Heel vreemd fragmentquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:52 schreef Calella het volgende:
This is audio of a 911 call made Sep 11, 2001 played Monday at the Moussaoui trial... A call from Melissa C. Doi trapped on the 83rd floor on the south tower.
http://www.flurl.com/item/Melissa_Doi_911_audio_u_121016
Melissa Doi: http://www.september11vic(...)ictimInfo.asp?ID=948
Dat zal allemaal best. Wat hier belangrijk is, is dat de amerikaanse regering met een verklaring naar buiten komt die gewoon niet klopt. Dat wil je toch hopelijk niet ontkennen ? Dan is het niet gek als er bepaalde vragen komen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:46 schreef Wombcat het volgende:
In de categorie, hoe maak ik een samenzweringstheorie , is deze wel aardig:
[..]
Lang verhaal, maar de strekking is dat als je genoeg zoekt, kun je altijd wel voldoende toevalligheden vinden voor een theorie. Bij 9/11 kun je dus voldoende toevalligheden leggen om een link met Ierland/de IRA te leggen.
Daar heb ik dus sterke twijfels bij en ben van mening dat deze conclusie eerder is gebaseerd op meningen, vermoedens en veronderstelling plus uit context gehaalde opmerkingen/ uitspraken dan feiten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:17 schreef giropas het volgende:
Maar dat veranderd het feit niet dat het officiele verhaal niet klopt.
Hoe maak ik n incompetentie theorie?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:46 schreef Wombcat het volgende:
In de categorie, hoe maak ik een samenzweringstheorie , is deze wel aardig:
Lang verhaal, maar de strekking is dat als je genoeg zoekt, kun je altijd wel voldoende toevalligheden vinden voor een theorie. Bij 9/11 kun je dus voldoende toevalligheden leggen om een link met Ierland/de IRA te leggen.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:32 schreef Resonancer het volgende:
Hoe maak ik n incompetentie theorie?
quote:Our analysts tried to find linkages among the reports and linkages to past terrorist
threats and tactics. We considered policymakers’ questions whether al-Qa‘ida was
feeding us this reporting to create panic through disinformation or to test our defenses,
but we concluded that the reports were real. When some reporting hinted that an attack
had been postponed, we continued to stress that there were multiple attacks planned and
that one or more could be continuing apace. We grew concerned that so much of the
reporting pointed to attacks overseas and noted that one of Bin Ladin’s goals had long
been to strike our homeland.
http://www.9-11commission(...)/tenet_statement.pdfquote:That said, there is a vast difference between being aware that a type of threat
exists and having a specific warning of the date, time, and location of a planned attack.
Pff dat zijn er nogal wat. Maargoed: de identiteit van de kapers ?? Niet geheel onbelangrijk...quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:26 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Daar heb ik dus sterke twijfels bij en ben van mening dat deze conclusie eerder is gebaseerd op meningen, vermoedens en veronderstelling plus uit context gehaalde opmerkingen/ uitspraken dan feiten.
Maar ik wil die discussie best met je aan. Wat zijn de feiten die wijzen op het niet kloppen van de verklaring van de VS?
Probeer eens aan te geven waarom het officiele verhaal niet klopt. Je hebt het er in je vorige post namelijk over dat 9/11 zo stinkt dat er 'gewoon meer moet zijn dan er officieel verklaard wordt'.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:19 schreef giropas het volgende:
Pff dat zijn er nogal wat. Maargoed: de identiteit van de kapers ??
Dat doe ik tochquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:23 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Probeer eens aan te geven waarom het officiele verhaal niet klopt. Je hebt het er in je vorige post namelijk over dat 9/11 zo stinkt dat er 'gewoon meer moet zijn dan er officieel verklaard wordt'.
Dat is jou mening. Ik heb een andere...quote:Ik vind dat geen voor de hand liggende zaak. In mijn mening stinkt 9/11 niet in die mate dat het voor de hand ligt dat de officiele verklaring 'gewoon' niet zou kloppen.
Dat die niet kloppen. Het is algemeen bekend dat een aantal van die personen nog leeft...quote:Wat zijn voor jou de punten van de officiele versie die niet kloppen?
Wat bedoel je met de identiteit van de kapers? Wat is daarmee?
Wat verwacht je nu van mij? Dat ik wat je hier aangeeft gewoon zonder meer informatie aan neem?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:36 schreef giropas het volgende:
[..]
Dat doe ik toch![]()
Ik geef aan dat de indentiteit die de kapers zouden hebben niet klopt
[..]
Dat is jou mening. Ik heb een andere...
[..]
Dat die niet kloppen. Het is algemeen bekend dat een aantal van die personen nog leeft...
Ok, ik heb misschien een verkeerd voorbeeld genomen. Ik dacht dat dit punt algemeen bekend was maar ik heb geen verdere data bij de hand en ik heb ook geen zin om dat op te zoeken. Het kan dus best zo zijn dat ik daar fout in zit...quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:39 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu van mij? Dat ik wat je hier aangeeft gewoon zonder meer informatie aan neem?
Waar baseer jij je op als je zegt dat de identiteit die de kapers zouden hebben niet kloppen? Heb je daar een bron van?
Het is helemaal niet algemeen bekend dat een aantal van de kapers nog leven. Het is bekend dat de kapers bij de gekaapte vluchten zijn overleden.
Daar heb je gelijk in. Ik heb mijn mening eerlijk gezegd ook niet gebaseerd op dit soort wel- of niet kloppende feitjes. Wat ik bedoelde met "stinken" is de hele voorgeschiedenis en de nasleep.quote:Probeer als je overtuigend wil zijn en mee wil doen in de discussie specifieker te zijn hoe je tot je bevindingen komt. Simpelweg zeggen dat iets algemeen bekend is of dat iets niet klopt werkt niet, daarmee win je geen discussie. Ik neem aan dat je een discussie wil voeren, toch?
911-nieuwsfeitje.quote:
Vreemd? Hoezo?quote:
Ho wacht, praat me niet over de hele voorgeschiedenis en nasleep van de 9/11 gebeurtenissen. Ik heb meerdere 9/11 discussies over de jaren volgeluld. Ik wil niet zeggen dat ik de uitgesproken expert ben op dit gebied, wellicht verre van dat, maar ik weet wel het 1 en andere van de 9/11 gebeurtenissen af en heb daar een uitgesproken mening over.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:16 schreef giropas het volgende:
Kijken eens de video van Michel Chossudovsky.
Er speelt gewoon veel meer dan de gemiddelde mens weet. Als je de hele voorgeschiedenis en nasleep optelt bij al die "toevalligheden" rond 9/11 dan is het voor mij duidelijk dat er meer aan de hand is dan officieel wordt beweerd. Ik weet het, het is geen keihard bewijs, maar dat is mijn mening.
wow de laatste seconden zijn inderdaad echt erg, ik werd er even stil vanquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:22 schreef Calella het volgende:
[..]
Vreemd? Hoezo?
Hier nog 1:
===============================================================================
Cosgrove pleads for help to the 9-11 operator in his call, at one point telling her that he is not ready to die, "Tell God to blow the wind from the West. It's really bad. It's black. It's arid. Does anyone else wanna chime in here? We're young men. We're not ready to die."
Cosgrove is abruptly cut off as the tower collapses, "Hello. We're looking in ... We're overlooking the Financial Center. Three of us. Two broken windows. Oh God. Oh ..."
Audio - Kevin Cosgrove: http://www.ogrish.com/arc(...)20cosgrove%20911.mp3
===============================================================================
Laatse paar seconden zijn nogal 'disturbing'.![]()
Wat klopt er wel aan kun je beter vragen. Ben je eerder klaar.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:23 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Probeer eens aan te geven waarom het officiele verhaal niet klopt.
Het bewijs van het opzettelijk creëren van verwarring i.v.m. de oefeningen van de luchtmacht NORAD enz is er . Ook is bewezen dat men WEL meer gedetailleerde informatie over de aanslagen had vooraf ,ik heb de lijst met media berichtgeving hierover gepost . Bewezen is ook dat men baat had bij 9/11 , dit stond zelfs op de websit evan het PNAC en is ook vooraf al uitgebreid beschreven door members of the Bush atmin. En al meteen na het aantreden van Bush al spresident werd er vergaderd over de Irak -invasie en het vinden van geschikte redenen daarvoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:49 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ho wacht, praat me niet over de hele voorgeschiedenis en nasleep van de 9/11 gebeurtenissen. Ik heb meerdere 9/11 discussies over de jaren volgeluld. Ik wil niet zeggen dat ik de uitgesproken expert ben op dit gebied, wellicht verre van dat, maar ik weet wel het 1 en andere van de 9/11 gebeurtenissen af en heb daar een uitgesproken mening over.
Kijk je naar de diverse 9/11 gebeurtenissen, dan is het niet voor de hand liggend dat die gebeurtenissen niet kloppen, of anders gezegd, het is niet voor de hand liggend dat de gebeurtenissen niet zijn gelopen zoals de officiele versie ze verteld. Op diverse punten zijn de complottheorieen te weerleggen, te debunken zoals je wilt. Een website waarin complottheorieen tegen worden gesproken is: http://www.popularmechanics.com/science/defense/1227842.html?page=1&c=y
Een website waarop de pentagon aanslag wordt uiteengezet is: http://www.pentagonresearch.com/
Dus met opmerking als dat er meer speelt 'dan de gemiddelde mens weet' of 'tel de voor en nageschiedenis van 9/11 op en er is meer aan de hand' brengen je wat mij betreft niet ver en zijn verre van overtuigend.
Wil je meedoen aan de discussie dan zul je onderbouwd inhoudelijk moeten reageren. Heb je daar geen zin in zoals je aangeeft, dan moet je je onthouden van kort door de bocht opmerkingen en de discussie laten voor wat ie is.
Idd, en dat het nu nog steeds geen gevolgen heeft zegt meer dan genoeg over vanallesquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:50 schreef atmosphere1 het volgende:
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=216223
Het ene na het andere schandaal, veel mee rnog dan onder Nixon ooit het geval was.
quote:(10-04) Physicist says heat substance felled WTC
[..]
He ticked off several pieces of evidence for his thermite fire theory:
First, he said, video showed a yellow, molten substance splashing off the side of the south Trade Tower about 50 minutes after an airplane hit it and a few minutes before it collapsed. Government investigators ruled out the possibility of melting steel being the source of the material because of the unlikelihood of steel melting. The investigators said the molten material must have been aluminum from the plane.
But, said Jones, molten aluminum is silvery. It never turns yellow. The substance observed in the videos "just isn't aluminum," he said. But, he said, thermite can cause steel to melt and become yellowish.
Second, he cited video pictures showing white ash rising from the south tower near the dripping, liquefied metal. When thermite burns, Jones said, it releases aluminum-oxide ash. The presence of both yellow-white molten iron and aluminum oxide ash "are signature characteristics of a thermite reaction," he said.
Another item of evidence, Jones said, is the fact that sulfur traces were found in structural steel recovered from the Trade Towers. Jones quoted the New York Times as saying sulfidization in the recovered steel was "perhaps the deepest mystery uncovered in the (official) investigation." But, he said, sulfidization fits the theory that sulfur was combined with thermite to make the thermite burn even hotter than it ordinarily would.
Jones said a piece of building wreckage had a gray substance on the outside that at one point had obviously been a dripping molten metal or liquid. He said that after thermite turns steel or iron into a molten form, and the metal hardens, it is gray.
He added that pools of molten metal were found beneath both trade towers and the 47-story WTC 7. That fact, he said, was never discussed in official investigation reports.
And even though WTC 7 was not connected to the Trade Towers — in fact, there was another building between it and the towers —and even though it was never hit by a plane, it collapsed. That suggests, he said, that it came down because a thermite fire caused its structural steel to fail.
Jones said his studies are confined to physical causes of the collapses, and he doesn't like to speculate about who might have entered the buildings and placed thermite and sulfur. But he said 10 to 20 people "in the know," plus other people who didn't know what they were doing but did what they were told, could have placed incendiary packages over several weeks.
quote:Our analysts tried to find linkages among the reports and linkages to past terrorist
threats and tactics. We considered policymakers’ questions whether al-Qa‘ida was
feeding us this reporting to create panic through disinformation or to test our defenses,
but we concluded that the reports were real. When some reporting hinted that an attack
had been postponed, we continued to stress that there were multiple attacks planned and
that one or more could be continuing apace. We grew concerned that so much of the
reporting pointed to attacks overseas and noted that one of Bin Ladin’s goals had long
been to strike our homeland.
http://www.9-11commission(...)/tenet_statement.pdfquote:That said, there is a vast difference between being aware that a type of threat
exists and having a specific warning of the date, time, and location of a planned attack.
quote:Terrorist cells planning attacks against US and foreign military and civilian
targets in the Persian Gulf region were broken up. This resulted in the capture
of hundreds of pounds of explosives and other weapons, including antiaircraft
missiles. These operations also netted proof that some Islamic
charitable organizations had been either hijacked or created to provide support
to terrorists operating in other countries.
http://www.9-11commission(...)/tenet_statement.pdf pagina 21 en verderquote:Over a period of months, there were close daily consultations that included the
Director of the FBI, the National Security Advisor, and the Attorney General. We
identified 36 additional terrorist agents at the time around the world. We pursued
operations against them in 50 countries. Our disruption activities succeeded against 21 of
these individuals, and included arrests, renditions, detentions, and surveillance.We assisted the Jordanian government in dealing with terrorist cells that
planned to attack religious sites and tourist hotels. We helped track down the
organizers of these attacks and helped render them to justice.We mounted disruption and arrest operations against terrorists in eight
countries on four continents, which also netted information that allowed us to
track down even more suspected terrorists.· During this same period, unrelated to Millennium threats, we conducted
multiple operations in East Asia, leading to the arrest or detention of 45
members of the Hizballah network.In the months after the Millennium experience—in October 2000—we lost a
serious battle, when USS Cole was bombed and 17 brave American sailors
perished.We worked with numerous European governments, such as the Italians,
Germans, French, and British to identify and break up terrorist groups and
their plans against US and local interests in Europe.
Goeie reactie, librepensee. Vooral je hilarische opmerking over achter m'n oren.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:43 schreef librepensee het volgende:
Natte,het is niet slechts je flamous, ook achter de oren bevinden zich nog nog wat onsjes vocht....
Zoals gezegd kan alleen kennis van zaken uitkomst bieden bij het beoordelen van de verschillende theorieen en verklaringen.
Popular Mechanics bezondigt zich aan een hele serie achterlijke dooddoeners die door elke werkelijk deskundige makkelijk te weerleggen zijn. Overigens, ook niet-deskundigen kunnen dit, bv door de benodigde informatie bijeen te sprokkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |