start hem maar gewoon op en als hij gaat piepen heb je een probleemquote:Op maandag 17 april 2006 18:49 schreef mcintosh het volgende:
Even een stomme vraag
Als ik een PC zonder videokaart inelkaar zet, zal ie dan gewoon opstarten?
En zo ja, heb ik toch ook geen videokaart nodig om via remote desktop ofzo op die PC te kijken?
Dat wordt vast een succes dan!quote:Op maandag 17 april 2006 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
in het bios kun je vaag aangeven...
Er gaat linux opkomen... tenminste dat ga ik proberen voor elkaar te krijgen. En dan probeer ik ook nog voor elkaar te krijgen dat Rosetta er goed op draaitquote:Op maandag 17 april 2006 20:12 schreef devzero het volgende:
Ik weet alleen niet of windows dan nog wel werkt (een gemiddelde unix distributie zou geen probleem moeten zijn).
in mijn bios was het vaagquote:
i'll keep it in mindquote:Op maandag 17 april 2006 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
in mijn bios was het vaag
zat ergens achter in een menutje , daarweer onder verstopt , dat je ook kon doorstarten zonder videokaart en ook nog specificeren welke versie pci of agp , dus was letterlijk vaag
Success. Ik raad je wel aan om een seriele kabel te nemen zodat je altijd bij de "console" van je linux machine kunt via je andere computer.quote:Op maandag 17 april 2006 20:20 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Er gaat linux opkomen... tenminste dat ga ik proberen voor elkaar te krijgen. En dan probeer ik ook nog voor elkaar te krijgen dat Rosetta er goed op draait
Serieële kabel? Ik wilde die Linux PC via een netwerkkabel verbinden met het internet en hem dan met remote desktop ofzoiets via deze PC benaderen.. kan zoiets?quote:Op maandag 17 april 2006 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Success. Ik raad je wel aan om een seriele kabel te nemen zodat je altijd bij de "console" van je linux machine kunt via je andere computer.
Voor installatie kun je er ws niet onderuit komen om er tijdelijk een grafische kaart in je machine te stoppen.
Remote desktop? Waarom? Je hoeft alleen maar in te loggen en boinc te starten (of dat automatisch laten doen bij opstarten). Iets grafisch kan wel, maar waarom zou je die moeite er in stoppen.quote:Op maandag 17 april 2006 20:29 schreef mcintosh het volgende:
Serieële kabel? Ik wilde die Linux PC via een netwerkkabel verbinden met het internet en hem dan met remote desktop ofzoiets via deze PC benaderen.. kan zoiets?
Kan idd prima. Zolang je linux maar niet installeert op bv je secondary ide aansluiting terwijl hij op de 1ste gaat draaienquote:En ik ben van plan de HD waar linux op komt in deze PC te steken, linux installeren en em dan in de andere PC te hangen...
Af en toe even kijken of alles goed loopt? Of kan dat goed met BAM ?quote:Op maandag 17 april 2006 20:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Remote desktop? Waarom? Je hoeft alleen maar in te loggen en boinc te starten (of dat automatisch laten doen bij opstarten). Iets grafisch kan wel, maar waarom zou je die moeite er in stoppen.
Mooi, probeer ik het daar wel meequote:Op maandag 17 april 2006 21:02 schreef devzero het volgende:
BAM kun je daar prima voor gebruiken ja.
quote:2006-04-17 15:07:34 [rosetta@home] Started download of cheat_9strandcrosskill.bar
2006-04-17 15:07:34 [rosetta@home] Started download of cheat_7strandcrosskill.bar
YEAH BABYquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:22 schreef devzero het volgende:
Nette score vandaag en dat terwijl Sloompie vandaag eens flink aan het flushen was.
1. (stil) 41.342,20 [DPC]FOKschaap 2.134.022,92 (2) 12,7 %
2. (+ 3) 32.714,60 Los Alcoholicos 2.038.712,22 (3) 10,0 %
3. (+ 1) 22.063,10 Team_Elteor_Borislavj 1.240.298,14 (5) 6,8 %
Het Fok effect
*bliep*quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:55 schreef mcintosh het volgende:
** Attentie Attentie ** ** Bruce117, melden graag! **
Paar dagen terug stond je nog in m'n "when do they get you" lijstje, en nu ben je weg...
Wat is er aan de hand... ben je aan het sparen... ik ben gehecht aan plek 6 ja
Snap hem niet helemaal.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:26 schreef mcintosh het volgende:
Voor het einde van de stampede wil ik toch graag de 50k op het score bord zien...
Ik ga er mijn best voor doen en ik zal proberen er niet 3 dagen voor te sparen
Ehm ik ga niet helemaal in mijn eentje 50k flushen hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Snap hem niet helemaal.
Je staat op 14k of 15k voor de stampede, gaat dit nog naar de 50k ?
Wat ziet je flush-history er op die ene dag na ontzettend stabiel uit, niet te geloven zo gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |