Is ze dat niet al?quote:Op maandag 10 april 2006 20:11 schreef komrad het volgende:
als ze nu ook nog het WR 500m pakt is de met recht de grootste schaatster ooit
Dat ik dat allemaal gemist heb...quote:Op maandag 10 april 2006 20:29 schreef MiLalaa het volgende:
ik - als echte fan - laat ook maar eens een tvp'tje achter.
En Mirri, nog een voorbeeld, voor een topic, zodat de cindy-adoraties wat minder ondergesneeuwd raken..
Misschien een idee om daar een topic voor te maken?quote:Op maandag 10 april 2006 20:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is ze dat niet al?![]()
Wat vind je trouwens van de schaatsprono? (om maar weer lekker offtopic te gaan)
ik ben voorquote:Op maandag 10 april 2006 20:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is ze dat niet al?![]()
Wat vind je trouwens van de schaatsprono? (om maar weer lekker offtopic te gaan)
terugvindpost (dan kun je het topic makkelijk in My Active Topics terugvinden).quote:Op maandag 10 april 2006 20:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat ik dat allemaal gemist heb...![]()
Wel gaaf dat jij de punten hebt bijgehouden Mila!![]()
Wat is een tvp trouwens? Die afkorting ben ik al eerder ergens tegen gekomen.
quote:Op maandag 10 april 2006 20:35 schreef MiLalaa het volgende:
ja jammer hoor.. het was de mooiste tijd uit m'n fok-leven![]()
halleluja
tvp = terugvindpost, dit is ook de eerste maal dat ik dat gebruik![]()
en die punten doen was erg leuk ja![]()
Log je in voordat je post?quote:Op maandag 10 april 2006 20:42 schreef Mirri het volgende:
[..]
Fokleven..
Je bent wel in vorm vandaag!(Hup Cindy
)
Maar van dat terugvindpost wordt ik niet veel wijzer, ik snap ondanks de uitleg hierboven nog niet wat een terugvindpost is. Maar laat maar...![]()
Als je ingelogd ben, dan kun je in My Active Topics zien, wat de topics zijn waarin jij gepost heb, en waarin recent nieuwe posts zijn gemaakt.quote:Op maandag 10 april 2006 20:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, ik sta permanent ingelogd geloof ik..
Ja, en meer als drie.quote:Op maandag 10 april 2006 21:02 schreef MiLalaa het volgende:
je kan natuurlijk ook gewoon andere letters gebruiken..
Ah idd was iets te enthousiast ff veranderdquote:Op maandag 10 april 2006 20:19 schreef Mirri het volgende:
Remzz you are the best!![]()
1 correctie: de 6.48 op de 5000 m is geen WR.Die is nog in handen van Claudi...
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 20:34 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ben voor
heel onbescheiden: ik was ook de initiator van de OWS prono, die met grote dank aan Milalaa een groot succes geworden is
Die OWSmutsjes!quote:
Eind augustus meestalquote:Op woensdag 12 april 2006 21:16 schreef Mirri het volgende:
Weet iemand wanneer de summer classics zijn?![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 22:58 schreef Bruce117 het volgende:
Mirri,
in de downtime net maar weer even gestemd op je site.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:57 schreef Mirri het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb zojuist een email ontvangen van Cindy's broer Cary, die haar site beheert. Ik had gevraagd of hij ervoor kan zorgen dat Cindy een dagboek gaat schrijven, want op haar site staat al 56 jaar: coming soon..en iedere dag checkte ik het, maar nee.![]()
Hij zou er ook voor zorgen dat Cindy weet dat heeeeel veel mensen verlangend uitkijken naar haar dagboek. En volgens mij gaat hij haar ook vertellen dat ik een email heb gestuurd...![]()
![]()
![]()
Ik ben zooo blij met die nieuws, dat ik niet kon wachten om dit even te melden in dit weggezakte topic over Cindy. Laat ik ook maar gelijk even een fotootje erbij doen alsof we die nog niet genoeg hebben hier![]()
[afbeelding]
Cary staat er ook op, die jongen achter Cindy, hij ziet er best leuk uit.![]()
Ze zal er niet ver van afzitten(vorm van WK Allround vorig jaar)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:46 schreef Bruce117 het volgende:
Uiteraard.
Al doen sommige of het de beste sportster ter wereld is.
Wie? Ken ik die?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:46 schreef Bruce117 het volgende:
Uiteraard.
Al doen sommigen of het de beste sportster ter wereld is.
Ik denk dat het wk allround niet te vroeg is, als je dit weekend ziet hoe snel ze in 1 weekje al vooruit is gegaan.. dat belooft veel!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:11 schreef Wombcat het volgende:
Ze is weer aardig op de weg terug. Misschien is het WK allround nog wat te vroeg, maar op het WK afstanden zal ze zeker weer scoren.
Ik denk dat ze op de langere afstanden nog wat te kort komt, maar is waarschijnlijk wel de enige die Friesinger echt partij kan geven.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk dat het wk allround niet te vroeg is, als je dit weekend ziet hoe snel ze in 1 weekje al vooruit is gegaan.. dat belooft veel!
Friesinger heeft ook nog geen 3000 geschaatst..quote:Op zondag 28 januari 2007 22:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op de langere afstanden nog wat te kort komt, maar is waarschijnlijk wel de enige die Friesinger echt partij kan geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |