Ga eens in R&P kijken in de borderlinetopics. Of doe maar niet als je je optimisme wil houdenquote:Op maandag 10 april 2006 12:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja misschien ben ik dan te optimistisch en ga ik er van uit dat mensen niet zomaar dat gaan roepen...
Nee ok.... Maar "die boom bedoeld het ook niet zo" (dom voorbeeld maar toch)quote:Op maandag 10 april 2006 12:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
tegenwoordige tijd met T, Voltooid verleden tijd met D
Bedoel is geen voorwerp
Ik ken alleen de d of dt regelquote:Op maandag 10 april 2006 12:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah inderdaad.... maargoed... dus alleen met T als er hij voorstaat... maar als het een voorwerp ofzo is, dan niet ?!
Het aparte bij mij is dat ik gewoon kijk hoe het staat.quote:Op maandag 10 april 2006 12:32 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik ken alleen de d of dt regel
De rest is gewoon fingerspitzchengefuhl, mijn gemiddelde cijfer voor grammatica was een 3 ofzo.
Aan de orde van de dag hierquote:Op maandag 10 april 2006 12:34 schreef mvdlubbe het volgende:
Het is ook wel wat pijnlijk wanneer Persoon A zomaar iets roept, Groep X dit weerlegt met feiten, Persoon A dit vervolgens vervelend vindt en generaliseert en als topper Persoon B Persoon A gaat bijvallen door de grondigheid van Groep X ongegrond aan te vallen, nietwaar?
Waarbij tot overmaat van ramp Groep X dyslectici bevat die vervolgens Persoon B aan gaan vallen terwijl ze in werkelijkheid commentaar willen leveren op de denkwijze van Persoon A.quote:Op maandag 10 april 2006 12:34 schreef mvdlubbe het volgende:
Het is ook wel wat pijnlijk wanneer Persoon A zomaar iets roept, Groep X dit weerlegt met feiten, Persoon A dit vervolgens vervelend vindt en generaliseert en als topper Persoon B Persoon A gaat bijvallen door de grondigheid van Groep X ongegrond aan te vallen, nietwaar?
Ik begrijp even de context van het woord 'extici' niet in je verhaal?quote:Op maandag 10 april 2006 12:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarbij tot overmaat van ramp Groep X dyslectici bevat die vervolgens Persoon B aan gaan vallen terwijl ze in werkelijkheid commentaar willen leveren op de denkwijze van Persoon A.
Voor deze post had je beter je Joeykloon gebruikt, misschien!quote:
Gebruik XTC? Joh.quote:Op maandag 10 april 2006 12:39 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik begrijp even de context van het woord 'extici' niet in je verhaal?
Gelukkig beperkt het zich niet tot de taal an sich, zo te lezen.quote:Op maandag 10 april 2006 12:40 schreef liefie_ het volgende:
wat is er eigenlijk met die borderline topics?
vraag ik me dan af
Ik zou wel willen maar ik durf niet!quote:
Moet kunnenquote:
Ware het dat ik een Joeykloon had, dan was dat allicht een betere optie geweest.quote:Op maandag 10 april 2006 12:41 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Voor deze post had je beter je Joeykloon gebruikt, misschien!
ik snap gewoon niet wat borderline topics met optimisme of taal te maken hebben...quote:Op maandag 10 april 2006 12:42 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Gelukkig beperkt het zich niet tot de taal an sich, zo te lezen.
Ik weet niet eens wat jullie verstaan onder een borderline topic.... Maar als het in R&P is kan ik me er wat bij voorstellenquote:Op maandag 10 april 2006 12:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik snap gewoon niet wat borderline topics met optimisme of taal te maken hebben...
Ik snap niet wat jij hier doet en zo heeft iedereen zo zijn 'existentiele' vragen...quote:Op maandag 10 april 2006 12:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik snap gewoon niet wat borderline topics met optimisme of taal te maken hebben...
Niet de taal of het optimisme waren de reden van verwijzing maar jouw idee dat mensen niet zomaar iets roepen...quote:Op maandag 10 april 2006 12:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |