou bijzonder aardig, in het begin.
Pesten? Mijn huid is ondertussen zo dik geworden dat je zou denken dat ik te zwaar benquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welnee, we doen maar alsof, Erik. Om jou te pesten.
Ik wens uberhaupt geen lelijke zinnen te maken, maar zeker met niet Claudia in de buurt. Vlak voor ik vertrok heeft ze me namelijk nog gesignaleerd terwijl ik rondliep bij de universiteit (ik ben redelijk makkelijk te herkennen), en ik zou niet willen dat ik dan opeens al mijn taalfouten voor mijn voeten geworpen krijg.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat was ook een lelijke zin van mijn kant, trouwens...Maar Claudia is er toch niet.
Oh ja? Nou, volgens mij stink jij een beetje. Puh!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelfs irriteren gaat niet lukken vandaag. Ook niet lichtelijk.
Nee, opgroeien met twee oudere zussen die samenspannen (zoals alle vrouwen) en naar een school gaan met veel stoerdere jongens, daar leer je wel een bepaald omhulsel mee opbouwen waar ik iederee dankbaar voor ben.
En de rest.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
En met 'iedereen' bedoel je eigenlijk je twee oudere zussen?
Ach, mij maakt het allemaal geen zak uit....En Claudia is vergevingsgezind, hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik wens uberhaupt geen lelijke zinnen te maken, maar zeker met niet Claudia in de buurt. Vlak voor ik vertrok heeft ze me namelijk nog gesignaleerd terwijl ik rondliep bij de universiteit (ik ben redelijk makkelijk te herkennen), en ik zou niet willen dat ik dan opeens al mijn taalfouten voor mijn voeten geworpen krijg.
En dan maar zeggen dat je geen zelfkennis hebtquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:36 schreef k_man het volgende:
Hmm, ik ben niet erg goed in pesten.
Ik wil geen vergeving DO2 (van Claudia dan). Ik wil bewondering.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, mij maakt het allemaal geen zak uit....En Claudia is vergevingsgezind, hoor.
Die was even in andere topics aan het kijken. En dat spijt hem.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar is broer gebleven?
Hier is het te doen, broer. Hier!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:44 schreef broer het volgende:
[..]
Die was even in andere topics aan het kijken. En dat spijt hem.
Bij vlagen. Ik ben een rare mix van een perfectionist en een luilak. Bij sommige dingen (zoals mijn studie en mijn huishouden) probeer ik niet meer dan het noodzakelijkste te doen, terwijl ik met andere dingen (dingen die ik schrijf, dingen die ik voor m'n werk doe) graag perfectie wil benaderen en heel nauwkeurig te werk ga.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je bent een perfectionist, I.R.
Akhnaten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ken jij ( - de muziek van - ) Philip Glass, I.R.?
Nee. Maar ik ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ken jij ( - de muziek van - ) Philip Glass, I.R.?
Ben jij er ook zoeentje?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag ik je de hand schudden, I.R.?
Ja.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:55 schreef broer het volgende:
Heb ik dat goed gespeld?
Music in Twelve Parts ken ik niet, en Koyaanisqatsi ken ik alleen in combinatie met de film en daarbij leiden de beelden - ondanks de eenheid - toch stiekem af van de muziek.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben zelf een groot liefhebber van 'Music in Twelve Parts' en 'Koyaanisqatsi'...
Ik wilde net kijken of ik Akhnaten goed had gespeld en heb meteen de gelegenheid te baat genomen om de cd maar weer eens op te zetten. Het is bombastisch en hypnotiserend. En als je een koptelefoon zou opzetten, kan ik me voorstellen dat je er helemaal in opgaat en moeilijk weer uit komt. Dus ja: het werkt.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik geloof dat ie je daarbij d.m.v. herhaling in een tijdloos vacuum wil doen belanden...En het werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |