quote:Verder is toch niet interessant, want we staan toch alweer 1ste
als iedereen zo mee blijft doen, dan staan we dat nog wel een tijdjequote:
van hartequote:Op maandag 10 april 2006 11:48 schreef Sanne het volgende:
Oe! een naamtopic!!!
Yes, it's my birthday. Wie er gebak wil moet maar pakken!
Waar is mijn mijlpaal?quote:Op maandag 10 april 2006 03:59 schreef devzero het volgende:
Verder is toch niet interessant, want we staan toch alweer 1ste![]()
Gek wijf? Moi?quote:Op maandag 10 april 2006 12:02 schreef PeRi het volgende:
Ik kom dat gekke wijf alleen ff feliciteren. Beeb
!!
Maar natuurlijk heb ik nog moorkoppen!quote:Op maandag 10 april 2006 12:25 schreef bas-beest het volgende:
Gefeliciteerd.
Heb je deze nog?
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 april 2006 12:56 schreef Bruce117 het volgende:
Sanne![]()
Gefeliciteerd, en dat je maar een grote meid mag worden.
![]()
En met al die oneven nummers in je leeftijd, zal arcee wel een jaar niet met je willen pratenquote:Op maandag 10 april 2006 11:48 schreef Sanne het volgende:
Oe! een naamtopic!!!
Als het alleen om de leeftijd zou gaan, dan is de kans inderdaad erg kleinquote:Op maandag 10 april 2006 14:46 schreef devzero het volgende:
[..]
En met al die oneven nummers in je leeftijd, zal arcee wel een jaar niet met je willen praten
gefeliciteerd!!quote:Op maandag 10 april 2006 11:48 schreef Sanne het volgende:
Oe! een naamtopic!!!
Wat weer een reden is voor nog meer gebak!quote:Op maandag 10 april 2006 15:51 schreef mcintosh het volgende:
Feli Sanne!
We gaan lekker schapen, en als het zo door gaat wordt Devzero binnen de 2 weken de nieuwe nr. 1 overall van Rosetta binnen DPC
vergeet niet onze #2 in de DPC subteam stats die we in die tijd ook wel te pakken hebben (hoop ik)quote:Op maandag 10 april 2006 15:51 schreef mcintosh het volgende:
Feli Sanne!
We gaan lekker schapen, en als het zo door gaat wordt Devzero binnen de 2 weken de nieuwe nr. 1 overall van Rosetta binnen DPC
Nee, geen idee wie de ten Brinke's zijnquote:Op maandag 10 april 2006 02:44 schreef JapyDooge het volgende:
Zeg, ik bekeek trouwens jou achternaam op dat pakje nog eens, ben jij toevallig famillie van ten Brinke's?
Ontkennen heeft geen zin; die eend heeft je verraden!quote:Op maandag 10 april 2006 17:35 schreef Chris.nl het volgende:
Nee, geen idee wie de ten Brinke's zijn![]()
Maar als je toch wat meer "prive" info wil,
We hebben een nieuw recordquote:Biggest Flush: 43.901,10
10-04-2006
Oke dat is namelijk een stuk van mijn familie in kampen die weer aangetrouwd mensen hebben met jou achternaamquote:Op maandag 10 april 2006 17:35 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Nee, geen idee wie de ten Brinke's zijn![]()
Maar als je toch wat meer "prive" info wil, hier is een foto waar ik schaamteloos in bad zit te bubbelen![]()
@Sanne gefeliciteerd met je verjaardag !! [afbeelding]
Beerrrr!!!!quote:Op maandag 10 april 2006 22:13 schreef Maggie het volgende:
[afbeelding]
Ik hoop dat we nog op tijd zijn!!!
Lieve Sanne,
Heel erg gefeliciteerd met je verjaardag!! En een dikke knuffel van Beer en een zoen van mij
Ik zag het ookquote:
Je schijf ligt ingepakt klaar om verzonden te wordenquote:Op maandag 10 april 2006 15:51 schreef mcintosh het volgende:
Feli Sanne!
quote:rpk schreef op GoT:
This story shall the good DPC teach his son;
And April Ten shall ne'er go by,
From this day to the ending of the world,
But we in it shall be remembered-
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that crunched his PC’s with me
Shall be my brother; be he ne'er so vile,
This day shall gentle his condition;
And gentlemen of DPC now-a-bed
Shall think themselves accurs'd they were not here,
And hold their manhoods cheap whiles any speaks
That fought with us upon April Ten.
Leuk dat je hier een keer postquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:35 schreef DPC-Kristof het volgende:
Als PVer voor DPC, wil ik hier ook even een berichtje achterlaten om alle schaapjes te bedanken voor de support!
Ik volg dit forum niet dagelijks op, maar probeer af en toe (passief) wat bij te lezen.
Voor diegene die GOT/5 niet dagelijks volgen, als er interesse is voor enkele grafiekjes, heb ik op GOT een bericht gepost: zie http://gathering.tweakers(...)ge/25556159#25556159
Bij deze merci voor de huidge output,
en als je nog koetjes schapen kan ronselen, ze zijn steeds welkom, want ondanks de stampede komt XS dicht bij, en FreeDC ligt nog te ver voor
Hou ze tegen, sluit de hekken, laat ze niet de wei uit, stuur onze herder achter ze aan of de hondquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:19 schreef JapyDooge het volgende:
Wij zijn zo'n stoer team heh
maar ken er toch wel een paar die weg zeggen te gaan na de stampede
misschien moeten we dolle_hond daarvoor inhurenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:56 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Hou ze tegen, sluit de hekken, laat ze niet de wei uit, stuur onze herder achter ze aan of de hond
btw. wie stelt zich vacant voor hond?
Ja maar het gaat er niet om dat je een hond hebt, maar een hond bent.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:33 schreef JapyDooge het volgende:
vroeger was ik er wel geschikt voor, toen had ik een Border Colliede meest gebruikte schaapshond
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:35 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja maar het gaat er niet om dat je een hond hebt, maar een hond bent.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:37 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* JapyDooge zal geen kandidaten noemen![]()
in dat geval val ik af (gelukkig) heb wel een hond, een oudje van 14quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:35 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja maar het gaat er niet om dat je een hond hebt, maar een hond bent.
Het DIG slowchat topic heeft eens in een rustige periode bijna 2 weken de TT "gefelicieerd..." gehadquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:03 schreef Sanne het volgende:
Is er niet een modje dat de TT even kan veranderen in iets schaperigs?
Zo blijf ik wel heeeeeel lang jarig.
isda erg dan? in feite ben je elke seconde jarig, want je wordt elke seconde een seconde ouderquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:03 schreef Sanne het volgende:
Is er niet een modje dat de TT even kan veranderen in iets schaperigs?
Zo blijf ik wel heeeeeel lang jarig.
laten we het hopen!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
zouden we morgen Los Alcoholicos overall inhalen ?
Thanks.quote:
ow heeh dat had ik niet gelezen....quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:25 schreef devzero het volgende:
Ja, IRC is makkelijk voor dat soort dingen gateway
en hier was de dader
We zijn er nog 1 update vandaan...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:23 schreef gateway het volgende:
[..]
ow heeh dat had ik niet gelezen....
Naja, I hope dat we morgen Los alcoholicos gaan inhalenzou leuk zijn
grrr pc van vriendin doet weer niks, boinc is wel gestart maar er staat geen werk in, alle tabladen leeg!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
We zijn er nog 1 update vandaan...
weg als in verkocht of sloop? of weg ter reparatie??quote:Op woensdag 12 april 2006 20:06 schreef mcintosh het volgende:
Slechte dag voor DPC, XS heeft meer geproduceerd dan wij....
Slechte dag voor mij ook, mijn auto weg moeten doen omdat ie te kapot was...
Weg mooie 156
Verkocht, was te duur voor me om te laten repareren, lager kapotquote:Op woensdag 12 april 2006 20:25 schreef gateway het volgende:
[..]
weg als in verkocht of sloop? of weg ter reparatie??
Doe mijn best.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
de hele output lijkt lager te zijn van iedereen , of de stats kloppen niet 100% of het is gewoon echt slecht
mcintosh! Ik heb je geld + adres binnenquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
mcintosh! Ik heb je geld + adres binnen(bank was gewoon traag ofzo?
) kga nu ff je naam op de envelop schrijven
(en je adres ook
)
een lager en duur???quote:Op woensdag 12 april 2006 20:35 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Verkocht, was te duur voor me om te laten repareren, lager kapot
Nou die lager niet, maar de schade aan krukas enz. die die aanrichtte wel...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:55 schreef gateway het volgende:
[..]
een lager en duur???
Hoe staan we ervoor?? gaan we die los alcoholicos inhalen morgen??
Yes sir !quote:
Jup, linux had geen problemen met die jobsquote:Op donderdag 13 april 2006 00:41 schreef JapyDooge het volgende:
Overigens heb ik geen last gehad van die corrupte pakketjes
quote:Op donderdag 13 april 2006 02:20 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Jup, linux had geen problemen met die jobs![]()
* Chris.nl] mompelt iets van, alweer een voordeel van linux[/me]
[afbeelding]En we zijn Los Alcoholicos nu echt voorbij. [afbeelding]
[me=Chris.nl komt net uit de kroeg, en doe er nu nog een glaasje amaretto bij om het te vieren
* BURP *
Mooi gedaan schaapjes!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 02:20 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Jup, linux had geen problemen met die jobs![]()
* Chris.nl] mompelt iets van, alweer een voordeel van linux[/me]
[afbeelding]En we zijn Los Alcoholicos nu echt voorbij. [afbeelding]
[me=Chris.nl komt net uit de kroeg, en doe er nu nog een glaasje amaretto bij om het te vieren
* BURP *
hehe dan maakt ze zich vast nog niet drukquote:Op donderdag 13 april 2006 15:13 schreef mcintosh het volgende:
Fjolle, i'm coming to get you!
Nog maar 534 dagen
Tot ik die linux bak online knalquote:Op donderdag 13 april 2006 15:58 schreef gateway het volgende:
[..]
hehe dan maakt ze zich vast nog niet druk
Wij zijn net vandaag alles aan het optimaliseren.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:13 schreef mcintosh het volgende:
Fjolle, i'm coming to get you!
Nog maar 534 dagen
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:54 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Wij zijn net vandaag alles aan het optimaliseren.![]()
Verder zijn er gisteren nog 2 PC's bijgezet.![]()
Dusseh, laten we eens zien.![]()
Neu, ik heb hem eindelijk zover dat ie de bestaande is gaan uittesten.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:21 schreef devzero het volgende:
Ik ben benieuwd. Ik ben nog niet sneller uitgekomen dan de nu verkrijgbare linux clients, dus als jullie iets beters vinden, post even de optimisatie flags
Een beetje beter, maar veel beter (dan de geomptimaliseerde he, niet de standaard)?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:03 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Neu, ik heb hem eindelijk zover dat ie de bestaande is gaan uittesten.
Die bleken toch beter te werken.
het miljoen is haalbaarquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:36 schreef AES_koetje het volgende:
Gefelicitaart
met de halve meloen in de Stampede voor The Fok! Flock. Die is weliswaar pas morgen officieel, maar dat mag de pret niet drukken
![]()
![]()
We gaan ervoor!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het miljoen is haalbaardus dubbele meloen pret
Tieten en taart en vieze boekesquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:21 schreef mcintosh het volgende:
tieten
Ja zeg, ik wacht nog steeds op die HD van Japy! En dan is het nog maar de vraag of ik je bij hou..quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:08 schreef Fjolle het volgende:
Zo bijna alle comps geoptimaliseerd.
Nu kom maar op Mcintosh. Let's battle.![]()
Hij's al op de postquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:28 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja zeg, ik wacht nog steeds op die HD van Japy! En dan is het nog maar de vraag of ik je bij hou..
Maar ik ga het zeker proberen
Dat is het enige minpuntje imo aan de puntentelling bij rosetta: de benchmarks. Zolang je maar de juiste client draait, maakt de computer een stuk minder uit. Mijn apple G4 laptop heeft een benchmark die meer dan 2x zoveel is als een van mijn G5 cpu's. Toch doet die G5 zeker 2x zoveel werk als die G4, maar ja, lagere benchmarks.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:28 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja zeg, ik wacht nog steeds op die HD van Japy! En dan is het nog maar de vraag of ik je bij hou..
Maar ik ga het zeker proberen
als je 1 job klaar en geupload hebt even hier kijken of je er al tussen staatquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:35 schreef marc1982 het volgende:
hoi mensen,
ik heb het programma'tje ook gedownload..
hij was net druk aan het downloaden,
en is nu druk aan het rekenen.
zal m'n ervaringen en vragen (grote kans dat die laatste eerder komen) wel posten hier...
Dat was 12 uur EDT, zo te zien schijnt alles nu (20 uur EDT) weer te werken en wordt het tijd voor een "wandeling" langs mijn nodes.quote:Early this morning the Air Handler for the machine room developed a leak
which has flooded about a quarter of the underfloor beneath various
systems including several of the cluster nodes and some of our mail servers.
We have turned off the air handlers and electricity in this area to
assertain the extent of the leak and to protect ourselves against an
electric shock due to the amount of standing water under the floor.
Zodemieters, geluk gehad dus !quote:Op zondag 16 april 2006 02:11 schreef devzero het volgende:
Ik heb geloof ik geluk gehad, slecht een handvol nodes waren uitgezet
Tsja, ze gebruiken een combinatie van koeling dmv water en lucht. Airco alleen was kennelijk niet voldoende. Is volgens mij trouwens niet ongebruikelijk hoor. Alleen een beetje slordig dat er wat was gaan lekken.quote:Op zondag 16 april 2006 10:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
ongelovelijk dat het heden ten dagen nog gebeuren dat vocht nog steeds een serverruimte in kan gaan
Klote mjah.....quote:17/04/2006 11:40:26|rosetta@home|Unrecoverable error for result TRUNCATE_TERMINI_FULLRELAX_1b3aA_433_992_1 (aborted via GUI RPC)
1 2 | 2) [DPC]FOKschaap~devzero 686,927.32 12,321.83 United States |
Zo das zeker klote... als het goed is krijg je daar ooit nog wel een keer de punten voor...quote:Op maandag 17 april 2006 11:42 schreef gateway het volgende:
damn! had een job, al 25 uur bezig, en nog 28 uur te gaan......
[..]
Klote mjah.....
Ach ja, daar wordt het werk verricht he, op zich wel leuk toch, zo'n internationaal teamquote:Op maandag 17 april 2006 14:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
alleen jammer dat er staat united states
kunnen we beter israel en palastina nemen en iran en vs en euhm turkye en griekenland ,verbroedering van natiesquote:Op maandag 17 april 2006 15:15 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ach ja, daar wordt het werk verricht he, op zich wel leuk toch, zo'n internationaal team
Ik zet bij die andere PC de nationaliteit wel op Schotland
Nah, aan de "quote:Op maandag 17 april 2006 16:44 schreef devzero het volgende:
Als mensen er problemen mee hebben dat er 1.015.360,91 punten van het fokschaap team uit Amerika komen, dan wil ik ook wel verkassen naar een ander team hoor.
Wow, inderdaad!quote:Op maandag 17 april 2006 17:13 schreef devzero het volgende:
Het was ook meer een kijk-mij-onofficieel-een-miljoen-punten-hebben post
Niet alleen is fok het leukste team, het is ook het meest internationale team van DPC
start hem maar gewoon op en als hij gaat piepen heb je een probleemquote:Op maandag 17 april 2006 18:49 schreef mcintosh het volgende:
Even een stomme vraag
Als ik een PC zonder videokaart inelkaar zet, zal ie dan gewoon opstarten?
En zo ja, heb ik toch ook geen videokaart nodig om via remote desktop ofzo op die PC te kijken?
Dat wordt vast een succes dan!quote:Op maandag 17 april 2006 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
in het bios kun je vaag aangeven...
Er gaat linux opkomen... tenminste dat ga ik proberen voor elkaar te krijgen. En dan probeer ik ook nog voor elkaar te krijgen dat Rosetta er goed op draaitquote:Op maandag 17 april 2006 20:12 schreef devzero het volgende:
Ik weet alleen niet of windows dan nog wel werkt (een gemiddelde unix distributie zou geen probleem moeten zijn).
in mijn bios was het vaagquote:
i'll keep it in mindquote:Op maandag 17 april 2006 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
in mijn bios was het vaag
zat ergens achter in een menutje , daarweer onder verstopt , dat je ook kon doorstarten zonder videokaart en ook nog specificeren welke versie pci of agp , dus was letterlijk vaag
Success. Ik raad je wel aan om een seriele kabel te nemen zodat je altijd bij de "console" van je linux machine kunt via je andere computer.quote:Op maandag 17 april 2006 20:20 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Er gaat linux opkomen... tenminste dat ga ik proberen voor elkaar te krijgen. En dan probeer ik ook nog voor elkaar te krijgen dat Rosetta er goed op draait
Serieële kabel? Ik wilde die Linux PC via een netwerkkabel verbinden met het internet en hem dan met remote desktop ofzoiets via deze PC benaderen.. kan zoiets?quote:Op maandag 17 april 2006 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Success. Ik raad je wel aan om een seriele kabel te nemen zodat je altijd bij de "console" van je linux machine kunt via je andere computer.
Voor installatie kun je er ws niet onderuit komen om er tijdelijk een grafische kaart in je machine te stoppen.
Remote desktop? Waarom? Je hoeft alleen maar in te loggen en boinc te starten (of dat automatisch laten doen bij opstarten). Iets grafisch kan wel, maar waarom zou je die moeite er in stoppen.quote:Op maandag 17 april 2006 20:29 schreef mcintosh het volgende:
Serieële kabel? Ik wilde die Linux PC via een netwerkkabel verbinden met het internet en hem dan met remote desktop ofzoiets via deze PC benaderen.. kan zoiets?
Kan idd prima. Zolang je linux maar niet installeert op bv je secondary ide aansluiting terwijl hij op de 1ste gaat draaienquote:En ik ben van plan de HD waar linux op komt in deze PC te steken, linux installeren en em dan in de andere PC te hangen...
Af en toe even kijken of alles goed loopt? Of kan dat goed met BAM ?quote:Op maandag 17 april 2006 20:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Remote desktop? Waarom? Je hoeft alleen maar in te loggen en boinc te starten (of dat automatisch laten doen bij opstarten). Iets grafisch kan wel, maar waarom zou je die moeite er in stoppen.
Mooi, probeer ik het daar wel meequote:Op maandag 17 april 2006 21:02 schreef devzero het volgende:
BAM kun je daar prima voor gebruiken ja.
quote:2006-04-17 15:07:34 [rosetta@home] Started download of cheat_9strandcrosskill.bar
2006-04-17 15:07:34 [rosetta@home] Started download of cheat_7strandcrosskill.bar
YEAH BABYquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:22 schreef devzero het volgende:
Nette score vandaag en dat terwijl Sloompie vandaag eens flink aan het flushen was.
1. (stil) 41.342,20 [DPC]FOKschaap 2.134.022,92 (2) 12,7 %
2. (+ 3) 32.714,60 Los Alcoholicos 2.038.712,22 (3) 10,0 %
3. (+ 1) 22.063,10 Team_Elteor_Borislavj 1.240.298,14 (5) 6,8 %
Het Fok effect
*bliep*quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:55 schreef mcintosh het volgende:
** Attentie Attentie ** ** Bruce117, melden graag! **
Paar dagen terug stond je nog in m'n "when do they get you" lijstje, en nu ben je weg...
Wat is er aan de hand... ben je aan het sparen... ik ben gehecht aan plek 6 ja
Snap hem niet helemaal.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:26 schreef mcintosh het volgende:
Voor het einde van de stampede wil ik toch graag de 50k op het score bord zien...
Ik ga er mijn best voor doen en ik zal proberen er niet 3 dagen voor te sparen
Ehm ik ga niet helemaal in mijn eentje 50k flushen hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Snap hem niet helemaal.
Je staat op 14k of 15k voor de stampede, gaat dit nog naar de 50k ?
Wat ziet je flush-history er op die ene dag na ontzettend stabiel uit, niet te geloven zo gelijk.
Mwoh, laatste waren we er 4000 punten vandaan!quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:48 schreef devzero het volgende:
Een daily van 50K? [afbeelding]
Misschien met joosd en mvdlubbe die weer gaat beginnen.
ik hoop het ook!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:18 schreef Bruce117 het volgende:
Die 50k gaat nog wel lukken.
Tenminste dat hoop ik dan.
Op hoeveel procent zit ie?? En wat is de naam? Als het een zogenaamde 'largescale_fullatom" ofzoiets is kan het kloppen namelijkquote:Op woensdag 19 april 2006 01:36 schreef bas-beest het volgende:
kan het zijn dat er jobs tussenzitten waar mijn pc'tje al ruim 15 uur mee bezig is en dat de ETA nog zo'n 6,5 uur verwijderd is???
nope, die 'largescale_fullatom"-dinges staat in de wachtrij... dit is een HB_BARCODE_en een hoop cijfers-geval op iets meer dan 62,5%quote:Op woensdag 19 april 2006 01:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Op hoeveel procent zit ie?? En wat is de naam? Als het een zogenaamde 'largescale_fullatom" ofzoiets is kan het kloppen namelijk
hij is al erg ver om te gaan hangenquote:Op woensdag 19 april 2006 02:35 schreef bas-beest het volgende:
[..]
nope, die 'largescale_fullatom"-dinges staat in de wachtrij... dit is een HB_BARCODE_en een hoop cijfers-geval op iets meer dan 62,5%
Moet je voor de lol eens voelen hoe heet die chip wordt, ik heb um toch zelf een paar jaar zonder koeling gebruikt.quote:
Precies!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:47 schreef devzero het volgende:
Hoezo heet? mcintosh gaat alleen een text-console draaien en verder gebruikt hij bam op zijn windows machine.
Whehe, als je beloofd dat je me bijstaat bij m'n linux install en er zodoende een dikke benchmark uitrolt morgen vind ik het bestquote:Op woensdag 19 april 2006 21:23 schreef devzero het volgende:Zal ik de stampede wat spannender maken door Maggie over te plaatsen bij de Joint Forces
Als ik me niet vergis zijn dit de HELE grote jobs, kunnen inderdaad makkelijk 24 uur duren. Nadeel ervan is dat Rosetta eerst een zogenaamd 'model' af moet hebben binnen een job, als 'save' punt. Als er een model af is, wordt die 'gesaved'. Als je dan bv. opnieuw opstart begint ie niet helemaal overnieuw maar bij het laatste model wat je af had.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:47 schreef Sanne het volgende:
Ik heb een lekker jobje. Had hem verleden week al weggedrukt omdat het kreng voor geen meter liep, maar toen er vanmorgen geen nieuwe jobs binnen kwamen is ie opnieuw (zucht) begonnen. Terwijl ik verleden keer al 17 uur over 1,04 procent had gedaan.
Nu is ie 13 uur bezig, staat op 1,04 procent. Het gaat om TRUNCATE_TERMINI_FULLRELAX_2Tif
Heeft het nog zin hem aan te laten staan? Hij geeft nog 16 uur aan tot voltooiing, maar ik weet gewoon dat ie morgen nog op 1,04 staat.
Die heb ik ook gehad en geabort.. Als je zin/tijd hebt kun het melden in dat topic.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:47 schreef Sanne het volgende:
Het gaat om TRUNCATE_TERMINI_FULLRELAX_2Tif
Ik heb nog geen enkele largescale gezien bij mij die over de prefered time is heen gegaan. Ik lees wel allemaal rare berichten, maar ik heb er zelf geen last van. Bv deze (random gekozen)quote:Op woensdag 19 april 2006 22:11 schreef mcintosh het volgende:
Om het kort samen te vatten, als je pc niet 24/7 aanstaat, annuleren de jobs met zulke namen, evenals de "LARGESCALE_FULLATOM" variaties. Ze worden ook niet meer uitgegeven
Kennelijk heeft het wel zin om daar te melden dat een job vast zit/zat.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad en geabort.. Als je zin/tijd hebt kun het melden in dat topic.
quote:Claimed credit 348.722376259306
Granted credit 300
Ja die heb je vrij vlot afgewerkt ja, mijn eerste largescale start over 1,5 uur, ben benieuwdquote:Op woensdag 19 april 2006 22:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele largescale gezien bij mij die over de prefered time is heen gegaan. Ik lees wel allemaal rare berichten, maar ik heb er zelf geen last van. Bv deze (random gekozen)
Tx, heb hem afgebroken.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad en geabort.. Als je zin/tijd hebt kun het melden in dat topic.
euhm ik denk nog geen 25mb per dagquote:Op donderdag 20 april 2006 07:19 schreef jeroen2497 het volgende:
hoeveel dataverkeer kost dit ongeveer?
is heel verschillend.... 5 uur hier nu.... celeron 1,4ghz mobile 512mb ramquote:Op donderdag 20 april 2006 09:27 schreef mschol het volgende:
hoe lang doen jullie gemiddeled over een job?
ik doe er hieet met een amd 2600+ en 1250MB ram ongveer 2uur en 50 min over..
Is die schijf er nu nog niet?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja die heb je vrij vlot afgewerkt ja, mijn eerste largescale start over 1,5 uur, ben benieuwd
klopt niet helemaalquote:Op donderdag 20 april 2006 09:21 schreef gateway het volgende:
[..]
euhm ik denk nog geen 25mb per dag
Nopequote:
ik draai momenteel al mee onder dolly, ik zal eens kijken of ik makkelijk wat kan bijschakelenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:48 schreef devzero het volgende:
Een daily van 50K? [afbeelding]
Misschien met joosd en mvdlubbe die weer gaat beginnen.
Ey dat zou tof zijnquote:Op donderdag 20 april 2006 12:17 schreef joosd het volgende:
[..]
ik draai momenteel al mee onder dolly, ik zal eens kijken of ik makkelijk wat kan bijschakelen
Als ie er vandaag niet is dan moet je het maar zeggenquote:Op donderdag 20 april 2006 11:54 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nope![]()
Post vandaag moet nog komen... misschien vandaag![]()
Post is net geweest, nog niksquote:Op donderdag 20 april 2006 13:35 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Als ie er vandaag niet is dan moet je het maar zeggendan stort ik het geld gewoon terug
schiet niet op zo
Ik ga nog es bij mn ma vragen of ze hem echt heeft weggebrachtquote:Op donderdag 20 april 2006 13:54 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Post is net geweest, nog niks
Misschien is er iets mis gegaan onderweg, geen idee. Terugstorten hoeft niet hoor, verlovings kadootje![]()
En wellicht duikt die HD nog een keer op![]()
je krijgt toch een code bij het pakketje? waarmee je kan bvolgen waarie is??quote:Op donderdag 20 april 2006 13:59 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Ik ga nog es bij mn ma vragen of ze hem echt heeft weggebrachtals dat niet zo is dan komt ie alsnog
en anders
klote
misschien heeft zijn moeder het wel de hamer gepakt en de hdd , naar laptop formaat gebracht , deze in klein envelopje gedaan en zo verstuurd en dan krijg je geen track en trace nummerquote:Op donderdag 20 april 2006 16:36 schreef gateway het volgende:
[..]
je krijgt toch een code bij het pakketje? waarmee je kan bvolgen waarie is??
X server niet op laten starten dus, dat zal ook wat in de benchmark schelenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:02 schreef devzero het volgende:je X server goed configureren je X server niet laten opstarten; heb je toch niet nodig want je draait alleen boinc op de console
op 't moment staat 'ie op 97,43%, laat 'm lekker doorlopen (had imo al af kunnen zijn, maar ik had afgelopen paar dagen combi van weinig tijd en wat internet-problemen)quote:Op woensdag 19 april 2006 09:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hij is al erg ver om te gaan hangen
Beetje rustig he jijquote:Op woensdag 19 april 2006 21:23 schreef devzero het volgende:Zal ik de stampede wat spannender maken door Maggie over te plaatsen bij de Joint Forces
Gefeliquote:Op donderdag 20 april 2006 20:23 schreef mcintosh het volgende:
Linux draait
Alleen heb schermresolutie op 648X480 gedaan, en zie ff niet hoe ik dat verander maar goed, nu eerst eens BOINC downloaden
In principe stuurt hij ze gewoon zelf op, maar je kunt ook (vanuit de boinc directory)quote:<mcintosh> nu heb ik 2 jobs af, maar nu weet ik ff niet hoe ik die verstuur
1 |
Nog geen nieuwe Benchmark gedaan.quote:Op zondag 23 april 2006 09:47 schreef Fjolle het volgende:
Misschien een nieuwe benchmark gedaan daar? Heb ik hier altijd last van dat ie die dingen doet als ik bezig ben en er dus lagere scores uitkomen.
Ja, het klopt dat he voor een job die sneller klaar is minder punten krijgt.quote:Op zondag 23 april 2006 09:54 schreef mschol het volgende:
hmm.. kiujk net bij me results page zie ik het volgende:
CPU time (sec) claimed credit
10,410.11 44.30
6,834.84 29.09
14,121.97 62.15
14,391.16 63.34
6,983.25 30.73
11,631.28 51.19
dus hoe korter ik over een job doe hoe minder binen ik krijg
claimed credit == granted credit in mijn geval
Doet ie toch zelf? Nieuwe benchmarks draaien? Of heb ik weer iets over het hoofd gezien?quote:Op zondag 23 april 2006 09:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nog geen nieuwe Benchmark gedaan.
Kan morgenochend pas weer, maar weet eigenlijk niet meer wat de Benchmark was met de optimized cient.
Maar het feit dat jij er ook last van hebt, klinkt voor mij dan weer positief.
Klopt, ik had beter kunnen zeggen dat ik niet naar de resultaten gekeken heb.quote:Op zondag 23 april 2006 10:04 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Doet ie toch zelf? Nieuwe benchmarks draaien? Of heb ik weer iets over het hoofd gezien?
Klopt als een bus. Gebeurt dacht ik iedere vijf dagen.quote:Op zondag 23 april 2006 10:04 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Doet ie toch zelf? Nieuwe benchmarks draaien? Of heb ik weer iets over het hoofd gezien?
Ik zag het ook netquote:
dat heb ik, eens ff kijken gelukt, mooi:) Tnx devzero!quote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef devzero het volgende:
Bij Your computers, en dan de betreffende pc kiezen uit dat lijstje: onderaan staat een drop-down dingetje met de location. (Ik neem aan dat je de betreffende profielen zoals home/school al hebt aangemaakt/gewijzigd)
Als we echt willen, dan moeten we gewoon even 2 dagen sparen en dan hebben we hem makkelijk.quote:Op maandag 24 april 2006 21:58 schreef devzero het volgende:
Volgens mij kunnen we die 50K daily wel vergeten.
quote:Congratulations!
You've been chosen as the Rosetta@home user of the day!
??????? Your profile will be featured on the Rosetta@home website for the next
24 hours.
is volgens mij de hele tendens van de stampede , stampede nr 5 heeft totaal niet geleeft qua elkaar op fokken en opjutten om meer schaapjes te plantenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:04 schreef devzero het volgende:Nog 5 dagen voor het einde van de stampede.... Verschil met nummer 2 is momenteel iets van 140K punten Nummer 3 produceert iets meer dan 30K per dag.
Dus alleen als we nu ineens stoppen met puntjes leveren is er nog een mogelijkheid dat we niet als 1ste eindigen, maar verder.....
[afbeelding]
fokschaap is trouwens behoorlijk doodgebloed, ik weet niet of dat een goed teken is voor na de stampede
sob kan goed hulp gebruiken , we staan daar niet eens meer in de top 6 , ivm de stampedequote:Op dinsdag 25 april 2006 20:16 schreef devzero het volgende:
Naja, nog 2 palen en dan ga ik ook eens rondkijken voor iets nieuws.
denk dat dev het overall bedoelt , ook binnen tweakers land leeft het nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:30 schreef mcintosh het volgende:
Ach doodgebloed, we zijn toch weer het grootste team op een project...
Topic is alleen niet zo actief, verder wordt er aardig gecrunched
Ja das dus helemoal nie leuk he, ik wil plek 5quote:
Heb je toch?quote:Op woensdag 26 april 2006 02:10 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja das dus helemoal nie leuk he, ik wil plek 5
quote:5. ( 10) 1.735,16 _mcintosh_ 74.440,80 (6) 0,0 %
Nee moeders, die anderequote:
damn, hij liep dus nog.... 2,58%, nog 14 uur te gaan en had al 11 uur gelopen, hb hem dus afgebroken net, daarna reboot gedaan.... en nu staat ie er niet meer in omdat ie al verzonden is.... heeeft het nog zin dt in het toopic te melden op boinc forum???quote:Op woensdag 26 april 2006 13:14 schreef gateway het volgende:
4,5 uur gedaan, nog 7en een halkf uur te gaan...., 1,6%... hmmmz, lijkt op een failjob? hb_barcode_30_2chf_351_18349_2
heb BAM maar aangedaan, ik ben zo weg, misschien dat die hem wel afbreekt als het te lang gaat duren..... nhij zegt alwel a job seems to be stuck at 1%... ik breek hem wel af....
Post es een benchmark ..quote:Op donderdag 27 april 2006 23:15 schreef Bruce117 het volgende:
Ik snap er echt steeds minder van.
2 weken geleden haalde ik meerdan 1000 per dag en nu op dezelfde machine nog maar iets van 300 - 400. Heb niets gedaan en er staat dat hij nog steeds met de geoptimaliseerde client werkt.
quote:Rosetta 5.06 is up. This version has some new error-catching features and some new science:
(1) Multiple checkpoints. Rosetta saves more information along
the way. If its preempted and restarted, now it doesn't have to
start from scratch. For large jobs, these checkpoints have tripled
the rate of structure prediction on our test project RALPH!
(2) Watchdog timer. This timer will abort jobs that appear
to be stuck in infinite loops (no progress for an hour) or have
gone over the preferred CPU run time by four-fold. This should
help those clients that cannot be continuously monitored,
like the ones from big computer farms.
(3) "Jumping" We're also implementing a new simulation protocol
that works better for large complex proteins, with some
parts of the chain glue together and other parts broken to
release the strain. You'll see some pretty interesting simulations!
dat ga ik in elk geval nu wel doen!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:36 schreef AES_koetje het volgende:
-mcintosh-
Doe jij 's een lekker slaapje![]()
![]()
quote:
quote:2006-04-28 07:31:40||Running CPU benchmarks
2006-04-28 07:32:39||Benchmark results:
2006-04-28 07:32:39|| Number of CPUs: 2
2006-04-28 07:32:39|| 1068 double precision MIPS (Whetstone) per CPU
2006-04-28 07:32:39|| 3326 integer MIPS (Dhrystone) per CPU
2006-04-28 07:32:39||Finished CPU benchmarks
Ik weet niet wat voor CPU je hebt?quote:
is me inderdaad ontgaan, maar weining achter de pc gezeten latste dagenquote:Op vrijdag 28 april 2006 03:05 schreef devzero het volgende:
Is het iedereen ontgaan dat we de 1M puntjes paal bij de stampede binnen hebben gehaald?
En!quote:Op vrijdag 28 april 2006 03:05 schreef devzero het volgende:
Is het iedereen ontgaan dat we de 1M puntjes paal bij de stampede binnen hebben gehaald?
1 2 | 2.500.000 [DPC]FOKschaap |
dikke flush?? spaart er iemand dan?? of bedoel je omdat het laatste dag van stampede is?quote:Op zondag 30 april 2006 02:51 schreef mcintosh het volgende:
Benieuwd wat er vandaag gebeurd... eigenlijk verwacht ik een dikke flush, maar ben bang dat het een teleurstelling wordt..
Burnahrd bv. heeft al lang niks van zich laten horen.. en de rest van de output lijkt ook erg omlaag gegaan. Of dat komt omdat er veel mensen gestopt zijn, of omdat ze aan het sparen zijn zullen we vandaag weten...quote:Op zondag 30 april 2006 12:29 schreef gateway het volgende:
[..]
dikke flush?? spaart er iemand dan?? of bedoel je omdat het laatste dag van stampede is?
aha, op die fietsquote:Op zondag 30 april 2006 13:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Burnahrd bv. heeft al lang niks van zich laten horen.. en de rest van de output lijkt ook erg omlaag gegaan. Of dat komt omdat er veel mensen gestopt zijn, of omdat ze aan het sparen zijn zullen we vandaag weten...
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=98022quote:I really have no clue what took you so long to get the rig up since I sent you the funds on April 14 to purchase the ram which was the only part you needed at that point.
bij mij heeft ie eigenlijk een tijdje uitgestaanquote:Op zondag 30 april 2006 13:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Burnahrd bv. heeft al lang niks van zich laten horen.. en de rest van de output lijkt ook erg omlaag gegaan. Of dat komt omdat er veel mensen gestopt zijn, of omdat ze aan het sparen zijn zullen we vandaag weten...
neequote:Op zondag 30 april 2006 15:43 schreef devzero het volgende:
En hebben jullie van Kristof geen geld gekregen dan
Burnhard heeft wat geflushed nu, had verwacht dat het meer zou zijn, maar evengoed erg leuk.quote:Op zondag 30 april 2006 15:43 schreef devzero het volgende:
Ik ben benieuwd wat Burnhard gaat doen; op dit moment heeft hij nog niets geflushed.
Denk ik wel, mooie gelegenheid om weer nieuwe leden aan te trekkenquote:Op zondag 30 april 2006 21:52 schreef devzero het volgende:
Komt er nog een bericht op de FP?
Hehe, ach iedereen verdient em uiteraard, we hebben onze eerste echte Stampede gewonnenquote:Op maandag 1 mei 2006 00:10 schreef Chris.nl het volgende:
Whehehe, volgens mij heeft iemand nog een pluim van iemand tegoed![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 21:16 schreef AES_koetje het volgende:
Het lijkt nu redelijk zeker dat The FOK! Flock heeft gewonnen.
![]()
Zeer mooie prestatie van jullie
![]()
![]()
En dan mag je van mij die 50K best wel claimen, al komt het door de enige statsvertraging in april![]()
zeker!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:45 schreef Bruce117 het volgende:1st Place
Hebben we toch maar goed gedaan
onderweg zelf ook nog een paar plaatsen in de algemene stand gestegenquote:
Leuk dat je meedeed!quote:Op maandag 1 mei 2006 20:28 schreef HBM het volgende:
Het was me een waar genoegen.
HBM has left the flock
das toch ook mooi?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
onderweg zelf ook nog een paar plaatsen in de algemene stand gestegen![]()
Hey DevZero... Ik had je nog zo gezegd dit niet tegen iedereen te vertellenquote:Op zondag 30 april 2006 15:43 schreef devzero het volgende:
Intrekken??? Ik wacht nog op mijn geld, met terugwerkende kracht aub!quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:03 schreef DPC-Kristof het volgende:
[..]
Hey DevZero... Ik had je nog zo gezegd dit niet tegen iedereen te vertellen![]()
Maar ik ga die giften terug intrekken. Jullie zijn nu al te hard bezig opweg naar de #1![]()
![]()
idd! wat hij zegt!quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:48 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Intrekken??? Ik wacht nog op mijn geld, met terugwerkende kracht aub!
Hoe kan dat nu?? 5.07 moet zo in elkaar zitten dat dat dus juist niet meer voorkomtquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:46 schreef devzero het volgende:
Eindelijk de 5.07 op sommige machines en direct ligt de helft platEn omdat ik niet zovaak kijk al bijna een dag.
ja het lijkt er wel op, ik heb ze met de deadline van de 17de van deze maand, dat zou 13 dagen zijn (maar gister denk ik al gedownload, dus dan is het 14 dagen.....)quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:00 schreef Chris.nl het volgende:
De 5.07's draaien hier al een paar dagen fijn, ligt het aan mij of hebben die job's een langere deadline?
Volgens mij kan je een dag of 14 sparen ipv de gebruikelijke 10
alles wat jij niet hebt heb ikerbij lijkt het wel ofzo......quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:21 schreef devzero het volgende:
Echt vastlopen/crashen van boinc heb ik ook niet vaak gehad (de rosetta client daarentegen...). En ik draai toch op G5s, G4, xeons, athlons, amd64, opterons en ooit een sempron.
Met een beetje geluk heb ik straks een deccompaq alpha machine thuisquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:15 schreef gateway het volgende:
[..]
alles wat jij niet hebt heb ikerbij lijkt het wel ofzo......
das dan wel weer jammer...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 06:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heb ik straks een deccompaq alpha machine thuisAlleen is daar (tru64) volgens mij geen rosetta client voor
Welkomquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:15 schreef Roönaän het volgende:
gejoined met mijn nieuwe bak die als klein servertje draait. Die zou genoeg idle time moeten hebben
Volgens mij kan dat niet ... ben de optie nog niet tegen gekomen...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:25 schreef Roönaän het volgende:
Kan je ergens instellen dat hij maar 70% cpu gebruikt? Dan slaat mijn fan niet aan en heb ik er echt helemaal geen last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |