ja, ik ben niet van plan ff naar griekenland te brommeren om met me vader te praten, en bellen is me te duur, zo belangrijk was het nou ook weer niet...quote:Op maandag 10 april 2006 22:47 schreef cyberstalker het volgende:
Jij gaat een goed gesprek over MSN doen? Verder begrijp ik dat jij mensen vreselijk vind omdat je een verstandelijk gehandicapte buurjongen hebt die drumt.
Jij hebt echt een heel zwaar leven.
Bellen is gratis. www.voipbuster.com . Mooi toch dat de techniek ook voor dit soort problemen een oplossing biedt.quote:Op maandag 10 april 2006 22:49 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
ja, ik ben niet van plan ff naar griekenland te brommeren om met me vader te praten, en bellen is me te duur, zo belangrijk was het nou ook weer niet...
hoe komt dat dan?quote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef Snoezepoesje het volgende:
ten eerste, wordt ik echt schijtziek van de pijn in mn arm, kan niet eens normaal typen![]()
ik begrijp dat je nu graag vereerd wil worden omdat je denkt dat dit over jou of jou topic gaat, maar helaas moet ik je zonder pardon uit die droom sleuren... het heeft namelijk niks met jou te maken...quote:Op maandag 10 april 2006 22:55 schreef BiMeWet het volgende:Kijk dan wat mijn topic teweeg brengt
.
quote:Op maandag 10 april 2006 22:56 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
ik begrijp dat je nu graag vereerd wil worden omdat je denkt dat dit over jou of jou topic gaat, maar helaas moet ik je zonder pardon uit die droom sleuren... het heeft namelijk niks met jou te maken...
Wc-bril stond in mijn topic, vrouwen die het idee hebben altijd alles 100 keer te moeten zeggen of vragen stond in mijn topic, et cetera.quote:Op maandag 10 april 2006 22:48 schreef Snoezepoesje het volgende:
wat is dat toch de hele tijd met mannen die zich irriteren aan vrouwen?!
alsof mannen ook maar iets beter zijn.
met jullie valt gewoon niet te praten, vind je het gek dat vrouwen dan altijd alles 100 keer moeten zeggen/vragen?!
en de wc-bril omhoog laten staan IS gewoon irritant!
en ja, als je weet dat zo'n meisje een vriend heeft, kun je dit soort dingen verwachten natuurlijk, das vragen om problemen, zoek dan gewoon iemand die WEL vrijgezel is!
Als het nou een man was, had ik gezegd; van het vele rukken.quote:
en dat zie je me hier zeggen? in JOUW topic heb ik het over wc-brillen en zeurende vrouwen, in MIJN topic, heb ik daar niks over gezegd, dus als jij nou weer naar JOUW topic gaat, heb ik in MIJN topic geen last meer van jequote:Op maandag 10 april 2006 22:57 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
[..]
Wc-bril stond in mijn topic, vrouwen die het idee hebben altijd alles 100 keer te moeten zeggen of vragen stond in mijn topic, et cetera..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |