Yes sir !quote:
Jup, linux had geen problemen met die jobsquote:Op donderdag 13 april 2006 00:41 schreef JapyDooge het volgende:
Overigens heb ik geen last gehad van die corrupte pakketjes
quote:Op donderdag 13 april 2006 02:20 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Jup, linux had geen problemen met die jobs![]()
* Chris.nl] mompelt iets van, alweer een voordeel van linux[/me]
[afbeelding]En we zijn Los Alcoholicos nu echt voorbij. [afbeelding]
[me=Chris.nl komt net uit de kroeg, en doe er nu nog een glaasje amaretto bij om het te vieren
* BURP *
Mooi gedaan schaapjes!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 02:20 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Jup, linux had geen problemen met die jobs![]()
* Chris.nl] mompelt iets van, alweer een voordeel van linux[/me]
[afbeelding]En we zijn Los Alcoholicos nu echt voorbij. [afbeelding]
[me=Chris.nl komt net uit de kroeg, en doe er nu nog een glaasje amaretto bij om het te vieren
* BURP *
hehe dan maakt ze zich vast nog niet drukquote:Op donderdag 13 april 2006 15:13 schreef mcintosh het volgende:
Fjolle, i'm coming to get you!
Nog maar 534 dagen
Tot ik die linux bak online knalquote:Op donderdag 13 april 2006 15:58 schreef gateway het volgende:
[..]
hehe dan maakt ze zich vast nog niet druk
Wij zijn net vandaag alles aan het optimaliseren.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:13 schreef mcintosh het volgende:
Fjolle, i'm coming to get you!
Nog maar 534 dagen
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:54 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Wij zijn net vandaag alles aan het optimaliseren.![]()
Verder zijn er gisteren nog 2 PC's bijgezet.![]()
Dusseh, laten we eens zien.![]()
Neu, ik heb hem eindelijk zover dat ie de bestaande is gaan uittesten.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:21 schreef devzero het volgende:
Ik ben benieuwd. Ik ben nog niet sneller uitgekomen dan de nu verkrijgbare linux clients, dus als jullie iets beters vinden, post even de optimisatie flags
Een beetje beter, maar veel beter (dan de geomptimaliseerde he, niet de standaard)?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:03 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Neu, ik heb hem eindelijk zover dat ie de bestaande is gaan uittesten.
Die bleken toch beter te werken.
het miljoen is haalbaarquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:36 schreef AES_koetje het volgende:
Gefelicitaart
met de halve meloen in de Stampede voor The Fok! Flock. Die is weliswaar pas morgen officieel, maar dat mag de pret niet drukken
![]()
![]()
We gaan ervoor!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het miljoen is haalbaardus dubbele meloen pret
Tieten en taart en vieze boekesquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:21 schreef mcintosh het volgende:
tieten
Ja zeg, ik wacht nog steeds op die HD van Japy! En dan is het nog maar de vraag of ik je bij hou..quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:08 schreef Fjolle het volgende:
Zo bijna alle comps geoptimaliseerd.
Nu kom maar op Mcintosh. Let's battle.![]()
Hij's al op de postquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:28 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja zeg, ik wacht nog steeds op die HD van Japy! En dan is het nog maar de vraag of ik je bij hou..
Maar ik ga het zeker proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |