aangezien de mannen/jongens hier toch al vinden dat vrouwen altijd zeuren, vind ik dat ik daar dan nu ook gebruik van mag maken...
ten eerste, wordt ik echt schijtziek van de pijn in mn arm, kan niet eens normaal typen
ten tweede, wat is dat toch met mannen die nooit ergens over willen/kunnen praten?!
(voorbeeld) me vader he, ik vond het nodig ff een vader-dochter gesprek met hem te hebben, gezien het feit dat hij nooit wat nuttigs doet, ging ik er van uit dat daar wel tijd voor was, dus ik spreek hem op msn en zeg pa, ik moet ff met je praten... en wat is zijn reactie? ik geef je san wel ff (me stiefmoeder)
dat is toch gvd niet waar ik om vroeg?!
![]()
aaahhhrg!!!
en dan nog is wat, zit ik hier de hele dag te leren, voor mn toetsen deze week, en krijg ik nou opeens te horen, dat ik niet mn best doe op school
![]()
ik doe mn best niet? ik heb gvd geen sociaal leven meer over omdat ik de hele dag met school bezig ben...
het is dat ik zo nu en dan tijd vrij kan maken om hier te klagen want anders... dan zou ik... nou, heel boos zijn...
oh ja, bijna vergeten, mijn buurjongen heeft ongeveer een jaar geleden besloten om te gaan drummen... opzich niet zo erg, behalve dan dat hij het nu al een jaar lang iedere dag doet, en echt HELEMAAL niet beter wordt, het klinkt verdomme alsof er een verstandelijk gehandicapt kind op een trommel loopt te rammen, en daar kunnen we natuurlijk niks van zeggen want dat vind me moeder "zielig" aaahhhrg