ik lach je alleen uit hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 16:29 schreef MeneerMuis het volgende:Prachtig die onwetende ventjes die gelijk zo oververhit reageren.
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:30 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik zou hier degene moeten zijn die jullie uitlacht, losertjes.
Trouwens wel Hiphop luisteren maar wigger/niggertaal dan weer niet vind kunnen, wat voor zure chappies zitten hier?quote:
Want dat staat gelijk aan hiphop??quote:Op woensdag 12 april 2006 16:32 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Trouwens wel Hiphop luisteren maar wigger/niggertaal dan weer niet vind kunnen, wat voor zure chappies zitten hier?.
Dat valt onder de hiphopcultuur ja, of groeten jullie elkander met Hoi Kameraad.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Want dat staat gelijk aan hiphop??
gast, ik kan beter surinaams dan de gemiddelde surinamer maar dat wil niet zeggen dat ik in het dagelijks leven zo praatquote:Op woensdag 12 april 2006 16:32 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Trouwens wel Hiphop luisteren maar wigger/niggertaal dan weer niet vind kunnen, wat voor zure chappies zitten hier?.
hoezo , omdat jijzelf een andere smaak hebtquote:Op woensdag 12 april 2006 16:30 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik zou hier degene moeten zijn die jullie uitlacht, losertjes.
Waar staat je albumlijst??quote:Op woensdag 12 april 2006 16:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hoezo , omdat jijzelf een andere smaak hebt![]()
van mij mag je inbrengen wat je wilt maar laat dat laagdunkende respect van je achterwege , was je ook zo aan het janken toen jam master jay neergeknald werd
het is niet dat ik perse een hekel aan eminem/d12 en consorten heb , maar die ventjes die alle teksten die ze spugen de hemel in prijzen zonder ook maar eens te kijken naar andere dingen , en natuurlijk heb je alle albums die in mijn albumlijst staan allemaal geluisterd en vind je ze op een stuk of 10 na allemaal slecht
oepsquote:
Neen, omdat ik het gros van de knapen hier binnen no-time op de kast had.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hoezo , omdat jijzelf een andere smaak hebt![]()
Zie, je bent gewoon een wigger.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
gast, ik kan beter surinaams dan de gemiddelde surinamer maar dat wil niet zeggen dat ik in het dagelijks leven zo praat![]()
Wat vergelijkt ie zichzelf dan met de gemiddelde Surinamer? Zeg dan gelijk dat je een nigger bent.quote:
nee ik woon al 20 jaar in amsterdam zuid-oost. dan leer je wel wat.quote:
ik ben geen surinamerquote:Op woensdag 12 april 2006 16:43 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Wat vergelijkt ie zichzelf dan met de gemiddelde Surinamer? Zeg dan gelijk dat je een nigger bent.
Je hebt trouwens wel gangsta tattoo's, jas met bontkraag en bling-blingquote:Op woensdag 12 april 2006 16:46 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Die speculaties doen wel de ronde.![]()
oh neeeeeequote:Op woensdag 12 april 2006 16:46 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Die speculaties doen wel de ronde.![]()
Je hebt trouwens wel puisten, een beugel met petje en een bril.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je hebt trouwens wel gangsta tattoo's, jas met bontkraag en bling-bling![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |