Die had ik al bekeken. Maar geen zin om naar de exif te kijkenquote:Op zondag 9 april 2006 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
Jeetje, weer een nieuwe slowchatJullie gaan veel te hard
Hebben we ondertussen al wel de zonsondergang-foto's van gister bekeken
![]()
Ik spam ff
[afbeelding]
Dusquote:Op zondag 9 april 2006 23:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die had ik al bekeken. Maar geen zin om naar de exif te kijken![]()
HIj zit nu op het toiletquote:Op zondag 9 april 2006 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DusJullie lullen teveel over de MSN hoor ik alweer
Way too much detailsquote:Op zondag 9 april 2006 23:33 schreef prupke het volgende:
[..]
HIj zit nu op het toilet![]()
zegt genoeg denk ik?
als jij een keer geen bier drinkt, dan doe je nog steeds niks nuttigsquote:Op zondag 9 april 2006 23:35 schreef Subhuman het volgende:
Topictitel gewijzigd naar FOT SC waar toch veel mensen op scannen.
Mijn werk zit er weer op voor de avond, nu kan ik jullie weer meer lastig gaan vallen!
Je wilt niet weten hoeveel nuttige dingen ik gedaan heb vandaag!quote:Op zondag 9 april 2006 23:39 schreef blackbully het volgende:
[..]
als jij een keer geen bier drinkt, dan doe je nog steeds niks nuttigs![]()
Met de groeten vanuit V'waard.quote:
Hmm, ik vraag me af wie hij is. Heb zijn naam in elk geval vaak voorbij zien komen op constitutiekaartjes hier. De foto's daarvan zijn ook te zien onder het kopje "Portretten": heel veel besturen van verenigingen van de Universiteit Twente zijn door hem op de foto gezet. Lijkt me haast een collega-student te zijn maar ik ken hem niet.quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 00:07 schreef Xilantof het volgende:
bedtijd, moet morgen weer vroeg op. en 't is wel de bedoeling dat ik wakker word
09:30uurquote:Op maandag 10 april 2006 00:13 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga nog even een filmpje kijken.
De wekker gaat morgen om 9:30, niet omdat ik een afspraak heb, maar omdat ik de dag graag nog enigszins nuttig wil besteden.
naar de supermarkt?quote:Op maandag 10 april 2006 00:13 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga nog even een filmpje kijken.
De wekker gaat morgen om 9:30, niet omdat ik een afspraak heb, maar omdat ik de dag graag nog enigszins nuttig wil besteden.
Pest die jongen toch niet zoquote:Op maandag 10 april 2006 00:15 schreef blackbully het volgende:
[..]
naar de supermarkt?
leeg kratje naar binnen?
volle kratjes naar buiten?
quote:Op maandag 10 april 2006 00:15 schreef blackbully het volgende:
[..]
naar de supermarkt?
leeg kratje naar binnen?
volle kratjes naar buiten?
daar proost ik opquote:Op maandag 10 april 2006 00:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Mijn imago valt écht niet meer te redden hè?
Maar vandaag ben ik zo supernuttig geweest! Morgen wordt minstens net zo'n hendig sjieke nuttige dag.quote:
extra heffing op riool belasting?quote:Op maandag 10 april 2006 00:19 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Maar vandaag ben ik zo supernuttig geweest! Morgen wordt minstens net zo'n hendig sjieke nuttige dag.Eerst langs de gemeente, belastingen regelen.
quote:Op maandag 10 april 2006 00:21 schreef Subhuman het volgende:
In elk geval, ik kruip voor de tv! Weltrusten allemaal, en droom niet te eng over mij. In het echt ben ik best lief.
jeetje...dan zou ik me maar goed vasthoudenquote:Op maandag 10 april 2006 05:51 schreef Toeps het volgende:
Gaapz. Zometeen naar de ArenA voor figuratie, terwijl ik niet bevestigd ben. Straks kan ik weer terug...
Ik heb gisteren anders nog ff lekker uit de wind in het zonnetje gezeten hoor. Was heerlijk!quote:Op maandag 10 april 2006 08:22 schreef Ynske het volgende:![]()
zie je wel dat t leven kut is
t hele weekend is t klote weer en we mogen weer beginnen met werken en de zon schijnt
Ik moet toch eens navragen of bepaalde gebruikers niet uitgesloten kunnen worden van het gebruik van smileys.quote:
jaah daar heb je ook wel gelijk inquote:Op maandag 10 april 2006 09:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren anders nog ff lekker uit de wind in het zonnetje gezeten hoor. Was heerlijk!
Jouw sig klopt niet hoorquote:Op maandag 10 april 2006 09:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik moet toch eens navragen of bepaalde gebruikers niet uitgesloten kunnen worden van het gebruik van smileys.
rotkind
Mijn sig is gephotoshopped.quote:Op maandag 10 april 2006 09:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jouw sig klopt niet hoor
Toeps liet laatst een foto zien waar toch echt:
nosseW & htimS
op stond![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 09:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jouw sig klopt niet hoor
Toeps liet laatst een foto zien waar toch echt:
nosseW & htimS
op stond![]()
Er zijn mij geen uitgedeelde bans bekend. Is er een probleem?quote:Op maandag 10 april 2006 09:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hey Mauro, zo je kan zien heb ik geen ban, dus jij zal wel niet meer vanaf Grûnn kunnen Fok!-en.![]()
![]()
Whehehe...quote:Op maandag 10 april 2006 09:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Puckzzz goed onthouden meid
![]()
![]()
![]()
Hey Mauro, zo je kan zien heb ik geen ban, dus jij zal wel niet meer vanaf Grûnn kunnen Fok!-en.![]()
![]()
Nee, of toch...??? Die relkloon van mij zit daar bij Prupke en BlackBquote:Op maandag 10 april 2006 09:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er zijn mij geen uitgedeelde bans bekend. Is er een probleem?
quote:Op maandag 10 april 2006 09:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik moet toch eens navragen of bepaalde gebruikers niet uitgesloten kunnen worden van het gebruik van smileys.
rotkind
Ik ben normaalquote:Joe Normal
39 % Nerd, 39% Geek, 21% Dork
For The Record:
A Nerd is someone who is passionate about learning/being smart/academia.
A Geek is someone who is passionate about some particular area or subject, often an obscure or difficult one.
A Dork is someone who has difficulty with common social expectations/interactions.
You scored less than half in all three, earning you the title of: Joe Normal.
This is not to say that you don't have some Nerd, Geek or Dork inside of you--we all do, and you can see the percentages you have right above. This is just to say that none of those qualities stand out so much as to define you. Sure, you enjoy an episode of Star Trek now and again, and yeah, you kinda enjoyed a few classes back in the day. And, once in a while, you stumble while walking down the street even though there was nothing there to cause you to trip. But, for the most part, you look and act fairly typically, and aren't much of an outcast.
I'd say there's a fair chance someone asked you to take this test. In any event, fairly normal.
Congratulations!
My test tracked 3 variables How you compared to other people your age and gender:
You scored higher than 16% on nerdiness
You scored higher than 53% on geekosity
You scored higher than 27% on dork points
quote:Joe Normal
30 % Nerd, 13% Geek, 8% Dork
For The Record:
A Nerd is someone who is passionate about learning/being smart/academia.
A Geek is someone who is passionate about some particular area or subject, often an obscure or difficult one.
A Dork is someone who has difficulty with common social expectations/interactions.
You scored less than half in all three, earning you the title of: Joe Normal.
Puckzzz...quote:Op maandag 10 april 2006 10:22 schreef Puckzzz het volgende:
Hebben jullie de antwoorden wel eerlijk ingevuld?
* Puckzzz vind dit nu al een onbetrouwbare test
quote:You scored higher than 30% on nerdiness
You scored higher than 0% on geekosity
You scored higher than 3% on dork points
Dan zit er niets anders op dan 'm nog een keer in te vullen....dit keer wel eerlijk antwoorden he?quote:
* gaat test nog een keer invullen *quote:Op maandag 10 april 2006 10:30 schreef RonaldV het volgende:
Er staat trouwens ook nog ergens een verhaal on line dat het voor vrouwen slim is om achter nerdy types aan te gaan: gemiddeld scoren ze beter op zaken als inkomen en prestaties. Staat tegenover dat het wat lastiger is om een gezellig gesprek te hebben met ze, dus je moet als vrouw wel een beetje voor jezelf kunnen zorgen.
0% geek?quote:Op maandag 10 april 2006 10:25 schreef Subhuman het volgende:
Ohja die statistieken zijn er ook nog.
[..]
quote:Outcast Genius
91 % Nerd, 91% Geek, 91% Dork
quote:You scored higher than 98% on nerdiness
You scored higher than 99% on geekosity
You scored higher than 99% on dork points
quote:Outcast geniuses can be very lonely, due to their being outcast from most normal groups and too smart for the room among many other types of dorks and geeks, but they can also be the types to eventually rule the world, ala Bill Gates, the prototypical Outcast Genius.
Wow, wat een typische Erwin Olaf foto's!!!quote:Op maandag 10 april 2006 10:31 schreef RonaldV het volgende:
IJzercookie gaat internationaal!
Het GROTE "Volslanke FOK!kers Foto" topic! Deel 2
dork wannabeequote:
Het betaalde lekkerquote:Op maandag 10 april 2006 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het echt een superleuke foto!
zal ook wel een leuk centje hebben betaald![]()
* Puckzzz snapt alleen de boodschap niet maar dat ligt niet aan IJzercookie
een open deur met "Directeur" erop had het al wel wat duidelijker gemaakt misschienquote:Op maandag 10 april 2006 11:21 schreef Subhuman het volgende:
Is een advertentie niet al per definitie niet goed als de boodschap uitgelegd moet worden?Ik snapte hem ook niet
Maar de foto is wel erg gaaf!
Ach, het is niet voor de Nederlandse markt, misschien begrijp je het wel als je het begrip telewerken niet kent, ik weet ook verder niet hoe het gebruikt gaat worden... en ik ben bang, dat ik daar ook niet snel achter zal komenquote:Op maandag 10 april 2006 11:21 schreef Subhuman het volgende:
Is een advertentie niet al per definitie niet goed als de boodschap uitgelegd moet worden?Ik snapte hem ook niet
Maar de foto is wel erg gaaf!
http://www.klm.com/travel/nl_nl/apps/ebt/ebt_home.htmquote:Op maandag 10 april 2006 11:25 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Ach, het is niet voor de Nederlandse markt, misschien begrijp je het wel als je het begrip telewerken niet kent, ik weet ook verder niet hoe het gebruikt gaat worden... en ik ben bang, dat ik daar ook niet snel achter zal komenhelaas heb ik geen connecties daar om ff door te geven of ik op een billboard hang
quote:Op maandag 10 april 2006 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
http://www.klm.com/travel/nl_nl/apps/ebt/ebt_home.htm
kost je maar ¤ 738,35
zit niets anders op, moet je er toch even heen om zelf te kijkenquote:Op maandag 10 april 2006 11:25 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Ach, het is niet voor de Nederlandse markt, misschien begrijp je het wel als je het begrip telewerken niet kent, ik weet ook verder niet hoe het gebruikt gaat worden... en ik ben bang, dat ik daar ook niet snel achter zal komenhelaas heb ik geen connecties daar om ff door te geven of ik op een billboard hang
Misschien moet ik maar een sponsoractie opzettenquote:Op maandag 10 april 2006 11:29 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
zit niets anders op, moet je er toch even heen om zelf te kijkenedit: hmmmmz, heb je spuit 11 ook weer
![]()
Misschien kent die het begrip telewerken wel. En dan komt ie jou opzoeken in NLquote:Op maandag 10 april 2006 11:35 schreef IJzercookie het volgende:
Misschien moet ik maar een sponsoractie opzettenof msnnen met een leuke oliesjeik.
Dan kan ik misschien een Zijnem gaan beginnen.. rijke mannen zijn altijd welkomquote:Op maandag 10 april 2006 11:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Misschien kent die het begrip telewerken wel. En dan komt ie jou opzoeken in NL
Moest even 3 keer lezen maar het kwartje vielquote:Op maandag 10 april 2006 11:38 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Dan kan ik misschien een Zijnem gaan beginnen.. rijke mannen zijn altijd welkom
quote:Op maandag 10 april 2006 11:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Moest even 3 keer lezen maar het kwartje viel
Afgekeurdquote:Op maandag 10 april 2006 11:40 schreef Mauro het volgende:
Moest even 3 keer lezen maar het kwartje viel
quote:Op maandag 10 april 2006 12:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Afgekeurd
Zijnem is toch een algemeen bekend woord? Niet?
quote:
Is dat dan hetzelfde als Jullie, Hullie en Zullie??quote:
thnx for the credits, maar hij is echt © IJzercookiequote:Op maandag 10 april 2006 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
een Zijnemdat zijn van die woorden die alleen Vliegvrager bedenkt
Sorry, ik heb hem zelf nodig!quote:Op maandag 10 april 2006 14:16 schreef CocaColaLight het volgende:
Middag
Kan iemand even die blauwe hemel vast zetten hier tot een uurtje of 5?
En dan ook nog verwachten dat ze zoiets gratis thuis komen bezorgen:quote:Op maandag 10 april 2006 14:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb mijn generator binnen
net de leengenerator omgeruild voor de generator die ik heb besteld.
Die klojo's wouden me bijna 20 euro extra laten betalen maar daar trapte deze dame niet in
Ik geloof dat ik 1 van de vorige serie heb, de iets kleinerequote:Op maandag 10 april 2006 14:37 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En dan ook nog verwachten dat ze zoiets gratis thuis komen bezorgen:
[afbeelding]
de cuppa-soep is nog niet opquote:
moet je mijn klanten de schuld gevenquote:
Nee dat is Requote:Op maandag 10 april 2006 16:50 schreef Ynske het volgende:
Puckzzz, was jij dat die dat over die migraine wist?
zegt u het maarquote:Op maandag 10 april 2006 16:50 schreef Ynske het volgende:
Puckzzz, was jij dat die dat over die migraine wist?
aah dan kwam t door jullie ava dat ik dat dachtquote:Op maandag 10 april 2006 16:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee dat is Re
die kan je er alles over vertellen, hij heeft ervoor gestudeerd
aaahquote:
Het beste van Fok! nu als sub-topics in FOTquote:Op maandag 10 april 2006 16:59 schreef Shark.Bait het volgende:
is het nu ook al dokters-uurtje op FOT?
sollyquote:Op maandag 10 april 2006 16:59 schreef Shark.Bait het volgende:
is het nu ook al dokters-uurtje op FOT?
ja dat kan normaal zijn, als je net in die fase van je hoofdpijn zit waarin het nog erger wordt zal imigran pas na een tijdje werken (ik neem aan dat je oraal neemt of s.c.?)quote:Op maandag 10 april 2006 16:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah
is t normaal als Imigran zegmaar vanmorgen rond half 11 ingenomen word, je meer hoofdpijn krijgt, misselijker blijft en dat het pas rond een uur of 3 met slapen mindder begint te worden?
tabletvormquote:Op maandag 10 april 2006 17:14 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat kan normaal zijn, als je net in die fase van je hoofdpijn zit waarin het nog erger wordt zal imigran pas na een tijdje werken (ik neem aan dat je oraal neemt of s.c.?)
ja je zal toch echt in moeten nemen als je het op voelt komenquote:Op maandag 10 april 2006 17:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
tabletvorm
ze zeiden dat ik ze in moest nemen op t moment dat ik m voelde opkomen (madame eigenwijs probeerde t eerst nog gewoon tot t niet meer ging, en heb ze toen genomen)
nope dat nietquote:Op maandag 10 april 2006 17:18 schreef Re het volgende:
[..]
ja je zal toch echt in moeten nemen als je het op voelt komen... duurt namelijk een tijdje voor het gaat werken, vooral in tablet vorm. heb je aura verschijnselen of niet?
ja dat is wel migraine jaquote:Op maandag 10 april 2006 17:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope dat niet
alleen heel veel pijn, misselijk, duizelig, wankel, kan geen licht/geluid verdragen
moet nu deze een week of 3/4 proberen, en dan terug komen, en zouden ze verder gaan kijkenquote:Op maandag 10 april 2006 17:30 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat is wel migraine ja, als imigran niet goed werkt (wat altijd kan natuurlijk) kun je Relpax proberen (maar er zijn er nog een stuk of wat) , die heeft een groter slagingspercentage
Tijd om te gaan fotograferen dusquote:
\quote:
Grappemaker, mijn conditie is ver beneden peil! Nee... dan moet het wel erg aantrekkelijk gemaakt worden om te rennen, anders gaat dat niet al te lang durenquote:Op maandag 10 april 2006 19:25 schreef CocaColaLight het volgende:
Nu alleen nog ergens een te groot hamsterwiel vinden en dan wordt het gelijk de FOT hamster meet
En 5 mins rennen 2 mins pauze en weer rennen moet best kunnen
quote:Op maandag 10 april 2006 19:29 schreef CocaColaLight het volgende:
Een reep chocola in dat wiel ophangen zodat je er net niet bij kan zeg maar
En dat rennen zou geen kwaad kunnen haha. Maar idd, als iemand er ooit eens 1 tot z'n beschikking heeft... ik meld me aanquote:Op maandag 10 april 2006 19:34 schreef CocaColaLight het volgende:
Kan leuke foto's opleveren. Alles voor de foto's natuurlijk
Snie goequote:
Zo'n ding weet ik wel te staan. Enige nadeel is dat ding staat in een speeltuin waar je entree moet lappen en dat kan niet de bedoeling zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dat rennen zou geen kwaad kunnen haha. Maar idd, als iemand er ooit eens 1 tot z'n beschikking heeft... ik meld me aan
Ligt eraan hoeveel entree het is, en hoe de dag verder ingevuld wordtquote:Op maandag 10 april 2006 19:46 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zo'n ding weet ik wel te staan. Enige nadeel is dat ding staat in een speeltuin waar je entree moet lappen en dat kan niet de bedoeling zijn.
Dan moet je eens opletten hoe snel ik naar Polen emigreerquote:Op maandag 10 april 2006 19:51 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL Dr_Flash, welcome to the club. Nog even en je pa gaat je "diensten" ook aan anderen aanbieden.
ahh ja vadersquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je eens opletten hoe snel ik naar Polen emigreer
LOL voor die speeltuin is het niet de moeite om half Nederland door te rijden.quote:Op maandag 10 april 2006 19:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel entree het is, en hoe de dag verder ingevuld wordt. Je moet wat over hebben he, voor leuke foto's
.
GAWD ook zoiets jaquote:Op maandag 10 april 2006 19:54 schreef Re het volgende:
[..]
ahh ja vaders
"ik krijg bestand niet geopend, weet toch zeker dat ik powerpoint heb hoor"
welke office versie heb je dan"
office?, dat heb ik niet", welke word versie dan... "heb ik ook niet"
wel power dvd
da's geen power point huh![]()
hmja
Er zit toch ook power in de naam. Is dan niet genoeg dan?quote:Op maandag 10 april 2006 19:54 schreef Re het volgende:
[..]
ahh ja vaders
"ik krijg bestand niet geopend, weet toch zeker dat ik powerpoint heb hoor"
welke office versie heb je dan"
office?, dat heb ik niet", welke word versie dan... "heb ik ook niet"
wel power dvd
da's geen power point huh![]()
hmja
quote:Op maandag 10 april 2006 20:00 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
LOL voor die speeltuin is het niet de moeite om half Nederland door te rijden.
En voor de rest is hier aan de rand van de veluwe niks te beleven.
Helaas... dan houdt het inderdaad opquote:Op maandag 10 april 2006 20:00 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
LOL voor die speeltuin is het niet de moeite om half Nederland door te rijden.
En voor de rest is hier aan de rand van de veluwe niks te beleven.
Net als zo'n ballenbadquote:Op maandag 10 april 2006 20:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Helaas... dan houdt het inderdaad opis er niet zo'n ding in de buurt van Rotterdam te vinden dan?
quote:Op maandag 10 april 2006 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Net als zo'n ballenbadDaar wil ze ook nog in
daar mag ik niet in. ook bij de ikea nietquote:
Dat mag! Fraubitch wilde geloof ik ook nog mee doenquote:
Namens al mijn collega's: sorry!quote:Op maandag 10 april 2006 20:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar mag ik niet in. ook bij de ikea niet
Dan gewoon een willekeurig kind uit die zaak trekken, mee naar de ballenbak slepen en zeggen dat je de begeleider bentquote:Op maandag 10 april 2006 20:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar mag ik niet in. ook bij de ikea niet
Regel jij dat ballenbad ffquote:Op maandag 10 april 2006 20:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat mag! Fraubitch wilde geloof ik ook nog mee doenzou wel een gezellige chaos worden dan
.
quote:Op maandag 10 april 2006 20:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat mag! Fraubitch wilde geloof ik ook nog mee doenzou wel een gezellige chaos worden dan
.
Kijk de filiaal manager lief aan maar dan wel in een laag uitgeschneden topje en wie weet mag het dan.quote:Op maandag 10 april 2006 20:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.
euhm dan mislukken die foto;s echtquote:Op maandag 10 april 2006 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Regel jij dat ballenbad ffDan komen wij wel foto's maken
Bij een ballenbad horen natuurlijk ook bikini's he
Niet waar johquote:
ik in bikini... dat doe ik alleen in de zomer op het strand!!!quote:
De achtergrond is relatief simpel te soepen naar strand hoor geen probleemquote:Op maandag 10 april 2006 20:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ik in bikini... dat doe ik alleen in de zomer op het strand!!!Doen we alleen Fraubitch in bikini
vindt ze vast niet erg
wij vast ook niet
!
Nee, met strand bedoel ik echt op locatie.. in Brazilie ofzoquote:Op maandag 10 april 2006 20:13 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
De achtergrond is relatief simpel te soepen naar strand hoor geen probleem
quote:Op maandag 10 april 2006 20:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ik in bikini... dat doe ik alleen in de zomer op het strand!!!![]()
heel goed ideequote:Op maandag 10 april 2006 20:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ik in bikini... dat doe ik alleen in de zomer op het strand!!!Doen we alleen Fraubitch in bikini
vindt ze vast niet erg
wij vast ook niet
!
Braziliaans strand heb ik foto's van. Afgelopen jaar geweestquote:Op maandag 10 april 2006 20:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, met strand bedoel ik echt op locatie.. in Brazilie ofzo![]()
denkt ineens aan: nee, ik wil mijn haar niet los! dat is niet mooi!quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 20:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
denkt ineens aan: nee, ik wil mijn haar niet los! dat is niet mooi!
quote:Op maandag 10 april 2006 20:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
denkt ineens aan: nee, ik wil mijn haar niet los! dat is niet mooi!
quote:Op maandag 10 april 2006 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik zal proberen overtuigend over te komen
quote:Op maandag 10 april 2006 20:22 schreef blackbully het volgende:
![]()
avond
![]()
kom je thuis mag je meteen diertjes vangen, wel gelukt zonder er achter aan te hoeven rennen dus dat was wel weer prettig
Posten die foto'squote:Op maandag 10 april 2006 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
heb wel al een nieuwe bikini trouwens
haha die heel mooi is
![]()
Ik durf hem nog niet aan, i.v.m. algehele witheid. Net als de bikini, dus dat wordt eerst bruinen. Wil hem wel zonder mij op de foto zetten hoorquote:
jaquote:Op maandag 10 april 2006 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik durf hem nog niet aan, i.v.m. algehele witheid. Net als de bikini, dus dat wordt eerst bruinen. Wil hem wel zonder mij op de foto zetten hoor![]()
waarom lees ik dit nu weer krom?quote:Op maandag 10 april 2006 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik durf hem nog niet aan, i.v.m. algehele witheid. Net als de bikini, dus dat wordt eerst bruinen. Wil hem mij wel zonder mij hem op de foto zetten hoor![]()
Omdat je graag geshockeerd wordt misschien...quote:
foto's worden met de minuut extremerquote:Op maandag 10 april 2006 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat je graag geshockeerd wordt misschien...
Nou, dan had je toch heel wat lelijker moeten zijnquote:Op maandag 10 april 2006 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat je graag geshockeerd wordt misschien...
Dat bied mogelijkhedenquote:Op maandag 10 april 2006 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
heb wel al een nieuwe bikini trouwens
haha die heel mooi is
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dan had je toch heel wat lelijker moeten zijn
quote:Op maandag 10 april 2006 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat bied mogelijkhedenWe schoppen vriendjelief de deur uit en dan uhhhhhhhh .....
yeah right....jij bent bang voor mijquote:
Je weet toch hoe verlegen ik benquote:Op maandag 10 april 2006 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
yeah right....jij bent bang voor mij
Ik zou ook bang zijn voor onbekende mannen van jouw formaat hoorquote:Op maandag 10 april 2006 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
yeah right....jij bent bang voor mij
quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou ook bang zijn voor onbekende mannen van jouw formaat hoor
Ja, maar, ik wil ook een normaal imagoquote:Op maandag 10 april 2006 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij verlegen
Je blijft maar lullen en dat noemt ze dan verlegen
Je bent een vrouw.....quote:Op maandag 10 april 2006 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar, ik wil ook een normaal imago. Zoveel praat ik toch ook weer niet???
We roepen de hulp van een expert even inquote:Op maandag 10 april 2006 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar, ik wil ook een normaal imago. Zoveel praat ik toch ook weer niet???
quote:
Yep ik type met 2 handenquote:
Sommige mensen kunnen dat hoorquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen dat hoorIk kan blindtypen maar ik haal bij lange na niet het gebruik van 10 vingers
Dus helemaal stereotypen kan ik niet
Het leek meer op een domme blondjes-reactiequote:
quote:Op maandag 10 april 2006 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het leek meer op een domme blondjes-reactienatuurlijk had ik beter moeten weten
quote:
Afgelopen vrijdag dacht ik rustig te kunnen eten, maar ff later kwam Debsterr bij me aan tafel zitten en toen was het gedaan met de rust... Maar het was wel gezellig hoorquote:Op maandag 10 april 2006 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We roepen de hulp van een expert even inRubberduck
Vast welquote:
Dan moet je vooral niet gaan douchen maar heb je meer behoefte aan lichaamswarmtequote:Op maandag 10 april 2006 21:10 schreef Debsterr het volgende:
Weet je wat... ik zal de rust hier laten wederkeren: ik ga DOUCHEN! Ik ben onderkoeld namelijk!
Dat warme bad heb ik even gelaten voor wat het is, douchen isquote:Op maandag 10 april 2006 21:12 schreef Vliegvrager het volgende:
Mag ik een warm bad aanbieden aanbevelen?
Ik zet gelijk mijn zonnebril maar weer opquote:Op maandag 10 april 2006 21:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat warme bad heb ik even gelaten voor wat het is, douchen is. Daar kom ik dus nu net onder vandaan, en heb nu stralend blonde haren, volgens Andrelon.
Coupe Tsjernobyl?quote:Op maandag 10 april 2006 21:40 schreef Debsterr het volgende:
stralend blonde haren, volgens Andrelon.
Mijn bier wat doe jequote:
Niet blaten jij drinkt Amstelquote:
Leuk speelgoed hequote:Op maandag 10 april 2006 22:06 schreef fraubitch het volgende:
IK BEN VERSLAAFD!!![]()
![]()
ik loop gewoon al dagen met die camera te slepen, mijn moeder heeft me al 3 dagen niet gezien, ik fotografeer in de trein op weg naar de bushalte en al mijn vrienden (tot vervelens toe) OW!! En hij ligt bijna naast me op bedCamera
Ik heb ondertussen zoveel onnozele foto'smaar er zitten ook wel een paar leuke bij
quote:Op maandag 10 april 2006 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk speelgoed heBetekent dit nou dat we niet meer veilig zijn als we met jou gaan meeten
quote:Op maandag 10 april 2006 22:06 schreef fraubitch het volgende:
IK BEN VERSLAAFD!!![]()
![]()
ik loop gewoon al dagen met die camera te slepen, mijn moeder heeft me al 3 dagen niet gezien, ik fotografeer in de trein op weg naar de bushalte en al mijn vrienden (tot vervelens toe) OW!! En hij ligt bijna naast me op bedCamera
Ik heb ondertussen zoveel onnozele foto'smaar er zitten ook wel een paar leuke bij
quote:
Toch niet een echt leven naast FOT? Dat kan niet waar zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 22:09 schreef fraubitch het volgende:
trouwens... is het niet opgevallen dat ik erg weining op fok ben nu?
welkom in de wondere wereld van fotografiequote:Op maandag 10 april 2006 22:09 schreef fraubitch het volgende:
trouwens... is het niet opgevallen dat ik erg weining op fok ben nu?
En bedenk dan: "een foto is een stil protest tegen het verstrijken van de tijd"quote:Op maandag 10 april 2006 22:06 schreef fraubitch het volgende:
IK BEN VERSLAAFD!!![]()
![]()
Zo weet je eens hoe de modellen zich voelenquote:
he-he touchéquote:Op maandag 10 april 2006 22:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Zo weet je eens hoe de modellen zich voelen
jezusquote:
nou op jezus lijkt ik nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 10 april 2006 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jezus
ik zal ook eens wat kiekjes schieten, de vrouwen liggen in bosjes aan je voeten
Nou... je haarquote:Op maandag 10 april 2006 22:58 schreef Re het volgende:
[..]
nou op jezus lijkt ik nou ook weer niet hoor![]()
Laat ie eerst maar eens over water lopen dan.quote:
jah da's ook maar een legende johquote:Op maandag 10 april 2006 23:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Laat ie eerst maar eens over water lopen dan.
quote:
Ik hoorde laatst op de radio dat dat geen water geweest zou zijn maar ijs.quote:Op maandag 10 april 2006 23:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Laat ie eerst maar eens over water lopen dan.
Ja, dat kan ik ookquote:Op maandag 10 april 2006 23:07 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst op de radio dat dat geen water geweest zou zijn maar ijs.
je avaquote:Op maandag 10 april 2006 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent stiekem Marianne Timmer he?
ja, ik zitwat meer in PTA de laatste tijdquote:
*mompeld iets over "Ga die wereld uit, 1 seconde en jij gaat ook die wereld uit."quote:Op maandag 10 april 2006 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik zitwat meer in PTA de laatste tijd
Ik wil het woord zeggen juf!quote:
ahhh daar is Pea, we waren je al kwijtquote:Op maandag 10 april 2006 23:14 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Eerst in de hamsterrondrendinges en nu op ijs!Ik ben trots op je!
Gelukkig nam ik net geen slok van wat voor soort vloeistof dan ookquote:Op maandag 10 april 2006 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil het woord zeggen juf!
Het woord is
hamsterrondrendinges. H-A-M-S-T-E-R-R-O-N-D-R-E-N-D-I-N-G-E-S
*ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping
Ssssst... gelukkig kunnen die fotografen heel goed fotosoepen, zodat niemand het ontdekt!quote:Op maandag 10 april 2006 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent stiekem Marianne Timmer he?
quote:Op maandag 10 april 2006 23:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gelukkig nam ik net geen slok van wat voor soort vloeistof dan ook![]()
"Jaaa, goed geraden, nu mogen jullie 20 ballen uit de bak trekken."quote:Op maandag 10 april 2006 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil het woord zeggen juf!
Het woord is
hamsterrondrendinges. H-A-M-S-T-E-R-R-O-N-D-R-E-N-D-I-N-G-E-S
*ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping *ping
Trusten!quote:Op maandag 10 april 2006 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen vriendjes en vriendinnetjes
Waar ligt dat precies? Viamichelin.nl kan het niet terugvinden!quote:Op maandag 10 april 2006 23:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik ben ook weer terug na een weekend weg. Sub, ik heb in de buurt van jou tijdens het fietsen nog een winkel gezien die een aardige selectie 2e hands spul had, in Vreden.
Vliegende Pantersquote:Op maandag 10 april 2006 23:23 schreef CocaColaLight het volgende:
Van wie was die 19 letterwoordenlingo ook alweer?
DE vliegende pantersquote:Op maandag 10 april 2006 23:23 schreef CocaColaLight het volgende:
23 letter toch?quote:Op maandag 10 april 2006 23:23 schreef CocaColaLight het volgende:
Marshallplanachtigequote:Op maandag 10 april 2006 23:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
DE vliegende panters
met:
Marshalplantachtige
Minimumtemperaturen
menstruatiestoornis
Oja, ik zie het.quote:Op maandag 10 april 2006 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
in Mofrika denk ik sub, al zal Michelin dat land ook niet kennen
deze is echt kut om in 1 keer goed te spellenquote:
Ga eens slapen, gerstenatverslaafdequote:
Het centrum van Vreden telt maar een straat of 4, moet je dus makkelijk kunnen vindenquote:Op maandag 10 april 2006 23:25 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oja, ik zie het.Ligt vlak over de grens hier. Wel eens een kijkje waard!
Heb je toevallig een adres Ivo? Of is het dorpje zo klein dat ik er even een rondje rijd en het dan wel zie?
De tweedehandswinkel hier in Enschede is niet heel veel soeps, redelijk prijzig, en de eigenaar, tsja...daar doen gemengde verhalen de ronde over.
maandverbandreclamequote:Op maandag 10 april 2006 23:29 schreef Xilantof het volgende:
Goed idee Flash, ik ga ook mijn bed opzoeken.
@re: 1 letter te veel
Maar hij begint ook niet met de "m"
Okee bedankt! Ik ga een keertje kijken! Ben benieuwd of ze ook Minolta spul hebben.quote:Op maandag 10 april 2006 23:30 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het centrum van Vreden telt maar een straat of 4, moet je dus makkelijk kunnen vinden. In ieder geval vanaf het centrum richting Winterswijk, dan kom je er vanzelf langs. Op dit moment vooral wat K-baljonet spul. En redelijk wat middenformaat dat niet in de etalage stond. Helaas voor mij wel allemaal spul dat ik al heb of niet nodig heb.
Vreden staat gewoon op de Michelin kaart van Midden-Nederlandquote:Op maandag 10 april 2006 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
in Mofrika denk ik sub, al zal Michelin dat land ook niet kennen
Godver niet weer zo'n database-busterquote:Op maandag 10 april 2006 23:31 schreef prupke het volgende:
[..]
maandverbandreclame
maanzaadbroodsnijder
maatschappijleerboek
maatschappijstudente
macaronivoorschrift
magneetbaankrachten
magneetstripkaartje
mammoettankerinhoud
mammoettankerlinies
managementassistent
manierenverleerderij
mannelijkheidsgevoel
manufacturenmagazijn
maretakophangpunten
margarineontdooiing
marketingcooperatie
marketingtegenstand
marktaandeleninkoop
marmeladeverkoopdag
marshallplanachtige
masturbeerperikelen
mayonaiseverslaving
mechanisatiefeestje
medeverantwoordelijk
meelwormenpasteitje
meerderwaardigheden
meerkoetvleugelslag
meervoudsvuistregel
meikeververwantheid
melkzuurtoleranties
meningokokkenvaccin
menopauzevrouwentic
menstruatiestoornis
mentaliteitskwestie
meridiaandoorsnedes
mesdaggezelschappen
mestkeververedeling
metaaldetectorpoort
meteorietstormkijker
middenhandsbeentjes
middenvoetsbeentjes
milieuwachtershutje
minderheidsbelangen
miniatuurhelikopter
miniatuurprullenbak
miniatuurspeeldozen
minimumloonafdracht
Er stonden een paar Minolta lenzen in de etalage. Welke precies weet ik nietquote:Op maandag 10 april 2006 23:31 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Okee bedankt! Ik ga een keertje kijken! Ben benieuwd of ze ook Minolta spul hebben.
Vet!quote:Op maandag 10 april 2006 23:31 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Er stonden een paar Minolta lenzen in de etalage. Welke precies weet ik niet
ER zijn er nog meer hoorquote:Op maandag 10 april 2006 23:32 schreef Subhuman het volgende:
Nou, leuk, nu ken ik alle 19-letterwoorden die met een M beginnen. Leuk voor Triviant.
Volgende uitzending van Lingo is morgenavond ergens, kan je daar verder.
Godzijdank!quote:Op maandag 10 april 2006 23:33 schreef prupke het volgende:
[..]
ER zijn er nog meer hoor
heb maar de helft ff gepakt....
Wie heb je allemaal gepakt? en waar heb je de rest gelaten?quote:Op maandag 10 april 2006 23:33 schreef prupke het volgende:
[..]
ER zijn er nog meer hoor
heb maar de helft ff gepakt....
Dat is voor jou de vraag en voor mij een weetquote:Op maandag 10 april 2006 23:36 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wie heb je allemaal gepakt? en waar heb je de rest gelaten?
![]()
Zolang je maar foto's hebt van wie nog niet geweest isquote:Op maandag 10 april 2006 23:37 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat is voor jou de vraag en voor mij een weet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |