Vrouwen met bier op weten niet wat ze doenquote:Op zondag 9 april 2006 21:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben een gevaar voor vrouwen met bier op![]()
![]()
![]()
Mja zo kan je de zin ook lezen, maar vooral ik met bier op ben een gevaar voor vrouwenquote:Op zondag 9 april 2006 22:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Vrouwen met bier op weten niet wat ze doen
Het was dan ook niet serieus bedoeldquote:Op zondag 9 april 2006 22:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja zo kan je de zin ook lezen, maar vooral ik met bier op ben een gevaar voor vrouwen
quote:Op zondag 9 april 2006 22:58 schreef ook_gek het volgende:
vrouwen die bier Breezer drinken. Dan moet ik meteen aan hokey meisjes denken
Hockey meisjesquote:Op zondag 9 april 2006 22:58 schreef ook_gek het volgende:
vrouwen die bier drinken. Dan moet ik meteen aan hokey meisjes denken
Je structurele manier van hockey spellen blijft me toch fascinerenquote:Op zondag 9 april 2006 22:58 schreef ook_gek het volgende:
vrouwen die bier drinken. Dan moet ik meteen aan hokey meisjes denken
Snijhuiliequote:
maar die herken je makkelijk aan de klompenquote:
jha he. Doe ik speciaal voor jou poepje van mequote:Op zondag 9 april 2006 23:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je structurele manier van hockey spellen blijft me toch fascineren
Heb medelijdenquote:Op zondag 9 april 2006 23:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
gelukkig niet
ongesteldheid, zittend plassen![]()
De onbedwingbare aandrang om aardig te doen tegen mensen waar je een hekel aan hebtquote:Op zondag 9 april 2006 23:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
gelukkig niet
ongesteldheid, zittend plassen![]()
Oh, dat valt wel mee hoorquote:Op zondag 9 april 2006 23:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De onbedwingbare aandrang om aardig te doen tegen mensen waar je een hekel aan hebt
Dat is zo vrouw-eigenquote:
ik was met andere dingen bezig, bij nr 964 komt er weer een porsche aan bodquote:Op zondag 9 april 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had er dan zelf een gemakat met je mislukte maserati, jheb verdomem een kwarteir gewacht.
Je bent guitigquote:Op zondag 9 april 2006 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar die herken je makkelijk aan de klompen![]()
[..]
jha he. Doe ik speciaal voor jou poepje van me
met wat danquote:Op zondag 9 april 2006 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik was met andere dingen bezig, bij nr 964 komt er weer een porsche aan bod![]()
Niet weer zo'n schijthokquote:Op zondag 9 april 2006 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik was met andere dingen bezig, bij nr 964 komt er weer een porsche aan bod![]()
Alweerquote:Op zondag 9 april 2006 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hihihiquote:
wat dan? Iets positiefers dan jou een hond niemen kan nietquote:
De kat van vrienden welquote:Op zondag 9 april 2006 23:09 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Net alsof een hond wél luistert naar "stil jij!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |