quote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
M'n sugarm'mma koopt me ook. Maar jullie kunnen best delen, vind ik.
Voor mijn bestwil, variateit enzo.
Serieus?quote:Op maandag 10 april 2006 17:04 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Aan de Oost-kust van Ierland..
de kustquote:Op maandag 10 april 2006 17:04 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Aan de Oost-kust van Ierland..
Met die handdoek kan je nog meer bedekkenquote:Op maandag 10 april 2006 17:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Eindelijk voel ik me een keer begrepen hier.![]()
Goh. Zeer verassend hoor. Dat jij nog vrijgezel bent!quote:Op maandag 10 april 2006 17:01 schreef Riann het volgende:
Waar ligt dublin???
Het leger des heils is verderop, echt waar.quote:Op maandag 10 april 2006 17:05 schreef Dickies het volgende:
[..]
Met die handdoek kan je nog meer bedekken![]()
Vlag in de hand...
elke kustquote:Op maandag 10 april 2006 17:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De Zeeuwse kust? Waar de zilte zee diepe zoute zuchten slaakt?
Ik niet hoor. Met een beetje planning kan ik best van 2 kanten worden gesugered.quote:Op maandag 10 april 2006 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Melismay dan? Dan voorzie ik nog wel enige hobbels...
DP!quote:Op maandag 10 april 2006 17:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Met een beetje planning kan ik best van 2 kanten worden gesugered.
Van 2 walletjes eten.![]()
Ik denk niet dat ze hier nog komt postenquote:
Ik draai de geldkraan dicht!quote:Op maandag 10 april 2006 17:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Met een beetje planning kan ik best van 2 kanten worden gesugered.
Van 2 walletjes eten.![]()
Waarom niet? Er lopen hier zat mensen rond van haar pluimage.quote:Op maandag 10 april 2006 17:08 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hier nog komt posten![]()
Hoop doet leven!quote:Op maandag 10 april 2006 17:04 schreef Anthraxx het volgende:
Ik hoop niet dat dit serieus is.
In dat geval zou ik haar aan willen raden in dat gehucht te blijven waar ze woont. Inclusief een groot hek erom heen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |