Heel veel sucses en sterktequote:Op maandag 10 april 2006 14:20 schreef mallemeid het volgende:
Omdat ik dus al weer een tijdje ongesteld ben, vanaf november/december elke maand ongesteld. Ze vond het nu op dit moment niet nodig om onderzoeken te doen, maar als het zwanger worden binnen nu en een jaar niet lukt (na serieus bezig te zijn zeg maar..) gaan we voor verdere onderzoeken. Dan word het zaad van mijn man onderzocht en bij mij ook nog wat dingen. Maar zo ver is het nog niet gelukkig.
Het kan snel gaan hoor,als je denkt van we zien het allemaal wel. Ik spreek uit ervaring.quote:Op maandag 10 april 2006 17:07 schreef mallemeid het volgende:
We gaan ook niet met voorbehoedsmiddelen vrijen, we zien het allemaal wel.
Ah, je was al bezig. Sorry dan.quote:Op maandag 10 april 2006 18:01 schreef mallemeid het volgende:
Ik denk al ruim 2 jaar we zien het allemaal wel bass-miss, tot nu toe heeft het me weinig opgeleverd. Maar de kans dat ik nu zwanger raak is wel groter dan een tijd terug. Heb/had pcos.
Yep. De eerste controle morgenochtendquote:Op maandag 10 april 2006 21:14 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ga je voor een follikelmeting E.T.? Spannend joh, ik zal voor je duimen dat de paashaas wat mooie eitjes heeft gebracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |