niet zo vaak meer helaasquote:
hij zou woensdag 27 geworden zijn. nu is op die dag zn crematiequote:
Te jongquote:Op maandag 10 april 2006 02:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet zo vaak meer helaas
[..]
hij zou woensdag 27 geworden zijn. nu is op die dag zn crematie
Doe datquote:Op maandag 10 april 2006 02:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, veel te jong.
Morgen weer een lange, zware dag, en een zware week in het algemeen word het ook, dus ik ga maar op bed.
goed vermaakt zo te horenquote:Op maandag 10 april 2006 08:36 schreef t0n het volgende:
zoooooooooooooooooooooooooo ik ben moe.
fucking rally is tof man...![]()
Ik zag laatst nog een topic van een gozer met een 2005 WRX STi die dat bij het chippen bij DBM permanent aan had laten zettenquote:Op maandag 10 april 2006 08:41 schreef t0n het volgende:
AntiLagSystem is zo vet... klabbaamababnabamaababam
een kalos?quote:Op maandag 10 april 2006 08:48 schreef t0n het volgende:
da's mooi dom dan
[afbeelding]
Onze Kalos... stoer ding, maar traag hok... ik denk dat me civic em er nog wel uit rijdt
welke klasse is het eigenlijk?quote:
Ja man, dat is het ook echtquote:Op maandag 10 april 2006 09:55 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.tvoranje.nl/index.php?menu_id=11 Ik moet dat kanaal hebbenDat is gewoon TV-Silverbird
![]()
![]()
Gezellig met de familie in de caravan een paar uurtjes hollandse krakers luisterenquote:Op maandag 10 april 2006 09:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja man, dat is het ook echt
Ik heb het nu hier![]()
![]()
![]()
TE MOOI gewoon
Er komen hele amateuristische clips op en Robbie Ronalds heeft er ook z'n eigen showquote:Op maandag 10 april 2006 09:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gezellig met de familie in de caravan een paar uurtjes hollandse krakers luisteren![]()
Ik gooi de bitterballen alvast in het vetquote:Op maandag 10 april 2006 10:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Er komen hele amateuristische clips op en Robbie Ronalds heeft er ook z'n eigen show
"Leeheeef als een sigeuner.... "quote:Op maandag 10 april 2006 10:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik gooi de bitterballen alvast in het vet
Ik zaaaaaaaaaaal geeeeen troaaaaaaaan marrrrrrrr om jah latehhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Dat er volk voor is die het wil kijken ehquote:Op maandag 10 april 2006 10:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zaaaaaaaaaaal geeeeen troaaaaaaaan marrrrrrrr om jah latehhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |