Nee, ik ben niet chagrijnigquote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef Snoezepoesje het volgende:
ten eerste, wordt ik echt schijtziek van de pijn in mn arm, kan niet eens normaal typen![]()
dom, ga dan niet achter de computer![]()
ten tweede, wat is dat toch met mannen die nooit ergens over willen/kunnen praten?!
(voorbeeld) me vader he, ik vond het nodig ff een vader-dochter gesprek met hem te hebben, gezien het feit dat hij nooit wat nuttigs doet, ging ik er van uit dat daar wel tijd voor was, dus ik spreek hem op msn en zeg pa, ik moet ff met je praten... en wat is zijn reactie? ik geef je san wel ff (me stiefmoeder)
dat is toch gvd niet waar ik om vroeg?!aaahhhrg!!!
vaders zijn kut, das logisch![]()
en dan nog is wat, zit ik hier de hele dag te leren, voor mn toetsen deze week, en krijg ik nou opeens te horen, dat ik niet mn best doe op schoolik doe mn best niet? ik heb gvd geen sociaal leven meer over omdat ik de hele dag met school bezig ben...
dom, nu verneuk je je sociaal leven en bent blijkbaar niet slim genoeg je testen voldoende af te ronden zelfs met zoveel leren![]()
het is dat ik zo nu en dan tijd vrij kan maken om hier te klagen want anders... dan zou ik... nou, heel boos zijn...
dom, als je al zo weinig vrije tijd hebt, besteedt die dan ook nuttig![]()
oh ja, bijna vergeten, mijn buurjongen heeft ongeveer een jaar geleden besloten om te gaan drummen... opzich niet zo erg, behalve dan dat hij het nu al een jaar lang iedere dag doet, en echt HELEMAAL niet beter wordt, het klinkt verdomme alsof er een verstandelijk gehandicapt kind op een trommel loopt te rammen, en daar kunnen we natuurlijk niks van zeggen want dat vind me moeder "zielig" aaahhhrg![]()
mja, das gewoon kut

sjonge jonge jonge..quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:00 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon vragen als je gay-sex contact wil...

Damn,quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:10 schreef STAIRWARES het volgende:
[..]
sjonge jonge jonge..
Kinderachitg gedrag:
Als 1 iemand roept "homo", moet de rest van de jongens er gelijk op gaan
reageren.
Dan vraag ik me toch af waarom he..
Mis je het gay-contact zo erg dat elk gay-contact (goed of slecht)
wel welkom is voor je?

Tsja, gevoelige boy, dan heb je datquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:16 schreef Domai het volgende:
[..]
Damn,![]()
Je vindt t wel heel erg dat een stel onbekenden je heaumeau noemen op anoniem internet, he?![]()

Geef 'em op voor de Josti bandquote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef Snoezepoesje het volgende:
oh ja, bijna vergeten, mijn buurjongen heeft ongeveer een jaar geleden besloten om te gaan drummen... opzich niet zo erg, behalve dan dat hij het nu al een jaar lang iedere dag doet, en echt HELEMAAL niet beter wordt, het klinkt verdomme alsof er een verstandelijk gehandicapt kind op een trommel loopt te rammen, en daar kunnen we natuurlijk niks van zeggen want dat vind me moeder "zielig" aaahhhrg![]()

Ik kan me dat wel voorstellen. Hij was gewoon voetbal aan het kijken. Mannen kunnen maar 1 ding tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:46 schreef Dalamar het volgende:
[..]
En je pa..... dat is gewoon kut inderdaad. Ben zelf ook vader en ik kan me niet voorstellen dat iemand zo ongeïnteresseerd doet tegenover z'n dochter. Je kan niet alles hebben...

Wijven zoals jij die zo zeiken, die zijn pas vreselijkquote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef Snoezepoesje het volgende:
blabla

hé, t is niet erg.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:10 schreef STAIRWARES het volgende:
[..]
sjonge jonge jonge..
Kinderachitg gedrag:
Als 1 iemand roept "homo", moet de rest van de jongens er gelijk op gaan
reageren.
Dan vraag ik me toch af waarom he..
Mis je het gay-contact zo erg dat elk gay-contact (goed of slecht)
wel welkom is voor je?

echt niet, het maakt niet uit hoor. is niks mis mee, is niks mis met homo zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:36 schreef cygnusx het volgende:
[..]
hé, t is niet erg.
nee serieus, het is echt niet erg!
het maakt helemaal niet uit dat je homo bent!

quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:39 schreef Entonie het volgende:
kort samengevat
je hebt teveel zitten vingeren, je pa wil amper met je spreken, op msn () en je hebt moeite met een MBO opleiding, ondanks dat je dag en nacht zit te leren.
k.a.n.s.l.o.o.s.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |