Hee hee! Ff chill he? Tuurlijk is het jammer dat die Proof is neergeschoten, niemand zou zo'n lot beschoren moeten zijn. Dat wij het hier in dit topic echter niet bespreken, komt omdat de meeste mensen in dit topic de muziek van Proof en D12 niet zo geweldig vinden. Is ons goed recht toch?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:18 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik die troep van jullie pensioengenietende klapdeurjosti's wel. En trouwens die kill maakte toch ook hiphop en volgens mij staat dat woord toch echt in de TT, lamzak.
volgens mij zou zijn nieuwe album al een aantal keren uitgekomen moeten zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 21:37 schreef Mip1988 het volgende:
al hoewel Rakim volges mij sinds The Master niks meer heeft uitgebracht..?
Zou op Dre's label Aftermath uitkomen. Rakim was het echter niet eens met de artistieke richting die Dre in wilde slaan (commercieel) met het album en besloot het niet uit te brengen. Hij is voor zover ik weet ook weg bij Aftermath nu.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
volgens mij zou zijn nieuwe album al een aantal keren uitgekomen moeten zijn
die zit volgensmij nog steeds een ban uit die ie eind januari gekregen heeft.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, ouderwets gezellig.
Waar is -Angel- trouwens ??
O, ahaquote:Op donderdag 13 april 2006 10:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die zit volgensmij nog steeds een ban uit die ie eind januari gekregen heeft.
was een paar dagen geleden nog een artikel over op mtv.comquote:Op donderdag 13 april 2006 10:37 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Zou op Dre's label Aftermath uitkomen. Rakim was het echter niet eens met de artistieke richting die Dre in wilde slaan (commercieel) met het album en besloot het niet uit te brengen. Hij is voor zover ik weet ook weg bij Aftermath nu.
Wat mij vet lijkt is een album van Rakim en Nas, met produkties van Premo, Large Pro, Necro, Pete Rock en vintage Diamond D en RZA. Zou redelijk orgastisch zijn.![]()
Laters!!
AA
Juist ja, dat dusquote:Op donderdag 13 april 2006 07:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Omdat er veeeel beter rappers zijn dan 2Pac. En, als ik voor mij zelf spreek, die beats vond ik nergens echt boeiend.
Ja Posje, ik weet ook wel dat dat niet gaat gebeuren, maar dat neemt niet weg dat het wel cool zou zijn.quote:
Nog gegaan?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:27 schreef Z het volgende:
Gaat er nog iemand naar Raekwon in de Melkweg vanavond?
jay-z is toch met pensioen?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:12 schreef S-Two het volgende:
Volgens mij zag ik laatst ook op MTV iets dat Jay-Z en Nas samen een album gingen maken?
Ook veel gelezen.. Maar eerst zien dan geloven. Nas wil wel erg veel....quote:Op donderdag 13 april 2006 15:12 schreef S-Two het volgende:
Volgens mij zag ik laatst ook op MTV iets dat Jay-Z en Nas samen een album gingen maken?
NAS zit nu toch bij G-Unitquote:Op donderdag 13 april 2006 16:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ook veel gelezen.. Maar eerst zien dan geloven. Nas wil wel erg veel....
NAS zit bij Def Jam, dat zeiden Sean Carter en NAS laatst in dat MTV stukje, ik heb het toevallig langs zien komen.quote:
Ach, was toch al lang tijd niet veel meer.quote:
Terwijl juist Mase toch meer voor die "happy" vibe wilde gaan ofzo.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ach, was toch al lang tijd niet veel meer.
Mase () zit ook nu bij G-Unit. Z'n nieuwe naam.........Murda Mase
![]()
Nee. Is het wat? Lif is in mijn ogen een zwaar onderschatte rapper.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:22 schreef Mar10Segovia het volgende:
Iemand al iets van het nieuwe album van Mr. Lif beluisterd?
Dr. Dre Ft. Rakim - After U Die.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:20 schreef -skippybal- het volgende:
Ik verveel meIemand nog een redelijk nieuw aanradertje om te luisteren???
Danke, maar te laatquote:
Een reactie binnen twee minuten vind ik toch redelijk snel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Danke, maar te laat![]()
Luisterpaal heeft wat leuke zooi online staan![]()
Was 'ie ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:25 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Een reactie binnen twee minuten vind ik toch redelijk snel.
Geen idee, ik wilde hetzelfde vragen aan diegenequote:Op vrijdag 14 april 2006 08:08 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Nee. Is het wat? Lif is in mijn ogen een zwaar onderschatte rapper.
Laters!!
AA
http://www.pitchforkmedia.com/news/06-04/14.shtml#adultswimquote:Adult Swim Teams Up With Stones Throw
Dave Maher reports:
First, Wu-Tang met the indie culture. Then MF Doom and Danger Mouse, as Danger Doom, released the Cartoon Network/Adult Swim-endorsed The Mouse and the Mask, with a guest appearance from Ghostface Killah. Ghostface just released Fishscale, which had a handful of Doom beats on it, and there is word of a full-length Ghostface/Doom collaboration. And if all of these things were not enough to keep you holed up in the basement getting high and listening to records, Stones Throw Records has decided to bring TV into the equation once again.
Apparently, cartoons about fast food are the new movies about samurais, as Stones Throw are collaborating with Adult Swim to produce a new album in the vein of the Danger Doom debut. Executive produced by label head Peanut Butter Wolf, the currently untitled collection will feature contributions from Madlib and MF Doom as Madvillain, Madlib and the late producer J Dilla, and Madlib's jazz band Yesterdays News Quintet. Just in case you didn't get that: Madlib. Stones Throw artists J. Rocc, Oh No, Percee P, Dudley Perkins, M.E.D., Koushik, Roc C, Aloe Blacc, and Georgia Ann Muldrow will also put in appearances.
The album will celebrate Stones Throw's ten-year anniversary and is tentatively scheduled for a September release date.
Nu ik dat stukje lees, en MF Doom en Ghostface weer samen zie staan.... wanneer komt nu eigenlijk die collabo uit tussen hun?? Want daar kijk ik nog steeds super naar uit, ondanks het (voor mij) teleurstellende laaste albumpje van Ghostfacce.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:16 schreef Summoner het volgende:
[..]
http://www.pitchforkmedia.com/news/06-04/14.shtml#adultswim
De bijdrages van YNQ en Dudley Perkins en wéér de aanwezigheid van die Adult Swim personages loop ik niet bepaald warm voor, maar vanwege de rest van de Stones Throw kliek wel een release om in de gaten te houden.
zo heette de beste man al toen ie nog met Big L, Killa Cam('ron) en Bloodshed, Harlem onveilig maakte, voordat ie puff tegenkwam.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ach, was toch al lang tijd niet veel meer.
Mase () zit ook nu bij G-Unit. Z'n nieuwe naam.........Murda Mase
![]()
Klinkt wel tof (zit nu "valley of the legends" te luisteren). Maar eens nader onderzoekenquote:Op maandag 17 april 2006 10:47 schreef Mar10Segovia het volgende:
Hier kun je wat samples beluisteren.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik er slechts 6 / 7 nummers van heb gehoord.
zal het even checkenquote:Op maandag 17 april 2006 10:47 schreef Mar10Segovia het volgende:
klinkt erg vetquote:Op maandag 17 april 2006 10:47 schreef Mar10Segovia het volgende:
heb 'm inmiddels binnenquote:Op maandag 17 april 2006 13:10 schreef cosmick het volgende:
Heb er een torrent van gevonden... alleen schiet 0 kB/s nie zo op
quote:Op maandag 17 april 2006 19:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb 'm inmiddels binnenleuk album
en m'n forum is weer helemaal online![]()
Hehequote:Op maandag 17 april 2006 19:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb 'm inmiddels binnenleuk album
en m'n forum is weer helemaal online![]()
Ik heb er eerder vanavond één nummer van gehoord. Klonk inderdaad goed/naar meerquote:Op maandag 17 april 2006 18:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nieuwe Soul Position klinkt dope!
heb een tijdje terug ook zo'n cd gemaaktquote:Op maandag 17 april 2006 20:59 schreef rotskibo het volgende:
Ik ben een cd'tje aan het samenstellen met de beste DJ Premier beats alleen ik ken niet alle nummers uit zijn discographie, jullie nog aanraders buiten de wat bekendere zoals n.y. state of mind, unbelievable en mathematics?
Ik wist btw niet dat N2gether now ook van hem af kwam
K zal me es reggen op je forumquote:
ken je de Wighnomy Brothers?quote:Op maandag 17 april 2006 22:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die Alex Under is ook wel cool trouwens.
Nope, ken ik niet. Zelfde stijl zo'n beetje?quote:Op maandag 17 april 2006 22:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ken je de Wighnomy Brothers?
die zijn echt geniaal
mja, wat meer spaceyquote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nope, ken ik niet. Zelfde stijl zo'n beetje?
O.C. feat. Organized Konfusion - War Gamesquote:Op maandag 17 april 2006 20:59 schreef rotskibo het volgende:
Ik ben een cd'tje aan het samenstellen met de beste DJ Premier beats alleen ik ken niet alle nummers uit zijn discographie, jullie nog aanraders buiten de wat bekendere zoals n.y. state of mind, unbelievable en mathematics?
Ik wist btw niet dat N2gether now ook van hem af kwam
quote:
Dangerdoomquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:00 schreef Zuen het volgende:
Kan iemand mij een goede cd van MF doom aanraden?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:00 schreef Zuen het volgende:
Kan iemand mij een goede cd van MF doom aanraden?
Leuk album!quote:Op zondag 16 april 2006 17:30 schreef Mar10Segovia het volgende:
[afbeelding]
Ghost - Seldom Seen Often Heard
Aanrader.
Dit smaakt wel naar meer inderdaad.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:41 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ga je nu weer aan de hiphop Cos?
De nieuwe Apathy-Eastern Philosophy is ook goedquote:Op woensdag 19 april 2006 10:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nieuwe van soul position(RJD2 & Blueprint) 'Things go better with RJ & Al' heb ik wat meer doorgeluisterd , hij klinkt echt goed
leuk?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
en ik heb de nieuwe mr. lif gevonden![]()
Dat Apathy album vond ik op het eerste gehoor weinig aan. Maar die van El Da Sensei zal ik maar eens checken want die heb ik tot nog toe genegeerd omdat het me simpelweg niks leekquote:Op woensdag 19 april 2006 12:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
De nieuwe Apathy-Eastern Philosophy is ook goed
de nieuwe El De Sensei-The Unusual is ook wel goed
en ik heb de nieuwe mr. lif gevonden![]()
Die roeleert dat nummer, het is alleen geen Jay-z...quote:Op woensdag 19 april 2006 01:00 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm luister nu een remix van Touch It ( van busta ) met Nas & Jay-Z op de track..vraag me af of die officieel is, klinkt wel zo..
maarja vage track
9 minuten lang... en die bass zoooooo laag... heerlijk... beetje commercieel maar goed!quote:Touch It featuring Mary J Blige, Rah Digga, Missy Elliot, Lloyd Banks, Papoose, and DMX.
Die Lif gooi ik vanavond wel even online & die El Da Sensei ook welquote:Op woensdag 19 april 2006 15:56 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Dat Apathy album vond ik op het eerste gehoor weinig aan. Maar die van El Da Sensei zal ik maar eens checken want die heb ik tot nog toe genegeerd omdat het me simpelweg niks leek
En uhm, Mr. Lif.... Kom maar op
Hehe ik heb ze allebij, en die is met Nas & Jay-Z en natuurlijk Busta zelfquote:Op woensdag 19 april 2006 16:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Die roeleert dat nummer, het is alleen geen Jay-z...
[..]
9 minuten lang... en die bass zoooooo laag... heerlijk... beetje commercieel maar goed!
Blood money toch of zo? Die hoes is echt zo G-unit style.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:38 schreef rotskibo het volgende:
Nieuwe Mobb Deep album is echt zo fucking wack
De eerste had ik al, de tweede heb ik nu en die klinkt ook erg goed. Thanks manquote:Op woensdag 19 april 2006 21:31 schreef Zuen het volgende:
House of Pain. Luister het weer eens na een tijdje, oude goude.
[quote]
Dangerdoom
MM.......Food
Madvillany
ect....
Helemaal mee eens. Echt schijt, geef mij hun oude albums maarquote:Nieuwe Mobb Deep album is echt zo fucking wack
Ik zie het nu ook ja er zijn er meerquote:Op woensdag 19 april 2006 18:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hehe ik heb ze allebij, en die is met Nas & Jay-Z en natuurlijk Busta zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |