de sloot in met die motor danquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:13 schreef -skippybal- het volgende:
Morgen Herbert trouwens weer op de motor??![]()
quote:
die schikt zich in de rol van knechtquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:36 schreef thaleia het volgende:
Uitzending begint weer ergens tussen 12 en 1 neem ik aan?
Ik heb 'n kratje Brand ingezet op Thomas Dekker
Jammerquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:22 schreef Bartoli het volgende:
alleen morgenvroeg regen erna droog
Was zo prachtig vorig jaar, het bleef zo ouderwets lang spannend wie er op zou duiken aan de meetquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:32 schreef 4-elements het volgende:
Zolang het maar niet weer mistig is...
Ze zijn wel met 3 man sterk Mart Herbert en Maarten maar wie weet is het good old days gevoel van Mart groot en kruipt hij achterop de motor, ennne hij is er al bijna een keer afgereden bewust op de cauberg door P.Pquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:13 schreef -skippybal- het volgende:
Morgen Herbert trouwens weer op de motor??![]()
Dat was Boogerd toen, helaas duurde dat niet lang.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
Was zo prachtig vorig jaar, het bleef zo ouderwets lang spannend wie er op zou duiken aan de meet
Sterke bezetting jaquote:Op zondag 16 april 2006 00:04 schreef maril het volgende:
[..]
Ze zijn wel met 3 man sterk Mart Herbert en Maarten maar wie weet is het good old days gevoel van Mart groot en kruipt hij achterop de motor, ennne hij is er al bijna een keer afgereden bewust op de cauberg door P.P
Is dat zo dan ? Volgens mij niet. Al zijn er veel meer die denken dat ze kanshebber zijn ...quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ook.
Mooie aan dit soort koersen is dat er veel kanshebbers zijn. Er is veel minder sprake van 1 uitgesproken favoriet dan in Vlaanderen en Roubaix.
De VRT neemt tegenwoordig trouwens alles al op in "digitale kwaliteit" las ik. Nu merk je daar op je gewone kabeltv niks van (want daar wordt dat weer omgezet in analoog) , maar het zegt toch wel wat qua verschil in "kwaliteit" van de beelden tussen beide zenders. (en zeggen dat de Vlaamse openbare omroep werkt met nog geen kwart van het budget van de Nederlandse omproepen ...)quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:50 schreef Perico het volgende:
Wat me wel tegenvalt van de NOS is, dat ze grafisch zo beperkt zijn al sinds de oertijd. Bij de Belg zie je profielen van alle hellingen en het systeem van aftellen van hoeveel kilometer het is tot een volgend obstakel. Verder dan plaatsnamen in beeld komt men bij de NOS niet, of Keutenberg >22% ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |