Ik was nog aan het twijvelen.quote:
Ik ben toch echt geen ambtenaar, maar ik ben toch echt vrijquote:Op maandag 10 april 2006 14:28 schreef Anguila het volgende:
[..]
Met een semi-ambtenaren instelling ben je er ook net niet...T is alles of niets......
Ach ik ben al lang blij dat de vrijdagen hier op tijd eindigen...overwerken doe ik dus NO WAY...en maandag ook al vrij: dat is eigenlijk toch een luxe?![]()
Sja abmtenaren hebben altijd vrijquote:Op donderdag 13 april 2006 10:36 schreef GinzaGirl het volgende:
Ik heb ook geen vrij hoor,
stage he...
vorige stage was ik wel altijd vrij want dat was gewoon ambtenaarsfunctie
Ik ook hoor. Naja, stage, maar dat is natuurlijk ook gewoon werk. De baas (domme lul) zegt dat vrij op goede vrijdag iets voor ambtenaren is en dat er gewoon hard gewerkt moet worden. Werk waar ik overgens niets voor krijg betaald, maar dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 13 april 2006 10:01 schreef Skv het volgende:
Ik moet gewoon werken.
ownedquote:Op donderdag 13 april 2006 12:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Naja, stage, maar dat is natuurlijk ook gewoon werk. De baas (domme lul) zegt dat vrij op goede vrijdag iets voor ambtenaren is en dat er gewoon hard gewerkt moet worden. Werk waar ik overgens niets voor krijg betaald, maar dat is een ander verhaal![]()
Ow? Dat zal ik mijn baas eens gaan vertellen. Ik moet morgen gewoon werken hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 12:45 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Alleen overheidsinstellingen hebben vrij op goede vrijdag!
En ik werk niet bij overheidsinstantie en ben wel vrijquote:Op donderdag 13 april 2006 13:11 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ow? Dat zal ik mijn baas eens gaan vertellen. Ik moet morgen gewoon werken hoor.![]()
Jij ben een nep stage loperquote:Op donderdag 13 april 2006 13:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En ik werk niet bij overheidsinstantie en ben wel vrij
Ik ga mijn dag alsnog wel nuttig besteden als het een beetje meezitquote:Op donderdag 13 april 2006 13:44 schreef Gebs het volgende:
[..]
Jij ben een nep stage loper![]()
Ik moet morgen ook die-hard 8 uur maken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |