Doe er wat aan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:04 schreef daaaaan het volgende:
Laat die media-aandacht rond die vent ophouden.
Ik wacht nu op Mulisch.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:07 schreef cerror het volgende:
Pompeuze aandachtshoer was het, blij dat hij dood is.
Met smart.quote:
Dat arme hulpje in de tuinquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:08 schreef cultheld het volgende:
Een groot schrijver en een walgelijk mens
Heimlich my ass, stik gerust verder.quote:
Sterf, brillenjood!quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Heimlich my ass, stik gerust verder.
Mulisch zit in zijn troon te dromen over zijn godheid.
Dat is toch al een stap terug van de gebruikelijke godheid die in zijn troon zit te dromen over Mulisch.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:13 schreef cerror het volgende:
Mulisch zit in zijn troon te dromen over zijn godheid.
Al 3 jaar geleden.quote:
Nederlandse 'literatuur' is toch bagger.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:17 schreef golfer het volgende:
Het meest grappige van dit soort topicjes vind ik dat het merendeel van de posters nog nooit echt een boek van hem gelezen heeft en zijn naam alleen (verkeerd) schrijft vanuit uittrekseltjes vanaf het Internet.![]()
Er staat 'ofzo' in de TT.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:17 schreef golfer het volgende:
Het meest grappige van dit soort topicjes vind ik dat het merendeel van de posters nog nooit echt een boek van hem gelezen heeft en zijn naam alleen (verkeerd) schrijft vanuit uittrekseltjes vanaf het Internet.![]()
Die is echt mooiquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:17 schreef speknek het volgende:
Dat is toch al een stap terug van de gebruikelijke godheid die in zijn troon zit te dromen over Mulisch.
De man is kennelijk ook aan het aftakelen.
Goed zo!quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:40 schreef Boswachtertje het volgende:
Ik ga zeker binnenkort wat van me lezen. Ik was aangenaam verrast en zo kan ik hem na zijn dood toch nog van dienst zijn![]()
Zou je moeten doen voor je op 'reply' klikt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:40 schreef Boswachtertje het volgende:
Ik ga zeker binnenkort wat van me lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |