Beste P8,quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:59 schreef P8 het volgende:
waarom praten zoveel homo's zo ontzettend verwijfd, en heb jij een hekel aan deze slag homo's?
Beste zwareshag,quote:Op maandag 17 april 2006 00:49 schreef zwareshag het volgende:
Hallo SCH,
In het kort: een goede vriend van mij weet nog niet zeker welke geaardheid hij heeft. Hij heeft het heel vaak over seks met mannen maar hij zegt dat dit meer een grapje is hoewel hij wel toegeeft dat hij zich vaker aangetrokken voelt tot bepaalde mannen, zowel knappe filmsterren als "gewone" mannen die ik ook ken. Hij heeft het eigenlijk vaker over seks met mannen als met vrouwen, maar hij voelt zich ook wel aangetrokken tot vrouwen. Het punt is dat hij nog nooit echt verliefd is geweest op een man, hoewel hij zich er wel aangetrokken tot voelt. Dus SCH, ik wil je vragen, is er een mogelijkheid dat hij biseksueel is of dat hij gewoon een hetero is die nog in de ontdekkingsfase zit?
goed, dat woord "zoveel" was misschien niet goed gekozen. Alleen de homo's die zo praten vallen op, waardoor het lijkt alsof dat het overgrote deel is.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste P8,
Volgens mij praat maar een klein deel van de homo's verwijfd en ik heb geen hekel aan die mensen, waarom zou ik? Ik heb geen hekel aan mensen louter door de manier waarop ze praten.
kus SCHomo
Die dames zijn geweldig!!! Je kunt ze zo gemakkelijk pesten met simpele constateringen.quote:Op maandag 10 april 2006 20:56 schreef NanKing het volgende:
Er is wel een hele grote groep hannematers (anagram voor mannenhaters), dat zijn over het algemeen lesbo's waar ik het niet mee kan vinden. Ze haten alles wat man maar zelf zijn het net lompe boeren.
Zelf knap ik totaal af van homo's die dat soort 'toneelspelen' zich eigen hebben gemaakt, maar ik val ook niet op 'MANNEN'. Maar ik heb geen hekel aan 'dat soort mensen'.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:55 schreef P8 het volgende:
[..]
goed, dat woord "zoveel" was misschien niet goed gekozen. Alleen de homo's die zo praten vallen op, waardoor het lijkt alsof dat het overgrote deel is.
Maar ik heb een hekel aan deze mensen omdat ze zo'n attitude hebben van "kijk mij eens tof homo zijn". Maar hetero's gaan toch ook niet opeens een hele eigen manier van praten ontwikkelen (breezers en wiggers even buiten beschouwing gelaten)
Ik ken homo's die overigens ook een hekel aan deze homo's hebben. Argument wat ik heb gehoord, wat trouwens een enorm goede was vond ik: "ik ben homo, dus ik val op mannen"
Ja, dat er lui zijn die dat doen. Dat snap je werkelijk niet. Dom. Dom. Dom. Heel Dom.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
BeSCHte SCH en co!
Er was gisterennacht een programma op TV over homo's die HIV-besmet zijn of AIDS hebben in Amerika. Daar kwamen ook jonge mannen in voor die er opzettelijk voor gekozen hebben om bestmet te raken. Dat deden ze om "erbij te horen" of om juist geen zorgen meer te hebben om besmet te raken ofzo.
Maar mijn vraag is nu eigenlijk hoe hier door jullie daarover gedacht wordt, dus het opzettelijk besmet raken met het virus.
En zijn jullie wel eens in contact gekomen met homo's die HIV-besmet zijn, of AIDS hebben?
Groet,
Erik
Ik snap mensen die roken ook niet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:30 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ja, dat er lui zijn die dat doen. Dat snap je werkelijk niet. Dom. Dom. Dom. Heel Dom.
Offtopic: Oeh! Amigaquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:14 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik weet niet of je de gever of de ontvanger bent maar nemen jullie ook klysma's zodat de anus compleet schoon is en er geen poep aan de penis blijft plakken?
Ook: Als je de ontvanger bent, deed het de eerste keer erg pijn?
Ik wel, hoewel ikzelf niet rook. (althans, niet verslaafd - geen sigaretten)quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap mensen die roken ook niet.
Je vraagt het niet aan mij, maar zelfs als niet-homo durf ik wel te beweren dat 99.9999% van alle homo's dat onzettend dom/stom/ziek vindenquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
BeSCHte SCH en co!
Er was gisterennacht een programma op TV over homo's die HIV-besmet zijn of AIDS hebben in Amerika. Daar kwamen ook jonge mannen in voor die er opzettelijk voor gekozen hebben om bestmet te raken. Dat deden ze om "erbij te horen" of om juist geen zorgen meer te hebben om besmet te raken ofzo.
Maar mijn vraag is nu eigenlijk hoe hier door jullie daarover gedacht wordt, dus het opzettelijk besmet raken met het virus.
En zijn jullie wel eens in contact gekomen met homo's die HIV-besmet zijn, of AIDS hebben?
Groet,
Erik
Maar er zijn mensen die er neit zo over dneken, en die het graag willen. Blijkbaar zijn die er dus echt wel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:56 schreef doka het volgende:
[..]
Je vraagt het niet aan mij, maar zelfs als niet-homo durf ik wel te beweren dat 99.9999% van alle homo's dat onzettend dom/stom/ziek vinden![]()
Ik neem aan dat je 'The gift' bedoelt? Ik had die docu een tijd geleden al gezien. Voordat ik 'm had gezien was ik me er niet van bewust dat er zoiets bestond eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
BeSCHte SCH en co!
Groet,
Erik
Dat is al wat jaren geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaanquote:Op zondag 23 april 2006 11:56 schreef doka het volgende:
O ja, vraagje aan NanKing:
vind je het vies om met een man te (tong)zoenen?
Hm ik denk wel dat ik anders naar vrouwen kijk als een gemiddelde hetero man. Ik kom er nog even op terug dadelijk even denken wat nou precies de verschillen zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 11:56 schreef wonderer het volgende:
Voor zowel SCH als NanKing: denken jullie dat je op andere dingen let, tot andere dingen wordt aangetrokken bij een man/vrouw dan een hetero? Kijkt SCH anders naar mannen dan een heterovrouw en een heteroman naar vrouwen? En kijkt NanKing anders naar vrouwen dan een heterovrouw naar mannen, en anders naar vrouwen dan een heteroman?
Aan de ene kant denk ik "ja, natuurlijk, het is ook anders" maar aan de andere kant "waarom zou het anders zijn, liefde/aantrekking is universeel en voor iederéén anders en uniek"... help!
Volgens mij staat dat in een eerder topic, moment even zoeken.quote:Op zondag 23 april 2006 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
NanKing, nu je er toch bent, hoe oud was je toen je "uit de kast kwam"? En hoe werd er in je omgeving op gereageerd?
Dank je!quote:
Moet toch ook wel volgens mij! Zijn er ook homo's die op die manier klaar kunnen komen? Als ze anaal genomen worden?quote:Op zaterdag 22 april 2046 22:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:Ontopic: De keer dat ik het deed was 't allemaal vrij schoon gebleven; maar 't is wel erg strak, dus ik kan me het voorstellen dat 't vrij pijn doet ('k had zelf de actieve rol, zeg maar)
Je hebt geen gaydar?quote:Op zondag 23 april 2006 17:59 schreef roze-meisje het volgende:
hoe herken ik lesbiennes? niet de manwijf types want die herkent iedereen
serieusquote:Op zondag 23 april 2006 18:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je hebt geen gaydar?. Ik weet niet hoe ik het doe maar heb me nagenoeg nog nooit vergist.
Nee hoorquote:Op zondag 23 april 2006 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus de gaydar is niet alleen voor mannen?
Soms wel, maar dat is meestal als je iemand leert kennen.quote:Op zondag 23 april 2006 18:21 schreef Tha_Erik het volgende:
.
En biseksuelen? Slaan die ook aan op de gaydar?
jaquote:Op zondag 23 april 2006 18:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Soms wel, maar dat is meestal als je iemand leert kennen.
ow en Roze meisje je bedoelt haar toch?
http://ellen-degeneres.piranho.com/etheridge/melissatammy035.jpg
* vanitasvanitatumetomniava heeft ook nog wat Amiga'tjes in z'n huiskamer staanquote:
Yup,quote:[..]
Moet toch ook wel volgens mij! Zijn er ook homo's die op die manier klaar kunnen komen? Als ze anaal genomen worden?
mm okequote:Op zondag 23 april 2006 18:28 schreef NanKing het volgende:
Nou bij tammy lynn michaels zie je dat ze lesbisch is omdat ze opvallend vaak innig met mvr Etheridge op de foto staat.
Ok serieus, ik heb nog nooit iets anders als foto's van haar gezien dus zou het zo niet kunnen zeggen. Soms zijn het gewoon hele kleine dingetjes waar je het aan ziet/weet.
Sjah zoals vanitasvanitatumetomniava (hapt naar ademquote:
Waar komt die obsessie met anale sex toch vandaan? Als je een vriendin hebt, kijk haar even lief aan en probeer het zelfquote:Op zondag 23 april 2006 13:54 schreef r0x het volgende:
Maar hoe zit dat nou met al die poep? Of gebruik eerst een stofzuiger o.i.d. ?
Mja. Ik hoor ook nog wel eens dat mensen dachten dat ik op vrouwen val. Aan de andere kant zijn er dan ook een paar nichten die wel interesse haddenquote:Op zondag 23 april 2006 18:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik herken homo mannen trouwens ook snel in het wild.
Nog wel een grappig verhaaltje daarover, mijn vriendin herkent homo mannen dus absoluut niet. We stonden een keer te flyeren op roze zaterdag en zij gaf een flyer aan een jonge gozer met een strak shirtje en een strakke broek. Zij dacht die is vast homo. Niet dusnog bijna bonje gehad want hij ging al zijn vrienden erbij halen
. En ik kon eigenlijk alleen maar lachen erom :$ maar mijn vriendin schaamde zich dood en wist niet hoe snel ze weg moest komen
.
sorry dat ik 't zeg maar je ziet er ook nogal mannelijk uitquote:Op maandag 24 april 2006 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja. Ik hoor ook nog wel eens dat mensen dachten dat ik op vrouwen val. Aan de andere kant zijn er dan ook een paar nichten die wel interesse hadden
Uit fotoboek van Wondererquote:Op maandag 24 april 2006 17:48 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
sorry dat ik 't zeg maar je ziet er ook nogal mannelijk uit![]()
quote:Ik ben Maike, ik heb twee X chromosomen, al willen mensen daar nog wel eens aan twijfelen. Daar heb ik geen moeite mee, anders zou ik wel een jurk aantrekken.
Lach je die mensen niet heel erg uit dan? Dat ze zo opgesloten zitten in hun eigen vooroordelenquote:Op maandag 24 april 2006 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja. Ik hoor ook nog wel eens dat mensen dachten dat ik op vrouwen val. Aan de andere kant zijn er dan ook een paar nichten die wel interesse hadden
oh dat had ik niet gelezenquote:Op maandag 24 april 2006 17:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Uit fotoboek van Wonderer
[..]
Dus ik denk dat ze zichzelf er goed van bewust is.
En daarbij komt lekker boeiend .
Waarom vind je per sé dat je een vrouw er super vrouwelijk uit moet zien?
Ik vind vrouwen kort haar ook altijd erg goed staan (mits slank gezicht)quote:Op maandag 24 april 2006 17:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Uit fotoboek van Wonderer
[..]
Dus ik denk dat ze zichzelf er goed van bewust is.
En daarbij komt lekker boeiend .
Waarom vind je per sé dat je een vrouw er super vrouwelijk uit moet zien?
Ik lach er om, leg het naast me neer of als iemand oprecht geintereseerd is leg ik uit.quote:Op maandag 24 april 2006 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo,
Weer een vraag van mij, hoe gaan jullie om met (voor)oordelen (negatieve dan wel)?
Groet,
Erik.
Ik ga daar zelf heel hard tegenin. (wat vaak wel een goede uitwerking heeft, alleen vergt het ook wel veel van me)quote:Op maandag 24 april 2006 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo,
Weer een vraag van mij, hoe gaan jullie om met (voor)oordelen (negatieve dan wel)?
Groet,
Erik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |