Ik wacht het wel af, toch geen mooi weer de komende tijd.quote:Op maandag 10 april 2006 22:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zat ik het ene berichtje te quoten,waren er alweer 5 nieuwe.Misschien en race Mc oprichten.En @ hollander,ben niet zo heel snel en happig met uitnodigingen,maar komt echt wel goed.Alleen kunnen wij binnen alleen maar klein kaliber schieten,dus effe wachten tot de buitenbanen weer open zijn
.
Mwah is wel vaker zo snel of zelfs sneller gegaan.quote:
34 was het toch zo ongeveer dacht ik?quote:
Wat is de weersverwachting ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb niet echt teruggelezen maar gaat er nog gemeet worden aankomend weekend
1) regel je verzekeringen goed.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:09 schreef AndreB. het volgende:
Ik ging zaterdag hard door de bocht en dacht whew, ik zou er weleens uit kunnen vliegen, terwijl ik denk dat er nog veel harder door de bocht is te gaan. Nu heb ik het over lange flauwe bochten die je met 100+ kan nemen.
Iemand tips om met een veilig gevoel lekker die bochtjes te kunnen nemen?
Maandag hè, paasmaandagquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb niet echt teruggelezen maar gaat er nog gemeet worden aankomend weekend
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
1) regel je verzekeringen goed.
2) stop met nadenken.
Vertrouw gewoon op je materiaal, onder normale omstandigheden geeft je motor ruim vantevoren aan wanneer je tever gaat.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:15 schreef AndreB. het volgende:
[..]Nadenken doe ik sowieso niet, even spiegelen voordat ik stop met nadenken wel
Goed ingestelde vering.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:09 schreef AndreB. het volgende:
Ik ging zaterdag hard door de bocht en dacht whew, ik zou er weleens uit kunnen vliegen, terwijl ik denk dat er nog veel harder door de bocht is te gaan. Nu heb ik het over lange flauwe bochten die je met 100+ kan nemen.
je kijk techniek is ook erg belangrijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:09 schreef AndreB. het volgende:
400cc 25kw hok hierquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:31 schreef nevetS het volgende:
Wil trouwens wel een keertje meetoeren met jullie, zie alleen twee problemen:
Mijn motor is de enige van voor '91
Mijn motor is de enige met cc's minder dan 400
Ik gok dus ook de enige met een top van minder dan 160
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:31 schreef nevetS het volgende:
Ernaast met knietje uit is voor de krappere maar wel redelijk snelle bochten van 70-100, kan je dit ook doen als je 140 gaat vraag ik me af....quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:29 schreef nevetS het volgende:
En hoe je erop zit, afschuinen zoals op de rijschool, lichaam recht houden en motor wegdrukken is meer wat voor langzamere bochten. Als je hard wil ga dan hangen. Doet Rossi ook!![]()
wmb welquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
Maandag gaan we meeten toch?
Daar zit dus je probleem.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:52 schreef AndreB. het volgende:
Ik heb nu zoiets van oh oh, ik ga rechtdoor. Klem dat ding goed tussen mn benen en snij de bochten ook scherp in. Om m scherp en schuin te houden is alleen net iets moeilijker...
Knieën kan met elke snelheid, of je nu rondjes draait op een parkeerplaats (OPM dat filmpje nog?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:47 schreef AndreB. het volgende:
Ernaast met knietje uit is voor de krappere maar wel redelijk snelle bochten van 70-100, kan je dit ook doen als je 140 gaat vraag ik me af....
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ga je te langzaam en wil je knieën dan hang je erlangs als een aap (ook wel Fulcrumized genoemd).
Oh ja, maar dat is omdat je te weinig grondspeling hebtquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Even een toets verkloten en boodschappen doen![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:26 schreef worldpimber het volgende:
[[url=http://www.phatzak.nl/viddump/crashtestdummy_rondjes.JPG]afbeelding][/URL]
Hier nog zo een stom filmpje![]()
Ook weinig te doen hier.
[..]
wmb ook wel, maar als niemand gewoon wat oppert om te rijden op een bepaalde plek gebeurd er ook niets
Dus eigenlijk moet je gewoon de snelheidsmeterkabel niet aangesloten hebben,quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Knieën kan met elke snelheid, of je nu rondjes draait op een parkeerplaats (OPM dat filmpje nog?) of door een gigantisch lange bocht ragt. Je snelheid moet alleen wel in verhouding zijn met de kanteling van je motor
![]()
Ga je te langzaam en wil je knieën dan hang je erlangs als een aap (ook wel Fulcrumized genoemd).
http://www.bofunk.com/video/2500/thongs.html![]()
Alsof dit tegenwoordig niet al vaak dagelijkse kost is met al die sletjes.
ik hou maandag al vrij voor eventuele meetsquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:26 schreef worldpimber het volgende:
[[url=http://www.phatzak.nl/viddump/crashtestdummy_rondjes.JPG]afbeelding][/URL]
Hier nog zo een stom filmpje![]()
Ook weinig te doen hier.
[..]
wmb ook wel, maar als niemand gewoon wat oppert om te rijden op een bepaalde plek gebeurd er ook niets
Mogelijk ga je niet mee naar de meet van hun of naar FokMC?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:56 schreef Worldbeater het volgende:
De TL1000 gasten vertrekken tweede paasdag rond 11:00 vanaf Arie Molenaar. :]
Mogelijk ga ik niet mee.
dude, ik ben veroordeeld tot een TransAlp uit '87quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:31 schreef nevetS het volgende:
30 dat maakt de buurt weer prettig?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
dude, ik ben veroordeeld tot een TransAlp uit '87
Wat denk je dat daar de top van is
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
30 dat maakt de buurt weer prettig?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
30 dat maakt de buurt weer prettig?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |