quote:Op maandag 10 april 2006 09:32 schreef Dementor het volgende:
Ik ben altijd vrij op vrijdag.
Ik moet ook werkenquote:Op maandag 10 april 2006 09:30 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Kloteschool,
vroeger had ik altijd vrij op goede vrijdag, nu ineens niet meer! stelletje pannenkoeken!
mijn vrienden kunnen vrijdag dus leuke dingen gaan doen, terwijl ik moet werken
(oke, kom maar op met de kutreacties)
Ook op zondag?quote:Op maandag 10 april 2006 09:35 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik moet altijd werken, behalve op maandag.
KUT hé!!!!!!!quote:
Inderdaad!quote:Op maandag 10 april 2006 09:40 schreef Dementor het volgende:
Je moet blij zijn dat je kunt werken!
Mensen in een rolstoel kunnen makkelijk werken! Naast mij zit er eentje op dit moment.quote:Op maandag 10 april 2006 09:41 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Inderdaad!
Sommige mensen zitten in een rolstoel en kunnen niet eens werken!
Same here... Om een dag vrij te vragen heb je ongeveer de handtekening van de koningin nodig, terwijl je MAKKELIJK aan het aantal uren komtquote:Op maandag 10 april 2006 10:00 schreef Gebs het volgende:
Ik zit op stage, en volgens mij hebben ze daar nog nooit gehoord van vrije dagen
Het link?quote:Op maandag 10 april 2006 10:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik vat het link tussen school en werken even niet
Het is idd een wat mindere vrijdag, maar ik ben dan maandag wel vrijquote:Op maandag 10 april 2006 10:01 schreef c0nd0r het volgende:
Geen GOEIE vrijdag voor jou
Ik ben overigens wel vrij, maandag moet ik dan wel weer werken
Ha alles voor de economiequote:Op maandag 10 april 2006 10:07 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben ook niet vrij
We hebben in vergelijking met omliggende landen al enorm weinig feestdagen. En de feestdagen die we hebben zijn we ook niet eens vrij
quote:Op maandag 10 april 2006 11:25 schreef -tK- het volgende:
Oei op stage hebben wij ook geen vrij... dat wordt dus thuiswerken![]()
WTF echt niet?quote:Op maandag 10 april 2006 11:28 schreef Proper_fucked het volgende:
Moet ook gewoon werken(stage)en OV kaart ook niet geldig, dus moet weer ergens strippenkaart zien te halen
![]()
SERIEUS????quote:Op maandag 10 april 2006 11:28 schreef Proper_fucked het volgende:
Moet ook gewoon werken(stage)en OV kaart ook niet geldig, dus moet weer ergens strippenkaart zien te halen
![]()
Yups, had ik nog mooi even vier uurtjes kunnen werken... Maarja...quote:
Alleen overheidsinstellingen hebben vrij op goede vrijdag!quote:Op maandag 10 april 2006 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
Wij hebben nooit vrij op goede vrijdag
Wel altijd op 5 mei
Ik ookquote:Op maandag 10 april 2006 09:32 schreef Dementor het volgende:
Ik ben altijd vrij op vrijdag.
En waarom wij dan weer nietquote:Op maandag 10 april 2006 12:45 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Alleen overheidsinstellingen hebben vrij op goede vrijdag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |