Wel leuk , aangezien Jack van Maarten Nooter geen musicals mag doen in rotterdam.quote:
daarom deze TTquote:Op maandag 10 april 2006 17:38 schreef maril het volgende:
[..]
Wel leuk , aangezien Jack van Maarten Nooter geen musicals mag doen in rotterdam.
Peter Bosz.quote:Op zondag 16 april 2006 15:55 schreef Fukjoeman het volgende:
Wie is de gast vanavond!?
Wie komt daar dan?quote:Op zondag 16 april 2006 20:20 schreef twi het volgende:
Dat wordt dus voor het eerst Cafe de Sport kijken
quote:Op zondag 16 april 2006 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
Hugo als presentator.
Jack is zogenaamd voor musicals aan het oefenen.
Ik zag het.quote:Op zondag 16 april 2006 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
Hugo als presentator.
Jack is zogenaamd voor musicals aan het oefenen.
En dat nog wel op de laatste speeldag, waar zoveel gebeurde.quote:Op zondag 16 april 2006 22:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Peter Bos....
Konden ze geen saaiere vinden
Daarom zit Hugo er als contrast.quote:Op zondag 16 april 2006 22:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Peter Bos....
Konden ze geen saaiere vinden
Je denkt toch niet echt dat ze het zonder Jack doen?quote:Op zondag 16 april 2006 22:52 schreef pekel het volgende:
Dit wordt een unieke uitzending..
Geen remmer voor de uitspraken van Hugo Borst.
Dan voorzie ik een transfer naar TALPA voor Jackquote:Op zondag 16 april 2006 22:53 schreef Greetings het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ze het zonder Jack doen?![]()
idd.. en heracles was al veiligquote:Op zondag 16 april 2006 22:51 schreef mitt het volgende:
[..]
En dat nog wel op de laatste speeldag, waar zoveel gebeurde.
Erg flauw, maar dat zal wel Brabantse humor zijn.quote:Op zondag 16 april 2006 22:57 schreef twi het volgende:
"Kan even niet meer op de naam van de club komen"
quote:Op zondag 16 april 2006 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg flauw, maar dat zal wel Brabantse humor zijn.
quote:Dingsdag: geen sprake van opzet bij Huntelaar 14 april 2006
Vitesse-verdediger Michael Dingsdag vertelt vandaag in het Algemeen Dagblad dat hij afgelopen woensdag tijdens het competitieduel Ajax - Vitesse niet opzettelijk met een elleboogstoot is geveld. "Klaas-Jan deed het absoluut niet expres", aldus Dingsdag over de ietwat onbesuisde actie van de Ajax-spits. "Zoiets gebeurt in een wedstrijd, ik maak me daar niet zo druk om."
De Amsterdammer is er niet de persoon naar om achteraf te klagen over overtredingen van anderen. "Ik ga ook geen zaak tegen hem beginnen of zo. Ik denk maar zo: ik deel hier en daar zelf wel eens wat uit. Dan moet je ook niet zeuren wanneer je zelf eens een tikje te verwerken krijgt."
Ook Huntelaar stelt dat er van opzet geen enkele sprake was. "Ik kan me herinneren dat Dingsdag een keer op de grond lag", aldus de topscorer van de Eredivisie. "Maar ik heb hem zeker niet bewust een elleboog gegeven. Er was tussen ons ook helemaal geen probleem in de wedstrijd."
Hebben ze nou nog wat gehad voor die shirtjes?quote:Op zondag 16 april 2006 23:33 schreef Erwtensoep het volgende:
hugo gaat weer nike bashen
is altijd beter dan helemaal niks.quote:Op zondag 16 april 2006 23:38 schreef Erwtensoep het volgende:
ja een bakje koffie
Meen je dat? Kansloos zeg.quote:Op zondag 16 april 2006 23:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die gast heeft echt moeten rennen in Amsterdam. Jammer dat daar geen beelden van zijn.
quote:Op zondag 16 april 2006 23:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die gast heeft echt moeten rennen in Amsterdam. Jammer dat daar geen beelden van zijn.
Nee. Als niet Ajax-supporter kon ik het filmpje waarderen.quote:Op zondag 16 april 2006 23:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oja natuurlijk. Jij bent nu voor psv.
Gevoel voor humor is toch niet aan te leren?quote:Op zondag 16 april 2006 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg flauw, maar dat zal wel Brabantse humor zijn.
jaja blablaquote:Op zondag 16 april 2006 23:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad weinig structuur te bekennen.quote:Op zondag 16 april 2006 23:58 schreef APK het volgende:
Ik vond het een beetje een rommelige uitzending.
Van ajax zat er geen doelpunt tussen eh..quote:Op zondag 16 april 2006 23:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat doelpunt van Kuit was me toch een partijtje prachtig
Quote vh jaar, nu al.quote:Op zondag 16 april 2006 23:44 schreef Bruce117 het volgende:
"U houdt niet zo van voetballen? Dan moet U eens naar Ajax gaan kijken, echt iets voor U."
Dat vond ik nou weer erg opvallen Hugo niet dat van Willem wat je suggereerde, maar je eigen woede naar Nike en de behoefte ze daarom af te zeiken opvallend en kinderlijk.quote:Op zondag 16 april 2006 23:33 schreef Erwtensoep het volgende:
hugo gaat weer nike bashen
Misschien dat Hugo Borst misschien het daarom gek vond dat de bal op 2 stond?quote:In verband met het zien van de wedstrijd, wil ik de firma Nike eens vragen om nog eens gewoon een witte bal te ontwerpen. Dat advies van mij is gratis, ik hoef er geen gulden voor.
Maar het is me wat waard om die gekleurde bal met zijn strepen eens te vervangen. Door die beschildering lijkt het of die bal zwabbert, wat in het echt niet waar is, maar waardoor keepers wel in de problemen komen. Dat kan nooit de bedoeling geweest zijn van Nike.
Het staat niet bij uitzending gemist wel op hun eigen paginaquote:Op maandag 17 april 2006 12:34 schreef Greetings het volgende:
Ik zie Studio Voetbal niet staan op de site van uitzending gemist![]()
Onder welke naam staat het daar? Of staat het er helemaal niet?![]()
Ik lees in het balkje van Studio sport dat Patrick lodewijks gast is vanavondquote:
Die heeft meer te vertellen dan Vanenburg op dit moment lijkt mequote:Op zondag 23 april 2006 16:09 schreef maril het volgende:
[..]
Ik lees in het balkje van Studio sport dat Patrick lodewijks gast is vanavond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |