Nee, it's meant to be..ik ben nu gelukkig nu ik uit de kast ben dan vroeger. Ben altijd wel gelukkig hoor, maar sinds mijn coming out en met mijn vriendje ubergelukkig.quote:Op maandag 24 april 2006 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Een vriend van mij die zei laatst dat hij eigenlijk liever hetero was geweest, hoe kijken jullie tegen zoiets aan? Zijn jullie blij met jullie geaardheid?
Kinderen worden gepest omdat ze een bepaald karakter hebben. Iemand die stevig in zijn schoenen staat en een pestkop van repliek kan dienen, wordt echt niet gepest, al zijn z'n ouders honderd keer raarder dan een homostel. Aan de andere kant worden de kids die een beetje over zich laten lopen ook gepest met hetero-ouders, dus ja...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee, it's meant to be..ik ben nu gelukkig nu ik uit de kast ben dan vroeger. Ben altijd wel gelukkig hoor, maar sinds mijn coming out en met mijn vriendje ubergelukkig.
Wat ik wel jammer vind is dat het moeilijker is om kinderen te krijgen. Ik zou over een jaar of 8 wel een kidnje willen (wel een mooie!) afijn dat word moeilijker..weet ook niet of ik het kind het kan aandoen het te laten opgroeien door 2 jongens. Ik zou een fantastische leuke papa zijn maar er is ook zoiets als een buitenwereld die er gek tegenop zou kijken en mijn kind misschien zou pesten.
Uit ervaring kan ik je zeggen dat dat niet zo is. Een verkeerde omgeving kan ervoor zorgen dat het kind gepest wordt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kinderen worden gepest omdat ze een bepaald karakter hebben. Iemand die stevig in zijn schoenen staat en een pestkop van repliek kan dienen, wordt echt niet gepest,
Er zijn er best wel wat op Fok! alleen hier nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn veel te weinig lesbiSCHe potten hier dus u kunt vast uw steentje bijdragen.
Psst, ik probeer optimistisch te zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je zeggen dat dat niet zo is. Een verkeerde omgeving kan ervoor zorgen dat het kind gepest wordt.
Er zijn heel veel onderzoeken naar gedaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Psst, ik probeer optimistisch te zijn
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar ik denk echt niet dat een kind stelselmatig gepest en buitengesloten zou worden omdat hij twee vaders of moeders heeft... daar heb ik ook weinig over gehoord in de media en die gezinnen zijn er toch allang.
Eh... dat ze het niet gemerkt heeft, wat een queerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:28 schreef Rhanna het volgende:
Wow! Een homo bij Oprah!
En zijn exvrouw zit langs hem
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:28 schreef Rhanna het volgende:
Wow! Een homo bij Oprah!
En zijn exvrouw zit langs naast hem
Ach, met zo'n cam maak je snel "vrienden" hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:50 schreef Rhanna het volgende:
Ik ben zo zielig.
Dan heb ik een webcam, heb ik weer geen vrienden op msn
Omdat mensen niet durven vragen? Bang iemand te kwetsen, bang voor het antwoord, bang om dom over te komen? Of misschien gewoon geen interesse?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:52 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb de andere deeltjes allemaal gelezen en het valt me op dat veel mensen nog vooroordelen hebben over homo's. Veel van hen bedoelen het neit verkeerd en hun opvattingen zijn oprecht, maar ik blijf het vreemd vinden dat homo's nog steeds een mysterie zijn.
Het begint hier een beetje een slowchat te worden....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:49 schreef NanKing het volgende:
Wat komen ze toch altijd tot geniale conclusies bij dit programma he.
Maar goed ik ga evendrinken.
![]()
Veel van die redenen zullen wel kloppen, ook denk ik dat veel mensen simpelweg geen homo's kennen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat mensen niet durven vragen? Bang iemand te kwetsen, bang voor het antwoord, bang om dom over te komen? Of misschien gewoon geen interesse?
En jij kan ook heel vals zijn, BB
We willen een meet, zonder SC komen we nooit bij deel 20quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het begint hier een beetje een slowchat te worden....
Lijkt me niet de bedoeling van SCH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |