Dit is dus niet overdreven. helaas gebeurd dit elke zondag. Niet alleen kerken doen dat ook winkels die hun waren aankondigen huren een auto in die hun boodschap verkondigd. Net zoals gasflessen leveranciers.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:16 schreef maartena het volgende:
[..]
En ik dacht dat de VS erg waren met hun religieuze ongein..... Gaan ze daar serieus met auto's rondrijden met speakers om ze naar hun kerk te lokken?
Dat is inderdaad geen gein zo vroeg op de zondagochtend, zeker niet als je de vorige avond lekker bent doorgezakt!
Ah. Wellicht is de VS toch niet ZO anders, alleen gebruiken ze hier een ander medium: De televisie! Ik kan iets van 2 of 3 religieuze kanalen ontvangen, en de lokale propaan boer en bbq verkoper adverteerd ook op TV.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit is dus niet overdreven. helaas gebeurd dit elke zondag. Niet alleen kerken doen dat ook winkels die hun waren aankondigen huren een auto in die hun boodschap verkondigd. Net zoals gasflessen leveranciers.
Wie zeurt krijgt een beurt (en een ban)quote:Op woensdag 12 april 2006 00:25 schreef maartena het volgende:
[..]
Je solliciteert weer naar een ban geloof ik....![]()
Maasttricht, Alblasserdam en Dublin.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:02 schreef Janetje het volgende:
Hmm.. eindelijk een topic waar ik ook in thuishoor hehehe..
Diego, ga alstublieft evens ergens ANDERS topics verneuken, niemand zit hier te wachten op jouw onzin.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie zeurt krijgt een beurt (en een ban)
Door users geplaatste verzoeken om bans voor anderen zijn niet welkom en kunnen dan ook leiden tot een ban van de 'verzoeker' zelf.
Door users vastgestelde (vermeende) overtredingen mogen natuurlijk wel gemeld worden. Al ontvangen we die bij voorkeur per e-mail, ICQ, msn of IRC. De FA's beslissen vervolgens of en welke actie er nodig is.
Dublin zijnde mijn huidige toevluchtsoort..quote:Op donderdag 13 april 2006 00:05 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Maasttricht, Alblasserdam en Dublin.
Multicultureel.![]()
Leuk! Hoe lang blijf je daar?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:08 schreef Janetje het volgende:
Dublin zijnde mijn huidige toevluchtsoort..
Majesteitsmeervoud?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:07 schreef maartena het volgende:
[..]
Diego, ga alstublieft evens ergens ANDERS topics verneuken, niemand zit hier te wachten op jouw onzin.
Wegwezen!![]()
Hmm.. ik zit er nu bijna 2 maanden.. nog zo'n 3 maanden te gaan..quote:Op donderdag 13 april 2006 00:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Leuk! Hoe lang blijf je daar?
Ik ben zelfs slechts 1 keer in Dublin geweest, maar vond het tijdens mijn bezoek best een geschikte stad om in te wonen....
Leuk icon by the way.... "Who's Line Is It Anyways?"
Daar stond ie dacht ik eerst ook, volgens mij is dit het derde subforum al.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:26 schreef maartena het volgende:
Wat is eigenlijk de reden waarom dit topic in C&H verblijft? Is dit niet meer iets voor General Chat?
In de VS?quote:Op donderdag 13 april 2006 01:55 schreef DivineJester het volgende:
Die autos met speakers, dat kun je je inderdaad niet voorstellen soms, als ik hier zit te vergaderen en er komt zo´n wagen voorbij, dan kun je wel ophouden, je verstaat elkaar toch niet meer, en dan zit je dus binnen he.
Wat me hier verder opvalt is dat je zo ontzettend een buitenlander bent, helemaal als je, zoals ik, je kop kaal scheert. Iedereen spreekt je erop aan, op het irritante af soms, maar het levert ook wel leuke gesprekken op, dat dan weer wel. Je kunt het je in Nederland echter niet voorstellen dat iemand speciaal naar buitenkomt en tegen een buitenlander zegt: "Hee, jij bent een kale neger" en vervolgens, zonder een woord meer, weer naar binnengaat om zijn/haar werk te vervolgen.
Het zal wel deel uitmaken van de openheid die hier heerst. Als een man een vrouw aantrekkelijk vindt, dan wordt dat over het algemeen ook gewoon gezegd, zelfs als de vriend in kwestie erbij is, maar zo werkt het dus ook de andere kant op. En je kunt als man ongegeneerd naar een mooie vrouw staren, dat doen ze hier zelf ook, dus dat is niets geks.
Verder is er een raar soort verstandhouding tussen mannen en vrouwen waarbij mannen gewoon meerdere vriendinnen kunnen hebben, die het allemaal van elkaar af weten. Je mag best vreemd gaan, als je het maar even zegt.
Ohh ja op TV ook nog eens. We hebben hier meen ik 4 reli-kanalen te ontvangen. Ik kijk er echter nooit naar.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:41 schreef maartena het volgende:
[..]
Ah. Wellicht is de VS toch niet ZO anders, alleen gebruiken ze hier een ander medium: De televisie! Ik kan iets van 2 of 3 religieuze kanalen ontvangen, en de lokale propaan boer en bbq verkoper adverteerd ook op TV.
Dat zijn echt hele enge zenders. Nog erger dan FOXnews.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We hebben hier meen ik 4 reli-kanalen te ontvangen. Ik kijk er echter nooit naar.
Of ze eng zijn weet ik niet, dat zal op zich wel meevallen.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zijn echt hele enge zenders. Nog erger dan FOXnews.
Ik vermoed dat de reden waarom dit topic in C&H zit oa. te maken heeft met de leefomgeving waarin de meesten van ons hier zitten, ander land andere cultuur.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:26 schreef maartena het volgende:
Wat is eigenlijk de reden waarom dit topic in C&H verblijft? Is dit niet meer iets voor General Chat?
Maar dit topic heeft al een eigen relschopper natuurlijk. Ik noem geen namen.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:23 schreef ErwinRommel het volgende:
In GC vermoed ik een hoop onzin in dit topic van fokkers die enkel komen om te rellen, met name voor hen die in de VS wonen en in Travel gaat het over reizen.
Schopje naar PUBquote:Op donderdag 13 april 2006 16:35 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar dit topic heeft al een eigen relschopper natuurlijk. Ik noem geen namen.
Ook ik vind deze locatie prima en hoeft wmb niet weer naar een ander forum te worden verplaatst.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:35 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar dit topic heeft al een eigen relschopper natuurlijk. Ik noem geen namen.
Ik vind het verder prima dat het topic hier staat, ik vroeg het me alleen af.
Inderdaad. Ik kijk er zelf nooit naar, maar op 1 van die zenders zwerft Pat Robertson rond, en dat is wel een heel erg eng figuur. Fel anti homo, en onlangs riep ie nog eens dat de CIA maar eens Chavez moest gaan opruimen.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:46 schreef popolon het volgende:
Dat zijn echt hele enge zenders.
In welk land woon jij?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:58 schreef troma78 het volgende:
Ik heb eindelijk internetdus heb mezelf er ook maar eens bijgezet
![]()
Vrijwilligerswerk?quote:
Ik sta al op de map (sinds 5min), maar het is Ierland. Vandaar dat het ook een eeuwigheid duurde om een ADSL aansluiting te regelenquote:
Je bent een emigrant? Gewoon een vraag uit belangstellingquote:Op donderdag 13 april 2006 20:09 schreef troma78 het volgende:
[..]
Ik sta al op de map (sinds 5min), maar het is Ierland. Vandaar dat het ook een eeuwigheid duurde om een ADSL aansluiting te regelen
Yep emigrant. Was er als eens geweest en het is er erg mooi. Bovendien is er hier veel werk en is t vrij gemakkelijk huisvesting te vinden (ik kom uit amsterdam). Bovendien is m'n vriendin Pools en Ierland is direct opengesteld voor polen (het is dan nu ook de grootste minderheid in Ierland)quote:Op donderdag 13 april 2006 20:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je bent een emigrant? Gewoon een vraag uit belangstelling![]()
Waarom Ierland btw?
Is het daar zeer lastig om een adsl aansluiting te regelen dan?
Tof...quote:Op donderdag 13 april 2006 20:09 schreef troma78 het volgende:
[..]
Ik sta al op de map (sinds 5min), maar het is Ierland. Vandaar dat het ook een eeuwigheid duurde om een ADSL aansluiting te regelen
Dat word een Ierland-meet!quote:Op donderdag 13 april 2006 23:20 schreef Janetje het volgende:
Tof...
*Medeierlander de hand schudt..
Mwah.. lijkt me op zich wel leuk.. IR zit ook hier in Maynooth geloof ik..dus why not..quote:
Ik zit hier voor mijn stage en afstuderen. Stage deel betrof het ontwerp van een ecologische zuivering van koffie-afvalwater, en voor mijn afstuderen ben ik bezig met een integraal monitoringsplan voor de waterkwantiteit en waterkwaliteit hier in de regio (is Matagalpa, noorden van N.) ten behoeve van Integrated Water Resources Management, zoals dat zo mooi heet.quote:
Studeer je toevallig in Wageningen aan de WAU?quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:48 schreef DivineJester het volgende:
Ik zit hier voor mijn stage en afstuderen. Stage deel betrof het ontwerp van een ecologische zuivering van koffie-afvalwater, en voor mijn afstuderen ben ik bezig met een integraal monitoringsplan voor de waterkwantiteit en waterkwaliteit hier in de regio (is Matagalpa, noorden van N.) ten behoeve van Integrated Water Resources Management, zoals dat zo mooi heet.
Ik denk dat voor heel veel landen ook alleen die twee opties de enige mogelijke emigratiemogelijkheid is. (dan reken ik studie er even bij)quote:Op vrijdag 14 april 2006 05:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat beweegt mensen met name om naar een ander land te gaan anders dan de liefde? Ik zou zelf graag vanuit mijn werkgever, een multinational, naar het buitenland gaan.
Daarom ben ik ook blij dat ik aan de westkust woon waar het klimaat een stuk droger is. Het kan best bijna 40 graden worden in de zomer, maar het is meestal nog wel uit te houden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:44 schreef devzero het volgende:
Je went wel aan die temperaturen hoor. Het is hier ook al een tijdje rond de 30. Alleen als het straks 35+ wordt met een enorme luchtvochtigheid dan wordt het wat minder.
Underdaad ja, International Land and Water Management, kan trouwens best zijn dat dat Tropisch landgebruik was, vroegah.quote:Op vrijdag 14 april 2006 04:19 schreef maartena het volgende:
[..]
Studeer je toevallig in Wageningen aan de WAU?
Mijn zusje heeft daar Tropisch Landgebruik gestudeerd en is in 2003 afgestudeerd. Momenteel zit ze voor 3 jaar op Oost Timor voor een VN Project.
Dat is dus dezelfde studie als mijn zus gedaan heeft!quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:39 schreef DivineJester het volgende:
Underdaad ja, International Land and Water Management, kan trouwens best zijn dat dat Tropisch landgebruik was, vroegah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |