K zal me es reggen op je forumquote:
ken je de Wighnomy Brothers?quote:Op maandag 17 april 2006 22:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die Alex Under is ook wel cool trouwens.
Nope, ken ik niet. Zelfde stijl zo'n beetje?quote:Op maandag 17 april 2006 22:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ken je de Wighnomy Brothers?
die zijn echt geniaal
mja, wat meer spaceyquote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nope, ken ik niet. Zelfde stijl zo'n beetje?
O.C. feat. Organized Konfusion - War Gamesquote:Op maandag 17 april 2006 20:59 schreef rotskibo het volgende:
Ik ben een cd'tje aan het samenstellen met de beste DJ Premier beats alleen ik ken niet alle nummers uit zijn discographie, jullie nog aanraders buiten de wat bekendere zoals n.y. state of mind, unbelievable en mathematics?
Ik wist btw niet dat N2gether now ook van hem af kwam
quote:
Dangerdoomquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:00 schreef Zuen het volgende:
Kan iemand mij een goede cd van MF doom aanraden?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:00 schreef Zuen het volgende:
Kan iemand mij een goede cd van MF doom aanraden?
Leuk album!quote:Op zondag 16 april 2006 17:30 schreef Mar10Segovia het volgende:
[afbeelding]
Ghost - Seldom Seen Often Heard
Aanrader.
Dit smaakt wel naar meer inderdaad.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:41 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ga je nu weer aan de hiphop Cos?
De nieuwe Apathy-Eastern Philosophy is ook goedquote:Op woensdag 19 april 2006 10:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nieuwe van soul position(RJD2 & Blueprint) 'Things go better with RJ & Al' heb ik wat meer doorgeluisterd , hij klinkt echt goed
leuk?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
en ik heb de nieuwe mr. lif gevonden![]()
Dat Apathy album vond ik op het eerste gehoor weinig aan. Maar die van El Da Sensei zal ik maar eens checken want die heb ik tot nog toe genegeerd omdat het me simpelweg niks leekquote:Op woensdag 19 april 2006 12:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
De nieuwe Apathy-Eastern Philosophy is ook goed
de nieuwe El De Sensei-The Unusual is ook wel goed
en ik heb de nieuwe mr. lif gevonden![]()
Die roeleert dat nummer, het is alleen geen Jay-z...quote:Op woensdag 19 april 2006 01:00 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm luister nu een remix van Touch It ( van busta ) met Nas & Jay-Z op de track..vraag me af of die officieel is, klinkt wel zo..
maarja vage track
9 minuten lang... en die bass zoooooo laag... heerlijk... beetje commercieel maar goed!quote:Touch It featuring Mary J Blige, Rah Digga, Missy Elliot, Lloyd Banks, Papoose, and DMX.
Die Lif gooi ik vanavond wel even online & die El Da Sensei ook welquote:Op woensdag 19 april 2006 15:56 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Dat Apathy album vond ik op het eerste gehoor weinig aan. Maar die van El Da Sensei zal ik maar eens checken want die heb ik tot nog toe genegeerd omdat het me simpelweg niks leek
En uhm, Mr. Lif.... Kom maar op
Hehe ik heb ze allebij, en die is met Nas & Jay-Z en natuurlijk Busta zelfquote:Op woensdag 19 april 2006 16:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Die roeleert dat nummer, het is alleen geen Jay-z...
[..]
9 minuten lang... en die bass zoooooo laag... heerlijk... beetje commercieel maar goed!
Blood money toch of zo? Die hoes is echt zo G-unit style.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:38 schreef rotskibo het volgende:
Nieuwe Mobb Deep album is echt zo fucking wack
De eerste had ik al, de tweede heb ik nu en die klinkt ook erg goed. Thanks manquote:Op woensdag 19 april 2006 21:31 schreef Zuen het volgende:
House of Pain. Luister het weer eens na een tijdje, oude goude.
[quote]
Dangerdoom
MM.......Food
Madvillany
ect....
Helemaal mee eens. Echt schijt, geef mij hun oude albums maarquote:Nieuwe Mobb Deep album is echt zo fucking wack
Ik zie het nu ook ja er zijn er meerquote:Op woensdag 19 april 2006 18:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hehe ik heb ze allebij, en die is met Nas & Jay-Z en natuurlijk Busta zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |