Jazeker is nadoen om haar best leuk om te doen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nadoen is best leuk om haar na te doen.
Voila, een versgedraaide Haaibaaikequote:Op zaterdag 15 april 2006 00:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jazeker is nadoen om haar best leuk om te doen.
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:06 schreef Undergod het volgende:
*insert flauwe grap over zomertijd
Zo serieus erop ingaanquote:Op zondag 26 maart 2006 14:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat programma heet WintertijdHeeft niks met zomertijd te maken,
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Jaja, ga zo maar aan de gang.
Zo zullen ze met alle dingen voor de dag komen wat discreminerend lijkt![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ook al zoiets ik drink zwart
Zou ik moeten zeggen ik drink met niks erin![]()
Te gek van woorden.![]()
Ja, jij moet eens een andere ava nemen, daar zeggen wij ook niks overquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:05 schreef Bruce117 het volgende:
Jullie moet Haaibaaike niet pesten altijd
Preciers pesten is niet leuk als jer pest Haainaaike.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:05 schreef Bruce117 het volgende:
Jullie moet Haaibaaike niet pesten altijd
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Zelf ben ik niet geboren in Amsterdam.
Maar ik ben er zelf paar keer geweest in AmsterdamLeuke stad.
Ik zou er wel vaker naar toe willen.
Maar ligt ver van ons vandaanEn met de trein gaan is ook me wat ? Wij hebben geen auto
![]()
Maastricht en Valkenburg vind ik ook mooi.
Zeker Maastricht een leuke stad.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Merisse,
Ik heb met grote bewondering je verhalen gelezen !
ook van andere Fok!kers,
Ik mocht geen kinderen krijgen ! i.v.m mijn gezondheid.
Ik heb een man die daar begrip voor heeft ! Alhoewel hij gek op kinderen is.
Natuurlijk vondt hij ook erg dat wij geen kinderen mochten krijgen net als ik !
Als wij nu kinderen hadden, dan waren ze in de leeftijd van 23 jr ongeveer.![]()
Ik kreeg tranen in mijn ogen.toen ik de topic las.
Het is niet altijd gemakkelijk !!.Wij zijn met zijn tweetjes !
Wij praten toch regelmatig over dat, als wij kinderen hadden gekregen, dat ze dan volwassen waren.
Maar wij genieten zo met zijn tweetjes dan.. Het klinkt hard , maar ik bedoel het niet zo !
Je moet wel zeg maar !
Snappen jullie ? wat ik bedoel?
Iedereen veel sterkte,![]()
Ja jullie letten nooit op anderen. Jullie letten altijd op mij post. Ik stop er ook mee met Haaibaaike opletten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:12 schreef Blazkowich het volgende:
Ik vindt dit soort topics niet leuk, waarom letten jullie op haar. Op andere letten jullie nooit. Ik stop ermee
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, jij moet eens een andere ava nemen, daar zeggen wij ook niks over![]()
!
Wat snap je niet, jonkiequote:
Niet om bijdehand te doen ofzo, maar ze heeft zeker weten een keer gezegd dat het hun eigen keus was. Ergens een keer in de slowchat ofzo, in een 'leuk ende serieus' gesprek.quote:
Volgens mij niet hoor. Toen ze zei dat ze geen kinderen had/kon krijgen, vroeg Bupatih waarom niet, en toen zei zij dat dat persoonlijk wasquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niet om bijdehand te doen ofzo, maar ze heeft zeker weten een keer gezegd dat het hun eigen keus was. Ergens een keer in de slowchat ofzo, in een 'leuk ende serieus' gesprek.
Ik heb het haar ook een keer gevraagd, toen ze me nog mocht enzoquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Toen ze zei dat ze geen kinderen had/kon krijgen, vroeg Bupatih waarom niet, en toen zei zij dat dat persoonlijk was. Dacht ik.
Zoiets kan ik mij ook nog heugen idd.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Toen ze zei dat ze geen kinderen had/kon krijgen, vroeg Bupatih waarom niet, en toen zei zij dat dat persoonlijk was. Dacht ik.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij plaatste gisteren een dagboek van Liz![]()
quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Omdat je zegt dat er nog niet zijn.
Overigens er is niks mis mee.
Is dat weer veel gevraagt![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Goed lezen Truus, hij had het heel ergens anders over.
quote:
Soort zoekt soortquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:56 schreef static het volgende:
Toch wel vreemd, heb zowat met iedereen ruzie hier gehad, maar niet met haar/het.
Nou ja, je schold haar uit voor figures, dat vond ze niet zo leukquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:56 schreef static het volgende:
Toch wel vreemd, heb zowat met iedereen ruzie hier gehad, maar niet met haar/het.
ik kan me ook niet herinneren dat ik ruzie heb gehad met jouquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:56 schreef static het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |