Nee, it's meant to be..ik ben nu gelukkig nu ik uit de kast ben dan vroeger. Ben altijd wel gelukkig hoor, maar sinds mijn coming out en met mijn vriendje ubergelukkig.quote:Op maandag 24 april 2006 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Een vriend van mij die zei laatst dat hij eigenlijk liever hetero was geweest, hoe kijken jullie tegen zoiets aan? Zijn jullie blij met jullie geaardheid?
Kinderen worden gepest omdat ze een bepaald karakter hebben. Iemand die stevig in zijn schoenen staat en een pestkop van repliek kan dienen, wordt echt niet gepest, al zijn z'n ouders honderd keer raarder dan een homostel. Aan de andere kant worden de kids die een beetje over zich laten lopen ook gepest met hetero-ouders, dus ja...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee, it's meant to be..ik ben nu gelukkig nu ik uit de kast ben dan vroeger. Ben altijd wel gelukkig hoor, maar sinds mijn coming out en met mijn vriendje ubergelukkig.
Wat ik wel jammer vind is dat het moeilijker is om kinderen te krijgen. Ik zou over een jaar of 8 wel een kidnje willen (wel een mooie!) afijn dat word moeilijker..weet ook niet of ik het kind het kan aandoen het te laten opgroeien door 2 jongens. Ik zou een fantastische leuke papa zijn maar er is ook zoiets als een buitenwereld die er gek tegenop zou kijken en mijn kind misschien zou pesten.
Uit ervaring kan ik je zeggen dat dat niet zo is. Een verkeerde omgeving kan ervoor zorgen dat het kind gepest wordt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kinderen worden gepest omdat ze een bepaald karakter hebben. Iemand die stevig in zijn schoenen staat en een pestkop van repliek kan dienen, wordt echt niet gepest,
Er zijn er best wel wat op Fok! alleen hier nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn veel te weinig lesbiSCHe potten hier dus u kunt vast uw steentje bijdragen.
Psst, ik probeer optimistisch te zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je zeggen dat dat niet zo is. Een verkeerde omgeving kan ervoor zorgen dat het kind gepest wordt.
Er zijn heel veel onderzoeken naar gedaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Psst, ik probeer optimistisch te zijn
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar ik denk echt niet dat een kind stelselmatig gepest en buitengesloten zou worden omdat hij twee vaders of moeders heeft... daar heb ik ook weinig over gehoord in de media en die gezinnen zijn er toch allang.
Eh... dat ze het niet gemerkt heeft, wat een queerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:28 schreef Rhanna het volgende:
Wow! Een homo bij Oprah!
En zijn exvrouw zit langs hem
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:28 schreef Rhanna het volgende:
Wow! Een homo bij Oprah!
En zijn exvrouw zit langs naast hem
Ach, met zo'n cam maak je snel "vrienden" hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:50 schreef Rhanna het volgende:
Ik ben zo zielig.
Dan heb ik een webcam, heb ik weer geen vrienden op msn
Omdat mensen niet durven vragen? Bang iemand te kwetsen, bang voor het antwoord, bang om dom over te komen? Of misschien gewoon geen interesse?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:52 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb de andere deeltjes allemaal gelezen en het valt me op dat veel mensen nog vooroordelen hebben over homo's. Veel van hen bedoelen het neit verkeerd en hun opvattingen zijn oprecht, maar ik blijf het vreemd vinden dat homo's nog steeds een mysterie zijn.
Het begint hier een beetje een slowchat te worden....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:49 schreef NanKing het volgende:
Wat komen ze toch altijd tot geniale conclusies bij dit programma he.
Maar goed ik ga evendrinken.
![]()
Veel van die redenen zullen wel kloppen, ook denk ik dat veel mensen simpelweg geen homo's kennen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat mensen niet durven vragen? Bang iemand te kwetsen, bang voor het antwoord, bang om dom over te komen? Of misschien gewoon geen interesse?
En jij kan ook heel vals zijn, BB
We willen een meet, zonder SC komen we nooit bij deel 20quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het begint hier een beetje een slowchat te worden....
Lijkt me niet de bedoeling van SCH.
ik wacht nog steeds op antwoordquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:59 schreef SCH het volgende:
Heatwave
Heb je ook vragen?
Maar je hebt gelijk, zullen we het weer tot de vragen beperkingen en af en toe een klein uitstapje naar een discussie of een uitwisseling van ervaringen?
Ik denk dat je het voor de rest niet hoeft te doen. Maar die dingen voor jezelf verzwijgen is niet echt tof. Ik ben jarenlang depressief geweest, tot ik erachter kwam wat het daadwerkelijk was dat me zo dwars zat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:03 schreef wonderer het volgende:
Ja, vraag. Is het verzwijgen van je geaardheid altijd fout? Staan mensen die zeggen "je hebt niet gezegd dat je homo bent, dus je hebt me voorgelogen" in hun recht?
Ofwel: MOET je uit de kast komen?
Het verzwijgen van je geaardheid is niet fout. Mensen reageren nou eenmaal vaak kortzichtig op homoseksualiteit en je kunt nadeel ondervinden door het vermelden van je geaardheid.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:03 schreef wonderer het volgende:
Ja, vraag. Is het verzwijgen van je geaardheid altijd fout? Staan mensen die zeggen "je hebt niet gezegd dat je homo bent, dus je hebt me voorgelogen" in hun recht?
Ik denk dat het verstandig is om het niet te verzwijgen. Tenminste, niet tegen iedereen. Het lijkt mij belangrijk dat je iemadn hebt waarmee je gewoon kan praten om niet enorm eenzaam en alleen te worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:03 schreef wonderer het volgende:
Dat bedoel ik niet helemaal... Maar ik denk dat het toch altijd terug te leiden is op zelfbescherming, al dan niet terecht, dus lamaarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het verzwijgen van je geaardheid is niet fout. Mensen reageren nou eenmaal vaak kortzichtig op homoseksualiteit en je kunt nadeel ondervinden door het vermelden van je geaardheid.![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:03 schreef Rhanna het volgende:
Oke. Dan heb ik een vraag, als pot zijnde
Gaan jullie wel eens naar homocafe's/discotheken etc? Wat zijn jullie ervaringen ermee?
Ik ben er nog nooit geweest, ben sowieso niet zo'n uitgaanstype en het is allemaal ook wel redelijk nieuw voor mij. Ik ben wel van plan om er eens heen te gaan, alleen moet ik de moed enzo nog wel vindenquote:
Als je bereid bent om naar Rotterdam te komen wil ik best een keer op sleeptouw nemen hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, ben sowieso niet zo'n uitgaanstype en het is allemaal ook wel redelijk nieuw voor mij. Ik ben wel van plan om er eens heen te gaan, alleen moet ik de moed enzo nog wel vinden![]()
.
Daar krijg ik altijd hele stoffige oubillige coc gedachtes bij. Is dat terecht?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:07 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
je kunt ook lid worden van de kringen
ook een tip , kun je samen met je kring uitgaan
Ik ken een meisje die door twee lesbiënnes wordt opgevoed (wel, ze is het kind van een van de lesbiënnes) en om eerlijk te zeggen benijdt ik haar om wat voor jeugd zij heeft. Want zij wordt NIET naar de eerste de beste pauperschool geschopt zoals ik in mijn jeugd, maar ze gaat naar een goede school, waar ze veel vriendjes en vriendinnetjes heeft.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Psst, ik probeer optimistisch te zijn
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar ik denk echt niet dat een kind stelselmatig gepest en buitengesloten zou worden omdat hij twee vaders of moeders heeft... daar heb ik ook weinig over gehoord in de media en die gezinnen zijn er toch allang.
Waarom?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:03 schreef wonderer het volgende:
Wisselend.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:03 schreef Rhanna het volgende:
Oke. Dan heb ik een vraag, als pot zijnde
Gaan jullie wel eens naar homocafe's/discotheken etc? Wat zijn jullie ervaringen ermee?
Ja, dat was mijn vraag dus...quote:
Haha, thnx, maar Rotterdam is me toch wel net iets te ver. Ik ga waarschijnlijk wel binnenkort even de gaybars verkennen met een vriend van mij (die ook homo is) en ik heb al van verschillende mensen gehoord dat ze best mee willen omdat ze wel eens willen zien hoe het daar is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je bereid bent om naar Rotterdam te komen wil ik best een keer op sleeptouw nemen hoor.
Of we gaan gewoon met een groepje van Fok! er heen ofzo. voor al die meeting roeperts
Ik ben niet een super uitgaander ofzo, maar heb wel een heleboel dingen gezien.
Van gay palace tot de entre nous (wat nu niet meer is).
In gaygelegenheden komen veelal homoseksuele MENSEN, die gelegenheden zijn niet gericht op geslachtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 06:05 schreef Prego het volgende:
ik vind het vreselijk, het punt van een kroeg vol mannen of vrouwen ontgaat mij (ieder z'n meug, daar niet van)
een kroeg met een mengeling van alle soorten mensen vind ik veel leuker!
Nee ik dwaal nu maar doelloos rondquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:24 schreef Rhanna het volgende:
ahaha. Heb jij een ander toevluchtsoord gevonden?
alweer? wat heeft hij nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
SCH is nogal lang gebanned enzoot.
En het is zijn topic he
Een oevre ban sowieso tot half Juni zover ik begrepen hebquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:28 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
alweer? wat heeft hij nu weer gedaan?![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:33 schreef Rhanna het volgende:
Zullen we er dan maar een rouw topic van maken?
In wat voor opzicht? Voor de buitenwereld of puur de relatie zelf.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:36 schreef Rhanna het volgende:
Oke. Een vraag dan
Is een lesbische/homo relatie moeilijker dan een hetero relatie?
Allemachtig, dat zijn geen halve maatregelen!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:31 schreef NanKing het volgende:
Een oevre ban sowieso tot half Juni zover ik begrepen heb.
Voor de buitenwereld kan het moeilijker zijn. Dat ligt aan meerdere factoren hoe jij er zelf mee omgaat en hoe jouw omgeving er mee omgaat.quote:
Voor een gedeelte heb je daar wel gelijk in denk ik. Maar zo ontzettend veel ervaring heb ik niet met hetero relaties. Dus ik kan het niet sluitend bewijzen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet dat ik echt ervaring heb op dat gebied, maar misschien voelen twee mannen/twee vrouwen elkaar wel beter aan. Want je hoort altijd dat mannen vrouwen niet begrijpen (en andersom), en dat daar de relatie nog wel eens onder lijdt.
Maar ik zeg maar wat.
Dat wordt een lange dag danquote:Op donderdag 1 juni 2006 07:24 schreef dokkie0527 het volgende:
ik moet nog tot 14:30....
Zoals de naam zegt, 500.quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:27 schreef dokkie0527 het volgende:
ja, hoeveel homo's passen er in een fiat 500?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
In gaygelegenheden komen veelal homoseksuele MENSEN, die gelegenheden zijn niet gericht op geslacht![]()
Nee. Ik ga de verjaardag van mijn moeder vieren op een campingquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:38 schreef XMN8R het volgende:
Owja, toch: ga je morgen nog naar Zwolle?
Ik ben er een paar jaar niet geweest en wilde het wel weer eens proberen. En een vriend van me woont er, dus dat is een leuke gelegenheid om dat hele eind weer eens te rijden. Maar het programma is niet echt top geloof ikquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:50 schreef SCH het volgende:
Nee. Ik ga de verjaardag van mijn moeder vieren op een camping![]()
Roze zaterdag is okay maar heb het inmiddels wel gezien, al jaren eigenlijk.
Doet dat pijn?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:51 schreef wonderer het volgende:
SCH, heb je veel "hags"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |